افزایش رتبه سایت در گوگل و موتورهای جستجو رایگان
اگر می خواهید به افزایش رتبه سایت در گوگل دست یابید ، پس می گوییم این جمله قدیمی را دنبال می کنید: وقتی در تهران هستید ، مانند تهرانی ها رفتار نمایید . هنگام داشتن وب سایتی که می خواهید برای آن بهترین نمایشگر در Google را داشته باشید ، همان کاری را انجام دهید که دوست دارد شما انجام دهید. رشد تجارت خود به صورت آنلاین بسیار مهم است ، اما همچنین می تواند گران تمام شود.
این پست یک راهنمای گام به گام برای افزایش رتبه سایت در گوگل Google به صورت رایگان برای شما است.چگونه صفحه ی اول گوگل باشیم؟ اگر قبلاً این کارها را انجام نداده اید ، ممکن است فرصت های زیادی برای بهبود رتبه بندی Google شما وجود داشته باشد.
بنابراین اگر دنبال بالا بردن سایت در سرچ گوگل و موتور های جستجو در سال 2022 هستید. این راهنمای جدید را دوست خواهید داشت.
روش های افزایش رتبه سایت در گوگل و موتورهای جستجو رایگان
صعود به بالای گوگل یا حتی فقط بهبود رتبه خود ، حتی برای مشاغل کوچک نیز بسیار عملی است. این کار به زمان و زمان نیاز دارد ، اما یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای تجارت خود انجام دهید. با دانستن اینکه کجا و چطور می توانید تنظیمات انجام دهید ، می توانید به کسب و کار خود نمایان شوید که شایسته آن است. در اینجا استراتژی های خلاصه شده آورده شده است:
- برای هدف قرار دادن اصطلاحاتی که مشتریان هدف شما در جستجوی آن هستند ، یک استراتژی کلمه کلیدی ایجاد کنید.
- کلمات کلیدی را در محتوای وب سایت خود و همچنین برچسب های HTML وارد کنید.
- برای انسان بنویسید (نه موتور جستجو).
- جستجوهای مبتنی بر مکان را هدف قرار دهید.
- همیشه Alt Text ایجاد کنید
- یک نقشه سایت تصویر ایجاد کنید
- بررسی محتوای تکراری
- برای موبایل بهینه سازی کنید.
- بر تجربه کاربر تمرکز کنید.
- یک حساب Google برای کسب و کار من ایجاد کنید.
- نمایه کسب و کار خود را بهینه کنید.
- نظرات مشتری را بدست آورید.
- کسب و کار خود را در فهرست ها لیست کنید.
- توضیحات متا (خوب ، نوع)
- پیوندها: بک لینک (ورودی) ، خارجی (خروجی) ، لینک های داخلی
- بررسی ها را جمع آوری کنید و به آنها پاسخ دهید
- در اطلاعات تماس دقیق باشید
- طراحی مجدد وب سایت که باعث بهبود تجربه کاربری (UX).
سئو سایت خود را بهبود ببخشید
حقیقت این است:
سئو داخلی یکی از سریعترین راهها برای بهبود رتبه بندی Google شماست.
دلیلش این است که می توانید در عرض 2 دقیقه صفحه خود را بهینه کنید. و شروع به دیدن افزایش رتبه در عرض چند روز کنید.
مطالب را برای چشم ها دلپذیر کنید
اگر صفحه خوب است و به خوبی طراحی شده است ، خوانندگان آسان تر می توانند هر آنچه را که در صفحه دارید استفاده کنند.
و اگر مصرف آنها برایشان آسان باشد ، به احتمال زیاد در صفحه می مانند و تا آخر آن را می خوانند.
امتیاز کلی کیفیت برند خود را بهبود ببخشید
یکی دیگر از عناصر مهم برای کسب رتبه بالاتر در خرید Google ، امتیاز کلی کیفیت شما است. نمره کیفیت پایین می تواند بر روی رتبه بندی محصولات شما تأثیر منفی بگذارد و رتبه بندی در میان پنج محصول برتر را غیرممکن کند.
