سئو

افزایش رتبه سایت در گوگل بدون نگرانی

 در صورتی که در تلاش برای بهبود رتبه بندی جستجوی ارگانیک خود نباشید ، روزانه بسیاری از مشاغل را از دست می دهید.داشتن صفحات وب در فهرست های جستجوی ارگانیک گوگل برای کلمات کلیدی مهم و در site شما بسیار ارزشمند باشد.

افزایش رتبه سایت در گوگل

در مورد ایجاد مجموعه ای از تغییرات کوچک و به ظاهر ناچیز در وب سایت شما است ، که با اضافه شدن آنها می تواند تأثیر بزرگی در رتبه سایت شما داشته باشد.باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می شود.سئو بهبود می یابد. در اینجا بهترین روشهای اصلی جستجوگرها در صفحه ارائه شده است که می توانید برای بهبود ranking موتورهای جستجو در وب خود استفاده کنید.

افزایش رتبه سایت در گوگل
افزایش رتبه گوگل مساوی افزایش درآمد

چرا صفحه اول گوگل مهم است

نتایج جستجوی Google از قدرت بیشتری برخوردار می شوند – با پنل های دانش ، جعبه های پاسخ ، سوالات مرتبط با قابلیت توسعه ، نتایج محلی و موارد دیگر. با وجود بسیاری از روش های برجسته کردن ، تلاش برای رتبه بندی عالی ارزش تلاش را دارد ، به خصوص با توجه به اینکه میزان بازدید و میزان کلیک به طور چشمگیری کاهش می یابد ، زیرا یکی از نتایج جستجو برای شما مفید است. 

عوامل سایت جهت افزایش رتبه وب سایت شما در گوگل

نقشه سایت

نقشه سایت به موتور جستجو کمک می کند تا صفحات شما را فهرست کند. این ساده ترین و کارآمدترین روش برای گفتن به صفحات وب site شما به Google است.

اعتماد دامنه

اعتماد داشتن دشوار نیست که فکر کنید سایتهایی که به Google اعتماد دارند باید رتبه بالاتری داشته باشند. اما چگونه می توان آن اعتماد را ایجاد کرد؟ برایان از Backlinko در اینجا لیست کاملی از فاکتورهای اعتماد دارد. نیازی به گفتن نیست ، ایجاد فاکتورهای اعتماد در دامنه شما مطمئناً پرداخت خواهد شد.

محل سرور

برخی از SEO ها معتقدند که مکان سرور به افزایش ranking سایت در گوگل برای آن کشور یا منطقه خاص کمک می کند.

کنسول جستجوی Google.

در آخر ، گفته می شود که سایت شما در Google Webmaster Tools تأیید شده است و به ایندکس شدن سایت های شما کمک می کند. حتی اگر اینگونه نباشد ، ابزار داده های ارزشمندی را ارائه می دهد كه می توانید برای بهینه سازی بهتر سایت خود از آنها استفاده كنید

مطلب جالب و کامل

سئو چیست

عوامل دامنه برای افزایش رتبه در گوگل

طول ثبت دامنه.

Google دامنه های ثبت شده برای مدت طولانی تر از یک سال را معتبرتر می داند. QUOTE

تاریخچه دامنه.

شما ممکن نیست اولین شخصی باشید که دامنه را ثبت کرده است. و اگر دامنه شما در گذشته جریمه شده باشد ، تاریخچه آن ممکن است بر ranking فعلی آن تأثیر بگذارد.

پسوند TLD کشور.

اگر می خواهید یک بازار محلی خاص را هدف قرار دهید ، گفته می شود که داشتن دامنه با یک کشور TLD خاص (.pl ، .co.uk یا .ir به عنوان مثال) به دستیابی به رتبه های بهتر برای آن مکان کمک می کند

استفاده از برچسب عنوان برای افزایش رتبه در گوگل

برچسب عنوان بخشی از داده های متا است که نه تنها به موتور جستجو می گوید صفحه چیست ، بلکه به عنوان متن قابل کلیک بزرگ در نتایج جستجو نشان داده می شود.پس باعث افزایش grade سایت در گوگل می شود. موتور جستجو غالباً عبارت کلمه کلیدی را که کاربر در نتایج جستجو جستجو می کند برجسته می کند و باعث افزایش دید و نرخ کلیک می شود. بنابراین استفاده از کلمات کلیدی مناسب کلیدی است.