هک های بهینه سازی کمپین خرید Google که ذکر کردیم ، مانند تصحیح جستجوی جستجو با کلمات کلیدی منفی ، به افزایش CTR ها کمک می کند و نمره کیفیت کلی شما را بهبود می بخشد. حدس زده اید که باعث بهبود رتبه شما می شود.
ایجاد محتوای مرتبط
شما صنعت خود را بهتر از هر کس دیگری می شناسید. مطالبی بنویسید که برای کاربران شما مفید باشد و شامل کلمات کلیدی باشد.نکته کلیدی موفقیت در بازاریابی محتوا این است که اطمینان حاصل کنید که همه مقالات و پست های وبلاگ شما بسیار خاص و متناسب با یک مخاطب خاص است. برای انجام این کار ، باید از منحصر به فرد بودن آنها چه از نظر محتوا و چه از طریق بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو اطمینان حاصل کنید ،
چگونه رتبه سئو وب سایت خود را افزایش دهیم : روندهای جدیدی که باید مورد توجه قرار گیرد
SEOبا افزایش رقابت با چندین شرکت تجاری و تغییر مداوم الگوریتم گوگل، برای بهبود بهینه سازی موتور جستجوی شما، نیاز به صبر، تدبیر و تمایل به یادگیری و کشف بیشتر در مورد بازاریابی دیجیتال است
سایت خود را برای جستجوی صوتی آماده کنید
جستجوی صوتی به راحتی در زندگی بسیاری از افراد جا افتاده است. شاید شما فقط از Siri اپل ، Amazon Echo یا دستیار Google استفاده کنید تا فقط سه مثال را ذکر کنید. با شیوع بیشتر این فناوری ، باید در نظر بگیرید که جستجوی گفتاری چه تاثیری بر تلاش شما در زمینه جستجوگرها می گذارد
تفاوت اصلی بین استراتژیهای معمول SEO و بهینه سازی برای جستجوی صوتی شامل استفاده از “عبارت طبیعی” بیشتر است. به هر حال ، جستجوهای متنی معمولاً شامل عبارات سبک و فشرده مانند “بهترین میزبانی وبلاگ 1401” است. با این حال ، اگر بخواهید از صدای خود برای جستجوی همان اطلاعات استفاده کنید ، احتمالاً جمله ای از این جمله را می گویید: “بهترین میزبانی وبلاگ های امسال چیست؟”
آیا توجه دارید که چگونه عبارت دوم طبیعی تر و قابل ملاحظه ای طولانی تر است؟ این بدان معناست که شما همچنین می خواهید محتوای خود را برای کلمات کلیدی طولانی مدت به میزان بهینه سازی کنید . از آنجا که هدف نهایی استفاده از کلمات کلیدی است که افراد احتمالاً آنها را جستجو می کنند ، این ممکن است در واقع کار شما را آسان کند ، زیرا نیازی نیست جملات کلیدی دست و پاگیر را در محتوای خود جمع کنید.
وبلاگ نویسی را شروع کنید
وبلاگ نویسی برای تجارت شما عالی است. به شما کمک می کند تا با بازدیدکنندگان وب سایت خود ارتباط برقرار کنید. همچنین باعث بهبود رتبه بندی سئو می شود.
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، تولید محتوای تازه ، به روز و مرتبط می تواند افراد را به سمت وب سایت شما سوق دهد و به آنها دلیلی برای مدتی ماندن در صفحات شما دهد.
بومی سازی در حال بهبود است
Google معمولاً به موقعیت دقیق شما دسترسی دارد. بر این اساس ، آنها در ارائه نتایج جستجو که بیشتر مربوط به منطقه شما هستند ، بهتر می شوند.
عناوین و اسنیپت های هوشمند را در نتایج جستجو بسازید
مثل همیشه ، محتوا سلطان است . و برای خوشبختی و پیشرفت باید به پادشاه درست خدمت کرد. توجه به محتوای صفحه ، اما به جنبه های دیگر نیز مهم است. شما باید کلمات کلیدی را در URL ها ، عناوین و سرصفحه ها نه تنها به محتوا اضافه کنید. ما مهمترین مواردی را که شما باید محتوای خود را برای آنها بهینه کنید ، زیر خط کشیده ایم.
هزاران مورد در سراسر وب وجود دارد که در آن صفحات و وب سایت ها از عناوین غیر مرتبط و کسل کننده استفاده می کنند و نمایش می دهند. این باعث می شود که آنها توسط الگوریتم های Google هدف قرار نگیرند و در SERP ها رتبه بالاتری نداشته باشند.
رها کردن کلمه کلیدی در 100 کلمه اول:
مکان ایده آل برای شروع قرار دادن کلمات کلیدی در یک مقاله در 100 کلمه اول است. بسیاری از آنها به طور طبیعی به آنها می آیند ، اما تعداد زیادی از وبلاگ نویسان قبل از اینکه با یک کلمه کلیدی سر و کار داشته باشند ، معرفی طولانی را ترجیح می دهند. این به دلیل دلایل آشکاری که گوگل نمی تواند آن را در نتایج جستجو بسیار مناسب تشخیص دهد ، قابل توصیه نیست.
بهینه سازی تصویر:
اطمینان حاصل کنید که تصاویر موجود در وب سایت شما دارای نام فایل هستند که شامل کلمه کلیدی مورد نظر هستند. همچنین ، کلمه کلیدی مورد نظر شما باید بخشی از Alt Text تصویر شما باشد. این بهینه سازی مقاله شما را بهبود می بخشد و همچنین تصویری واضح تر برای موتورهای جستجو برای ارتباط مقاله / صفحه شما ایجاد می کند. تصاویر یکی از اجزای مهم هر وب سایت است زیرا باعث جذابیت بصری صفحات و همچنین آموزنده بودن آنها می شود. بهینه سازی تصاویر باید به طور طبیعی رتبه شما را افزایش دهد. همچنین ، تصویر شما در جستجوی تصویر Google رتبه بالایی کسب خواهد کرد.
سئو تصویر می تواند به اندازه بهینه سازی متن صفحه وب شما مهم باشد.
به این دلیل که جستجوی بصری در حال رونق گرفتن است. فقط به رشد سیستم عامل های تصویر محور مانند Pinterest و Instagram نگاه کنید. به خصوص در دستگاه های تلفن همراه ، مردم می خواهند به صورت بصری به دنبال اطلاعات باشند.
موتورهای جستجو این روند جستجوی بصری را تشخیص می دهند. آخرین آمار نشان می دهد که حدود 28 درصد از نتایج جستجوی منظم گوگل حاوی تصاویر است ، در حالی که این رقم در دو سال گذشته 19 درصد بود. و افراد انواع جستجوی معامله ای و اطلاعاتی را بیشتر و بیشتر در جستجوی تصاویر Google اجرا می کنند.
محتوای با کیفیت و اصلی ایجاد کنید
موتورهای جستجو می خواهند به صفحات با کیفیت بالا پاداش دهند. این مربوط به اطلاعات موجود در صفحه وب است که تصویر شما در آن میزبانی می شود و همچنین مربوط به خود تصویر است.
در بهترین روشهای تصویری ، پرونده به Google کمک می کند “صفحاتی را که تصاویر یا متن آنها محتوای اصلی نیستند” دلسرد می کند.
بنابراین هر زمان که ممکن است ، عکس های خود را بگیرید و گرافیک خود را بسازید.
اگر مجبور باشید از عکس های سهام استفاده کنید چه می کنید؟ روش های زیادی وجود دارد که می تواند تصاویر سهام را منحصر به فرد کند. می توانید فیلترها را اضافه کنید ، آنها را برش دهید ، متن را روی هم قرار دهید ، تصاویر را ترکیب کنید و موارد دیگر.