برچسب عنوان شما باید از کلید واژه اصلی شما شروع شود.

 در ابتدای برچسب عنوان خود وزن بیشتری به کلمات داده می شود ، بنابراین سعی کنید در اسرع وقت از کلمات کلیدی خود استفاده کنید.

برای جدا کردن عبارات کلمات کلیدی خود از یک خط فاصله استفاده کنید.

هر برچسب عنوان باید بی نظیر باشد. Google به شما توصیه می کند از محتوای تکراری یا حتی تقریباً تکراری در هر بخش از سایت خود پرهیز کنید ، و این شامل برچسب های عنوان نیز می باشد.

از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید. سعی کنید هر صفحه را فقط یک یا دو کلمه کلیدی متمرکز کنید.

برچسب های عنوان را زیر 70 کاراکتر از جمله فاصله نگه دارید

. برخی به عنوان 55 مورد توصیه می کنند تا مطمئن شوند هیچکدام از مطالب قطع نمی شوند ، اما تا زمانی که زود از کلمات کلیدی خود استفاده می کنید ، این مسئله نباید خیلی زیاد باشد.

کلمات کلیدی و متغیرهای مرتبط خود را در محتوای صفحه کار کنید

بهترین راه برای رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی استفاده از آن است. شما باید عناوین کلیدی مهم را در عناوین صفحه ، عناوین و متن بدن خود در اوایل خود وارد کنید ، زیرا قرار دادن زودهنگام می تواند نشانه ارتباط باشد. شما باید کلمات کلیدی تمرکز خود را اغلب در کل نسخه خود استفاده کنید – اما هرگز به هزینه نوشتن خوب نیست. الگوریتم گوگل از “چاشنی کلمات کلیدی” احتیاط کرده و صفحاتی را که بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده می کنند ، جریمه می کند ، به روش هایی که در تجربه خواندن دخالت می کند. 

توضیحات متا برای افزایش رتبه site در گوگل

توضیحات متا نسخه ای از کپی است که در نتایج جستجو با برچسب عنوان شما همراه است و گرچه آنها به اندازه موتورهای جستجو وزن زیادی ندارند ، اما در مورد کاربران بسیار مهم است. یک بار دیگر می خواهید مطمئن شوید که کلمات کلیدی خود را درج کرده اید ، اما همچنین باید از این نسخه استفاده کنید تا دلیلی برای کاربر ایجاد کند.

  • توضیحات قانع کننده و آموزنده متا را بنویسید تا کاربران بتوانند روی آن کلیک کنند.
  • جلو کلمات کلیدی خود را بارگیری کنید و در اسرع وقت از کلید واژه اصلی خود استفاده کنید
  • طول را زیر 200 کاراکتر از جمله فاصله نگه دارید.
  • از کپی کردن یا توصیف متا های کپی شده نزدیک خودداری کنید.
  • از کاراکترهای غیر آلفا مانند نقل قول خودداری کنید زیرا Google تمایل دارد آنها را از توضیحات خارج کند.

مطالب صفحه وب

این نسخه ای است که سایت شما را تشکیل می دهد. باید منحصر به فرد و مرتبط باشد. مهمتر از هر زمان دیگری ، شما می خواهید از محتوای تکراری خودداری کنید یا خطرپنالتی گوگل جریمه شدن توسط Google را برطرف کنید.

  • محتوایی بنویسید که برای عبارت کلمه کلیدی مورد استفاده در برچسب عنوان و توضیحات متا مرتبط باشد.
  • همانطور که می توانید کلمه کلیدی خود را در ابتدا وارد کنید و در کل صفحه حدود چهار بار. شما می خواهید از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید ، بنابراین مطمئن شوید که به طور طبیعی خوانده می شود.
  • حداقل در هر صفحه 300 کلمه بنویسید. اما از پاراگراف ها و جملات کوتاه ، به همراه نقاط گلوله و سرصفحه ها ، برای خراب کردن مطالب استفاده کنید ، بنابراین خواندن یا لاغر شدن آن راحت تر است.
  • اطمینان حاصل کنید که محتوا منحصر به فرد است و در هیچ کجای دیگر سایت شما کپی نشده است.