همچنین بخاطر داشته باشید که وقتی از تصاویر جاهای دیگر استفاده می کنید ، باید از حقوق کپی رایت ، حق مجوز و / یا قوانین علامت تجاری احترام بگذارید.
از تصاویر مرتبط استفاده کنید
تصاویری را انتخاب کنید که برای موضوع کلی صفحه مفید هستند. این ممکن است یک اینفوگرافیک ، یک نمودار ، یک عکس مناسب یا چیز دیگری باشد.
به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو ترجیح می دهند یک عکس را در صفحه وب قرار دهند که هدف جستجوگر را با محتوای مرتبط تر برآورده کند.
تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی
بسته به بودجه بازاریابی شما ، تبلیغات پولی می تواند یک گزینه عالی باشد ، زیرا می توانید به صورت استراتژیک انتخاب کنید چه کسی تبلیغات را مشاهده می کند ، مانند هدف قرار دادن انواع مخاطبانی که کسب و کار شما قبلاً برای آنها جذاب است.
بر اساس فعالیت در بسترهای اجتماعی خود ، ممکن است از قبل ایده خوبی داشته باشید که مخاطبان شما بیشترین زمان را در کجا می گذرانند (به عنوان مثال ، اگر در اینستاگرام مشارکت بیشتری دریافت کنید ، مخاطبان ظاهری نیز به احتمال زیاد زمان خود را در آنجا خواهند گذراند).
برای افزایش رتبه وب سایت در گوگل به سرعت صفحه توجه کنید
قبلاً در مورد AMP صحبت کرده اید ، وقت آن است که بدانید که عقیده رایج که نشان می دهد سرعت گاهی اوقات همه چیز است ، اکنون به یک واقعیت تنظیم شده تبدیل شده است. مردم آرزو دارند سریع به سوالات آنها پاسخ داده شود. در واقع ، با بیشترین سرعت ممکن.
بهبود LCP
Largest Contentful Paint (LCP) یک معیار سنجش تجربه کاربر Google است که در سال 2021 به عنوان بخشی از بهروزرسانی تجربه صفحه معرفی شد. LCP یکی از سه معیار Core Web Vital است که مدت زمانی را که طول می کشد تا بزرگترین عنصر در viewport قابل مشاهده باشد را اندازه گیری می کند. تا زمانی که LCP بارگیری نشود، تقریباً چیزی در صفحه نخواهید دید. به این دلیل است که عنصر LCP همیشه در بالای صفحه قرار دارد .
انواع عناصر در نظر گرفته شده برای LCP معمولا یک تصویر، یک بلوک متنی، یک ویدیو یا یک انیمیشن است. در مورد آن فکر کنید: اگر بزرگترین عنصر صفحه سریع بارگیری نشود، تجربه کاربری خوب نخواهد بود. بازدیدکنندگان احتمالاً پس از چند ثانیه منتظر ماندن برای بارگیری صفحه خالی، سایت را ترک می کنند، که می تواند منجر به نرخ پرش بالاتر شود. بنابراین، اندازه گیری و بهبود امتیاز LCP برای SEO مهم است.
یک امتیاز خوب برای LCP باید کمتر یا مساوی 2.5 ثانیه باشد. ابزارهای مختلفی برای تشخیص بزرگ ترین عنصر صفحه و اندازه گیری عملکرد آن طراحی شده است. به عنوان مثال PageSpeed Insight، WebPageTest، GTmetrix و غیره.
موبایل دوستی:سازگاری کامل سایت با موبایل
گوگل می خواهد اطمینان حاصل کند که کاربرانش تجربه خوبی دارند. با توجه به گزارشات صنعت که اکنون نشان می دهد بیش از نیمی از جستجوی وب در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود ، داشتن یک وب سایت مناسب برای موبایل بسیار مهم است. این وب سایت به عنوان یک وب سایت پاسخگو نیز شناخته می شود زیرا براساس مرورگر وب شناسایی شده توسط شخصی ، اندازه خود را تغییر داده و تغییر شکل می دهد.