فهرست مطالب را اضافه کنید

این به ویژه برای محتوای طولانی مدت اهمیت دارد. مایکل الکسیس ، تیم ساختمان می گوید ، “راهی آسان برای بهبود موقعیت جستجو در صفحات کلیدی ، اضافه کردن فهرست مطالب به هر یک است.”

بهترین بخش این است که اضافه کردن فهرست مطالب فقط باید پنج دقیقه طول بکشد. اگر سایت شما در وردپرس ساخته شده است ، پلاگین های زیادی در دسترس است

برترین برچسب ها

یک برچسب هدر یا برچسب H1 اساساً خط موضوع صفحه وب شماست. هر صفحه باید فقط یک برچسب H1 داشته باشد. اگر صفحه شما دارای چندین بخش است ، از یک برچسب H2 برای عنوانهای ثانویه استفاده کنید.

  • هر صفحه باید یک برچسب H1 داشته باشد.
  • عبارت کلمه کلیدی خود را یک بار در برچسب H1 خود وارد کنید.
  • اگر صفحه شما دارای بخش های اضافی است ، از برچسب H2 استفاده کنید و دوباره یکبار کلمه کلیدی یا عبارت کلمه کلیدی خود را وارد کنید تا از چیدمان کلمات کلیدی جلوگیری کنید.

پیوند داخلی برای افزایش مقام site در گوگل

پیوند داخلی پیوندی در صفحه وب است که به صفحه دیگری در همان وب سایت اشاره می کند. پیوند داخلی به کاربران و موتورهای جستجو این امکان را می دهد تا بتوانند راحت تر در یک وب سایت حرکت کنند. که برای افزایش رتبه سایت در گوگل است همچنین یک روش دیگر به ما می دهد تا به موتور جستجو بگوییم که یک صفحه برای یک کلمه کلیدی خاص مرتبط است.

که باعث افزایش ranking سایت در جستگو گر گوگل می شود و سئو داخلی می شود

  • با پیوند دادن کلمات یا عبارت های مرتبط در کپی به سایر صفحات وب سایت ، پیوندهای داخلی ایجاد کنید.
  • به جای “اینجا را کلیک کنید” از عبارت کلمه کلیدی به عنوان متن لنگرانکر تکست (کلمات قابل کلیک) استفاده کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که پیوندها طبیعی هستند و در جریان یا خوانایی نسخه تداخلی ندارند.

استفاده از تصاویر برای افزایش رتبه سایت

گوگل نمی تواند تصاویر را در یک وب سایت مشاهده کند (حداقل هنوز) اما دو راه وجود دارد که موتورهای جستجو سعی می كنند تصویری را ببینند. این نام پرونده و برچسب alt است. Image SEO فقط برای رتبه بندی در تصاویر Google نیست. اگرچه جستجوی تصویر بیشتر از آنچه مورد اعتقاد است استفاده می شود ، بنابراین ترافیک از آنجا نیز با ارزش است. اما تصاویر به درستی بهینه می توانند به صفحات شما در نتایج جستجوی منظم به موقعیت بالاتری نیز کمک کنند.

  • برای همه تصاویر از نامهای پرونده توصیفی و برچسب های alt استفاده کنید و در صورت حس کردن با تصویر ، کلمات کلیدی را درج کنید.
  • از خط های میان کلمات استفاده کنید و نه برای نام های پرونده تأکید کنید.
  • از نام های غیر آلفا مانند٪ ، و یا $ در نام یا نام پرونده خود استفاده نکنید.

اگر به دنبال تقویت ترافیک SEO داخلی افزایش ranking سایت در گوگل خود هستید ، یک راه آسان با به روزرسانی مطالب قدیمی است.

  Google PageSpeed ​​Insights  (رایگان)

سرعت بارگیری صفحه یکی از مهمترین عناصر یک وب سایت است. سرعت بهتر site منجر به افزایش رضایت کاربر و grade بالاتر می شود.

Google PageSpeed ​​Insights ابزاری رایگان است که سرعت وب شما را بررسی می کند و پیشنهادهایی را برای بهبود آن ارائه می دهد.