همانطور که از فهرست بررسی سئو وب سایت خود عبور می کنید ، به نحوه نمایش سایت خود در تلفن همراه نگاه کنید. اگر دقیقاً مانند نسخه رایانه شما ظاهر شود ، مناسب تلفن همراه نیست. اگر اندازه آن به طور خودکار تغییر کند و ستون ها را به جای نمایش در کنار هم انباشته کند ، مناسب تلفن همراه است.
بالا بردن رتبه سایت در گوگل وردپرس اطمینان حاصل کنید که از تغییر مسیرهای صحیح استفاده کنید
اطمینان حاصل کنید که از تغییر مسیرهای صحیح استفاده می کنید و اینها 301 تغییر مسیر هستند نه 302. این بهترین راه برای ایجاد مسیری روشن برای تصحیح صفحات برای کاربران است. در حالی که تغییر مسیر 302 پیام محتوای صفحه را “به طور موقت منتقل شده” منتقل می کند ، 301 به معنای انتقال دائمی یک صفحه به مکان جدید است.
رتبه بندی خود را با بک لینک افزایش دهید
بک لینک ها به گوگل می گویند سایت شما معتبر است و ارزش رتبه بندی دارد.
برای رتبه بندی وب سایت جدید خود به یک استراتژی لینک سازی نیاز دارید تا اقتدار خود را افزایش دهید.
با تجزیه و تحلیل رقبا شروع کنید تا بفهمید از کجا لینک می گیرند.
برخی از مزایای ایجاد بک لینک
- رتبه بندی پیشرفته موتور جستجو
- قابلیت مشاهده برند را افزایش می دهد
- اقتدار دامنه را افزایش می دهد
- میزان مراجعه به مراجعه کنندگان را افزایش می دهد
- اعتبار و اعتماد وب سایت شما را بهبود می بخشد.
به موارد بالا توجه کنید: چرا سایتها تصمیم گرفتند به رقبای شما پیوند دهند؟ این صفحه چه فایده ای برای پیوند دارد؟
استراتژی های ایجاد پیوند رقبای خود را با ابزارهایی مانند Ahrefs ، SpyFu و SEMrush مهندسی معکوس کنید.
نقشه های سایت خود را مرتب کنید
اولین چیزی که گوگل هنگام رتبه بندی وب سایت ها به آن نگاه می کند ، فایل نقشه سایت است. حتماً یکی را دریافت کنید و آن را دائماً به روز کنید (افزونه هایی هستند که این کار را برای شما انجام می دهند). نقشه سایت شما تغییرات را به Google اطلاع می دهد تا بداند چه زمانی صفحات و به روزرسانی های جدید را مرتب می کند.
رفع خطاهای کنسول جستجو
کنسول جستجوی گوگل به کاربران امکان می دهد چند مورد را در وب سایت خود بررسی کنند. مهمترین آنها اشتباهات است.
اگر Googlebot در تلاش برای جستجوی وب سایت شما باشد ، در Google Search Console خطایی نشان داده می شود. اگر خطایی دارید به این معنی است که Googlebot صفحه وب شما را فهرست نمی کند و جستجوگران نمی توانند آن را پیدا کنند.
در اینجا مهمترین خطاها وجود دارد:
خطای اتصال سرور
این خطاها بعضی اوقات می تواند نشانه خوبی باشد. خطاهای سرور از این نظر است که گوگل می بیند پاسخگویی به وب سایت شما زمان زیادی را می برد ، خطاهای سرور مشابه خطاهای DNS است.
تفاوت با خطای DNS این است که Google نمی تواند به URL شما دسترسی پیدا کند. مشکلات سرور اتفاق می افتد زیرا سروری که وب سایت شما روی آن میزبانی می کند دارای خطا است.
این معمولاً به این دلیل است که میزان بازدید شما از سرور شما بیشتر است. که به طور کلی یک چیز عالی است زیرا بازدید کنندگان زیادی از وب سایت شما را به خود جلب می کند.
نکته کلیدی در اینجا این است که اطمینان حاصل کنید هر کسی که وب سایت شما را میزبانی می کند توانایی تنظیم برنامه شما را در جایی که به طور خودکار ارتقا می یابند ایجاد کند تا بازدید بیشتری داشته باشد.
خطای تغییر مسیر
این خطا به شما می گوید که با هدایت مجدد شما اتفاق بدی می افتد.
گاهی اوقات ، این بدان معنی است که تغییر مسیر به یک صفحه وب که وجود ندارد هدایت می شود.
متناوباً ، Google به شما می گوید که تغییر مسیر شما به هدایت دیگری هدایت می شود. این یک حلقه بی پایان ایجاد می کند. این اتفاق می تواند برای بهترین های ما بیفتد و یک راه حل سریع است.
Robots.txt خطاهای واکشی
پرونده robots.txt شما در وب سایت شما گنجانده شده است تا موتورهای جستجو از نمایه سازی محتوای خاص جلوگیری کنند. اگر نمی خواهید موتورهای جستجو از نمایه سازی محتوای شما جلوگیری کنند ، پس حتی به آن احتیاج ندارید.
این خطاها به این دلیل اتفاق می افتد که پرونده robots.txt با وجود اینکه برای ایندکس ارسال شده است ، Google را با گفتن اینکه ایندکس نشود ، گیج می کند.
برای رفع این خطاها باید این پرونده را مرور کرده و از پیکربندی صحیح آن مطمئن شوید.
اهداف لینک شکسته
“لینک شکسته” یکی از تاکتیک های مورد علاقه من برای ایجاد لینک است. مقیاس گذاری دشوار است اما به محض یافتن چند هدف خوب ، پیوندهای بسیار محکمی دریافت خواهید کرد.
به طور خلاصه ، نحوه کار این تاکتیک در اینجا است:
- سایتهایی را پیدا کنید که به صفحات مرده یا غیرمجاز درباره “مدیریت فروش” (یا موضوعات نزدیک مرتبط) پیوند داده اند
- در مورد لینکهای قطع / خراب به این سایت ها اطلاع دهید
- مقاله خود را به عنوان جایگزین این پیوندهای مرده پیشنهاد دهید
پیوندهای شکسته برای سئو و تجربه کاربر مضر هستند. بیشتر صاحبان سایت / ویراستاران از شنیدن پیوندهای خراب در سایت خود خوشحال می شوند. اگر صفحه شما به اندازه کافی خوب باشد ، بسیاری نیز به عنوان پاداش به صفحه شما پیوند می دهند.
یافتن پیوندهای خراب برای خود سزاوار پست است ، بنابراین در اینجا خیلی به جزئیات نمی پردازم. در عوض ، می توانید مقاله عالی Moz را بخوانید تا اصول آن را درک کنید.
بنابراین چگونه وب سایت خود را به شماره 1 می رسانید؟
سلب مسئولیت سریع: هیچ پاسخ خاصی در مورد نحوه رسیدن به موقعیت 1 وجود ندارد. این معمولاً ترکیبی از عوامل رتبه بندی فوق ، تعیین و بودجه در نظر گرفته شده برای پروژه است.
وب سایت ها با بهره گیری از این عوامل رتبه بندی ، رتبه اول گوگل را دارند. آنها این کار را با ردیابی تمام داده های خود و آزمایش مداوم و آزمایش مجدد رویکردهای مختلف انجام می دهند.
یکی از بزرگترین عوامل شامل قدرت دامنه شما می شود که یک معیار تجمعی از مشخصات پیوند ورودی شما ، نسبت پیوندهای dofollow به nofollow و همچنین ارتباط انکر تکست است. با ترکیب این موارد به Google می گویند دامنه شما چقدر معتبر است و آیا قابل اعتماد است.