 اگر دنبال افزایش رتبه وب سایت در گوگل هستید وب سایتی سازگار با تلفن همراه درست نماییم


در سال 2015 ، گوگل برای اولین بار اعلام کرد که از دوستی موبایل به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می کند. این امر باعث معروفیت “Mobilegeddon” شد ، زیرا مارک ها برای بهینه سازی نسخه های موبایل سایت های خود تلاش می کردند. از آن زمان ، گوگل به تدریج اهمیت دوستی موبایل را در رده بندی های خود افزایش داده است – در یک اعلامیه اخیر ، گفته می شود که تا سپتامبر سال 2020 کل وب را با یک مدل موبایل اول فهرست می کند.
در زیر چند نکته برای بهینه سازی وب سایت شما برای سیار:

  • سایت خود را با استفاده از ابزار دوستانه موبایل Google تست کنید
  • طراحی برای لمس – انگشتان دست در همه ابعاد آمده و به راحتی می توانند شیپور خاموشی نادرست ایجاد کنند
  • دکمه های CTA را در دسترس کاربران موبایل قرار دهید
  • برنامه های پاپ خود را برای دستگاه های تلفن همراه مجدداً تنظیم کنید
  • فعال کردن صفحات موبایل شتاب (AMP)
  • حافظه پنهان را اجرا کنید
  • برای بهبود زمان بارگذاری ، تصاویر خود را فشرده کنید
  • از نقشه های گرما و ابزار ردیابی ماوس استفاده کنید تا بدانید مردم چگونه وب سایت شما را از طریق تلفن همراه استفاده می کنند و بر این اساس بهینه سازی می کنند

کلمات کلیدی و متغیرهای مرتبط را در محتوای صفحه کار کنید

بهترین راه برای افزایش رتبه بندی site در گوگل برای یک کلمه کلیدی استفاده از آن است. شما باید عناوین کلیدی مهم را در عناوین صفحه ، عناوین و متن بدن خود در اوایل خود وارد کنید ، زیرا قرار دادن زودهنگام می تواند نشانه ارتباط باشد. شما باید کلمات کلیدی تمرکز خود را اغلب در کل نسخه خود استفاده کنید – اما هرگز به هزینه نوشتن خوب نیست. الگوریتم گوگل از “چاشنی کلمات کلیدی” احتیاط کرده و صفحاتی را که بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده می کنند ، جریمه می کند ،  برای تصحیح این موضوع ، می توانید کلمه کلیدی تمرکز خود را با کلمات کلیدی ثانویه ای که می خواهید وبلاگ برای آنها قرار بگیرد جایگزین کنید.

حضور اجتماعی خود را افزایش دهید

سیگنال های اجتماعی در موقعیت موتورهای جستجوگر ارگانیک تأثیر می گذارند و بسیاری از کارشناسان صنعت معتقدند که این افزایش تنها خواهد بود. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، در نظر بگیرید برخی از صفحات رسانه های اجتماعی مانند LinkedIn ، Instagram و Facebook را تنظیم کنید و در آنجا با مخاطبان خود درگیر شوید.

استفاده از یک استراتژی ایجاد لینک

ایجاد لینک یک اصطلاح گیرنده برای دستیابی به لینک های جدید به site شما از حوزه های خارجی است. گذشته از ایجاد محتوای عالی ، افرادی که می خواهند به اشتراک بگذارند ، وبلاگ نویسی مهمان و سؤال از وب مسترها از سایتهای معتبری مربوط به شغل شما برای پیوند دادن به صفحات خود ، روشهای خوبی برای ایجاد لینک هستند.

از کلمات کلیدی مرتبط به عنوان متن لنگرگاه برای بک لینک های خود استفاده کنید ، زیرا این کار به ارسال سیگنال به Google کمک می کند که صفحات شما برای این شرایط مرتبط هستند.

دستورالعمل های EAT Google جهت افزایش رتبه سایت در گوگل

طبق گفته گوگل ، EAT یکی از سه عامل مهم برای سنجش کیفیت صفحه است. در اینجا تفسیر کلمه اختصاری به شرح زیر است:

تخصص

 Google می خواهد ببیند که یک وب سایت تخصص خود را در زمینه شما نشان می دهد. این امر خصوصاً مربوط به صنایع پزشکی ، مالی و حقوقی است. شما می توانید با ارائه اطلاعات روشن ، دقیق و استناد به منابع معتبر در محتوای خود ، تخصص خود را ایجاد کنید.