مشتریان آنلاین خود را درک کنید
مانند بازاریابی سنتی ، بهبود رتبه بندی جستجو با درک رفتار مشتری شما شروع می شود. به عنوان مثال ، نحوه تغییر رفتار جستجو در طول چرخه خرید را در نظر بگیرید:
آگاهی: مشتری از مشکلی که نیاز به رفع آن دارد آگاه است و شروع به جستجوی راه حل های بالقوه با استفاده از عبارات جستجوی گسترده می کند.
از یک آژانس دیجیتال کمک بگیرید
تعداد بسیار کمی از متخصصان بازاریابی جستجو وجود دارند که دارای تخصص توسعه هستند و بالعکس. به همین دلیل دریافت این ترکیب منحصر به فرد از متخصصان برای کمک به سایت شما معمولاً مستلزم استخدام آژانس دیجیتالی است که هم در زمینه توسعه وب سایت و هم در بهینه سازی موتور جستجو تخصص دارد.
نتیجه
رتبه بندی وب سایت جدید شما یک استراتژی طولانی مدت است – اگر از خود می پرسید که چه مدت طول می کشد تا ببینید که در رتبه بندی SEO خود بهبود یافته اید ، این بستگی دارد. اگر قدرت فعلی دامنه شما پایین باشد ، واقعاً ممکن است حدود شش ماه طول بکشد تا شاهد تغییرات عمده ای باشید. اگر تمام پیشنهادات بالا را اجرا کنید ، مطمئناً می توانید سرعت آن را تسریع کنید.
با انتظار طولانی مدت اولیه دلسرد نشوید .با مراقبت از عملکرد خود و اندازه گیری نتایج ، با استفاده از Google Analytics بر میزان بازدید خود نظارت کنید.
کامل و مفید و جامع بود . برای هر پست چه تعداد عکس بذاریم بهتر؟
بینید حداقل 1 عکس خودتون طراحی کرده باشید . و کپی نباشه .
مهندسی معکوس خیلی ترجیح میدم
ولی همجا جواب نمی دها
چند وقت یک مطالبمون آپ دیت کنیم ؟
بستگی به مطالب داره .ولی من خودم سعی می کنم مطالب مهم سایت ماهی یک بار آپ دیت کنم
بهترین مطلبی که خوندم مرسی
لطف دارید
مطلبی کامل و در خور توجه بود . فکر کنم اگه رعایت کنم خیلی خوب نتیجه بگیرم
بله دقیقا رعایتش کامل جواب می ده
واقعا مطلب کاربردی و بروزی بود .ممنونم
مرسی .سعی و تلاش این بود که چیزی از قلم نیوفته
واقعا نمیشه از این کاملتر گفت . درست خیلی از موارد می دونستم ولی خواندنش الان باعث میشه صد در صد بهش عمل کنم
ممنونم .امیداورم همیشه مطالب سایت ما را بخونید.
خیلی از موارد جدید بود . تشکر فراوان از ادمین محترم
اکثر موارد سئو کلاه سفید بود یعنی موارد کلاه سیاه استفاده نکنیم ؟!!
رتبه گرفتن به صورت کلاه سفید ماندگاری بیشتری داره هچنین باعث میشه بعدا با امیدواری بیشتری این روش استفاده کنید
خودتون هم برای اینکه این مطلب داخل سرچ گوگل بیاد بالا بک لینک ساختید . من بررسی کردم چیز خاصی دستگیرم نشد ؟
نسبت به بقیه سایت ها واقعا بک لینکی این سایت نداره.اکثر مطالب با سئو کلاه سفید رتبه گرفتم .همین مطلب شش ماه طول کشید بیاد صفحه اول
ایجاد محتوای مرتبط بیشتر تاثیر داره یا بک لینک ها ریپورتاژ؟!
متاسفانه الان تاثیر ریپورتاژ خیلی زیاد شده