اقتدار

 اقتدار خود را نشان دهید. این را می توان از طریق اعتبار ، بررسی های مثبت و توصیفات مشتری نشان داد. می توانید این اطلاعات را در سراسر وب سایت خود برجسته کنید.

قابلیت اطمینان 

 اطمینان حاصل کنید که کاربران در site شما احساس امنیت می کنند. داشتن یک سایت HTTPS و گواهی SSL بسیار مهم است ، به خصوص اگر هرگونه معاملات پولی را بصورت آنلاین بپذیرید. مطالعات نشان می دهد که گوگل دامنه های امن و سایتهایی که دارای گواهینامه SSL هستند با درجه بالاتری قرار می گیرد. 75٪ از نتایج Google+ صفحه اول دارای گواهی SSL هستند.

علاوه بر نکات فوق ، می توانید از مطابقت EAT با این بهترین روش اطمینان حاصل کنید:

  • اگر یک وبلاگ دارید زندگی نامه نویسنده را درج کنید و حتماً هر مدرکی را که نشان دهنده تخصص نویسنده است ذکر کنید
  • به دنبال لینک های با کیفیت بالا بروید و پیوندهای اسپم را رد کنید
  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای اطلاعات دقیقی در صفحات About ، Contact و Customer شما است
  • تضمین کنید که کلیه مطالب مستقیمی که مربوط به پول یا زندگی بازدید کنندگان شماست (به مشاوره مالی یا اطلاعات پزشکی فکر کنید) توسط کارشناسان واجد شرایط نوشته شده است
  • محتوای EAT با کیفیت پایین را قطع یا ویرایش کنید

بازدیدکنندگان را ردیابی کنید تا مقام سایت دردر گوگل بتونید افزایش دهید

تضمین رتبه برتر موتورهای جستجوگرهای ارگانیک تنها نیمی از نبرد است. برای اثبات ارزش خود و بهینه سازی نتایج ، اندازه گیری تأثیر تلاش های شما در ترافیک وب و تولید سرب یا فروش مهم است. کنسول جستجوی Google می تواند بینشی مهم در مورد نحوه عملکرد سایت شما داشته باشد و خطاهای احتمالی را که باید اصلاح کنید شناسایی کنید ابزاری مانند Google Analytics برای اندازه گیری تغییرات در ترافیک جستجو و همچنین ردیابی تعامل بازدید کنندگان با وب site شما که نتیجه مستقیم SEO می باشد ، مفید است. 

نه به تکنیک های کلاه سیاه بگویید

سئو کلاه سیاه به عمل سعی در فریب موتورهای جستجوگر با استفاده از تاکتیکهای غیر اخلاقی مانند خرید پیوندها ، به شما رتبه های بالاتر می دهد. خطر بسیار زیاد است. حتی اگر به دلیل تاکتیک های کلاه سیاه از افزایش موقتی در موقعیت برخوردار هستید ، احتمالاً عمر آن کوتاه است. گوگل در تشخیص ترفندهای کثیف بهتر و بهتر می شود و دیر یا زود پیشرفتی که انجام داده اید توسط یک به روزرسانی الگوریتم از بین می رود یا بدتر ، سایت شما از این فهرست حذف می شود.

ورود به صفحه اول گوگل یک هدف ملموس است

رسیدن به بالای گوگل یا حتی فقط بهبود رتبه خود ، حتی برای مشاغل کوچک نیز بسیار عملی است. این کار به زمان و زمان نیاز دارد ، اما یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای تجارت خود انجام دهید. با دانستن اینکه کجا و چطور می توانید تنظیمات انجام دهید ، می توانید به کسب و کار خود نمایان شوید که شایسته آن است.

نتیجه

رتبه بندی افت می کند که در دنیای سئو ارائه شده است. فقط خونسرد باشید و به طور سیستماتیک بررسی کنید که چه چیزی ممکن است باعث افت شود.

علاوه بر داشتن فرآیندی برای بررسی دلیل احتمالی افت ، بسیار توصیه می شود که نظارت داشته باشید که تغییرات در محتوای وب سایت شما را پیگیری کند. از این گذشته ، بدون این اطلاعات ، شما در تاریکی هستید.

منبع:source:dialogtech

مطالب مشابه :

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا