اصطلاحات سئو

افزایش رتبه سایت در گوگل بهبود رتبه سایت در گوگل

اگر می خواهید رتبه برتر گوگل را بدست آورید ، پس می گوییم این جمله قدیمی را دنبال می کنید: وقتی در تهران هستید ، مانند تهرانی ها رفتار نمایید . هنگام داشتن وب سایتی که می خواهید برای آن بهترین نمایشگر در Google را داشته باشید ، همان کاری را انجام دهید که گوگل دوست دارد شما انجام دهید. 

این پست یک راهنمای گام به گام برای بهبود سریع رتبه بندی Google شما است. این تنها تاکتیک سریع SEO است که من از آن مطلع هستم. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، ممکن است فرصت های زیادی برای بهبود رتبه بندی Google شما وجود داشته باشد. نکته اصلی در Analytics شماست.

بنابراین اگر می خواهید در Google در سال 2020 رتبه بالاتری داشته باشید ، این راهنمای جدید را دوست خواهید داشت.

افزایش رتبه سایت در گوگل

صعود به بالای گوگل یا حتی فقط بهبود رتبه خود ، حتی برای مشاغل کوچک نیز بسیار عملی است. این کار به زمان و زمان نیاز دارد ، اما یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای تجارت خود انجام دهید. با دانستن اینکه کجا و چطور می توانید تنظیمات انجام دهید ، می توانید به کسب و کار خود نمایان شوید که شایسته آن است. در اینجا استراتژی های خلاصه شده آورده شده است:

  1. برای هدف قرار دادن اصطلاحاتی که مشتریان هدف شما در جستجوی آن هستند ، یک استراتژی کلمه کلیدی ایجاد کنید.
  2. کلمات کلیدی را در محتوای وب سایت خود و همچنین برچسب های HTML وارد کنید.
  3. برای انسان بنویسید (نه موتور جستجو).
  4. جستجوهای مبتنی بر مکان را هدف قرار دهید.
  5. برای موبایل بهینه سازی کنید.
  6. بر تجربه کاربر تمرکز کنید.
  7. یک حساب Google برای کسب و کار من ایجاد کنید.
  8. نمایه کسب و کار خود را بهینه کنید.
  9. نظرات مشتری را بدست آورید.
  10. کسب و کار خود را در فهرست ها لیست کنید.
افزایش رتبه سایت در گوگل
افزایش رتبه در گوگل

سئو سایت خود را بهبود ببخشید

حقیقت این است:

SEO On-Page یکی از سریعترین راهها برای بهبود رتبه بندی Google شماست.

دلیلش این است که می توانید در عرض 2 دقیقه صفحه خود را بهینه کنید. و شروع به دیدن افزایش رتبه در عرض چند روز کنید.

عناوین و اسنیپت های هوشمند را در نتایج جستجو بسازید

مثل همیشه ، محتوا سلطان است . و برای خوشبختی و پیشرفت باید به پادشاه درست خدمت کرد. توجه به محتوای صفحه ، اما به جنبه های دیگر نیز مهم است. شما باید کلمات کلیدی را در URL ها ، عناوین و سرصفحه ها نه تنها به محتوا اضافه کنید. ما مهمترین مواردی را که شما باید محتوای خود را برای آنها بهینه کنید ، زیر خط کشیده ایم.

مثل همیشه ، محتوا سلطان است . و برای خوشبختی و پیشرفت باید به پادشاه درست خدمت کرد. توجه به محتوای صفحه ، اما به جنبه های دیگر نیز مهم است. شما باید کلمات کلیدی را در URL ها ، عناوین و سرصفحه ها نه تنها به محتوا اضافه کنید. ما مهمترین مواردی را که شما باید محتوای خود را برای آنها بهینه کنید ، زیر خط کشیده ایم.

هزاران مورد در سراسر وب وجود دارد که در آن صفحات و وب سایت ها از عناوین غیر مرتبط و کسل کننده استفاده می کنند و نمایش می دهند. این باعث می شود که آنها توسط الگوریتم های Google هدف قرار نگیرند و در SERP ها رتبه بالاتری نداشته باشند. 

رها کردن کلمه کلیدی در 100 کلمه اول:

مکان ایده آل برای شروع قرار دادن کلمات کلیدی در یک مقاله در 100 کلمه اول است. بسیاری از آنها به طور طبیعی به آنها می آیند ، اما تعداد زیادی از وبلاگ نویسان قبل از اینکه با یک کلمه کلیدی سر و کار داشته باشند ، معرفی طولانی را ترجیح می دهند. این به دلیل دلایل آشکاری که گوگل نمی تواند آن را در نتایج جستجو بسیار مناسب تشخیص دهد ، قابل توصیه نیست.

بهینه سازی تصویر:

اطمینان حاصل کنید که تصاویر موجود در وب سایت شما دارای نام فایل هستند که شامل کلمه کلیدی مورد نظر هستند. همچنین ، کلمه کلیدی مورد نظر شما باید بخشی از Alt Text تصویر شما باشد. این بهینه سازی مقاله شما را بهبود می بخشد و همچنین تصویری واضح تر برای موتورهای جستجو برای ارتباط مقاله / صفحه شما ایجاد می کند. تصاویر یکی از اجزای مهم هر وب سایت است زیرا باعث جذابیت بصری صفحات و همچنین آموزنده بودن آنها می شود. بهینه سازی تصاویر باید به طور طبیعی رتبه شما را افزایش دهد. همچنین ، تصویر شما در جستجوی تصویر Google رتبه بالایی کسب خواهد کرد.

برای افزایش رتبه سایت در گوگل منابع گرافیکی را در صفحه خود اضافه کنید

در رابطه با BERT و چگونگی ایجاد یک تجربه مثبت وب ، به موارد فوق پیوند خورده است ، مهم است که در صورت امکان ، منابع گرافیکی را که خود ایجاد کرده اید ، ترکیب کنید. که این است که بگوییم:

  • ویدئو
  • تصاویر 
  • اینفوگرافیک ها
  • گرافیک

منابع گرافیکی برای بدست آوردن موقعیت وب مناسب از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا امکان درک بهتر موضوع را فراهم می کنند.

علاوه بر این ، آنها اغلب به توضیح دقیق و دقیق تری از داده های ارائه شده دست می یابند. بنابراین Google این نکته را بسیار در ذهن دارد و به آن دسته از صفحه هایی که به این نوع منابع متکی هستند ، امکان خواندن کاربران را آسان تر می کند.

 فقط آنچه را که می خواهید رتبه بندی کنید ، فهرست کنید

یک اشتباه بسیار رایج در همه وب سایت ها این است که به طور پیش فرض “همه طرف وب” را در فهرست (برچسب متا که به Google اجازه می دهد محتوای ما را فهرست بندی کند) داشته باشید.

ما باید  هر آنچه را که نمی خواهیم در موتورهای جستجو رتبه بندی کنیم در هیچ شاخصی قرار ندهیم  تا بدین ترتیب از اتلاف وقت Googlebot (ربات گوگل) در بخشهایی از صفحه که مورد علاقه نیست جلوگیری کنیم.

این صفحات در هیچ شاخصی به طور سنتی نباید “تماس” یا “سیاست حفظ حریم خصوصی” معمولی باشد.

از طریق CMS ، مانند وردپرس ، می توانیم امروز با چهار کلیک از افزونه وظیفه SEO به راحتی این را پیکربندی کنیم  .

زیرا … فکر می کنید شخصی با وارد کردن این کلمات قصد دارد از Google به وب سایت شما دسترسی پیدا کند؟

پیگیری داخلی و بدون پیوند

این نکته در نظریه ای برای خودش قرار دارد. اگر Google پیوندهای داخلی و بدون پیگیری را کمتر دنبال می کند ، باید  لینک های داخلی و بدون دنبال کردن آن دسته از پست ها یا صفحاتی را که برای مخاطبان ما زیاد مرتبط نیستند و یا هیچ جستجو یا تعاملی ندارند ، دنبال کنیم.

به همین ترتیب ، از صفحه اصلی الگوی ما مناسب است که پیوندها را به شبکه های اجتماعی و هر پیوند خارجی که ممکن است داشته باشید  (بنرها ، وابستگی و غیره) بدون هیچ دنباله ای قرار دهید. کارها را خیلی راحت تر خواهید کرد!

از “توضیحات” Meta Tag استفاده کنید

متا تگ توضیحات مختصری در عین حال جامع از محتوای صفحه را به موتور جستجو ارائه می دهد . علاوه بر این ، ممکن است Google هنگام ظاهر شدن در نتایج جستجو ، از آنها به عنوان قطعه هایی برای صفحه شما استفاده کند. اغلب اوقات ، وقتی افراد پس از جست و خیز کردن SERP ها و خواندن عناوین ، متن را در توضیحات متا بررسی می کنند ، مجبور می شوند که روی صفحه ای کلیک کنند. این هم به الگوریتم های Google کمک می کند تا محتوای صفحه شما را بهتر بشناسند و هم به کاربر که اگر کلمات کار کنند ، احتمالاً روی صفحه شما فرود می آید. 

از نمایش نام ها ، مطالب یا پیوندهای مهم در تصاویر خودداری کنید

هر زمان که می خواهید پیامی حاوی نام ، محتوا یا پیوند ارسال کنید ، از متن به جای تصاویر استفاده کنید . از این طریق با توجه به اینکه خزنده ها نمی توانند متشکل از گرافیک را تشخیص دهند ، مطمئن می شوید که موتور جستجو می تواند محتوای شما را خزنده کند. با این حال ، اگر هنوز می خواهید کلمات را در یک تصویر نمایش دهید و این کار را دوباره در محتوای صفحه انجام ندهید ، می توانید از ویژگی های ALT استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که مشخصه ALT کوتاه و در عین حال توصیفی است ، معنای عکس را صادقانه توصیف می کند زیرا هم ربات های گوگل می توانند آن را نمایه کنند و هم کاربران می توانند تصویری را که در آن قرار دارد در SERP پیدا کنند.

صفحه 404 سفارشی ایجاد کنید

به دلایل مختلف: اغلب کاربران به صفحه ای برخورد می کنند که دیگر در سایت شما وجود ندارد: آنها پیوند خراب یا URL اشتباه تایپ شده را دنبال می کنند. تنظیم یک صفحه 404 که به راحتی به کاربران اطلاع دهد که صفحه کار نمی کند و آنها را به صفحه های مربوطه هدایت می کند ، می تواند تا حد زیادی بر تجربه کاربران تأثیر بگذارد ، از این رو میزان کلیک و رتبه بندی آنها. در اینجا  استدلال گوگل در مورد  اهمیت 404 صفحه سفارشی بسیار مهم است.

از ترکیب مناسب عبارات کلمه کلیدی استفاده کنید

محتوا به اشکال گوناگونی ارائه می شود که هدف همه آنها سرگرمی و تأمین رضایت هرچه بیشتر حواس انسان است. ما شاهد وبلاگ های مسابقه ، وب سایت ها ، رسانه ها و هر مشاغل ممکن هستیم. بهترین کار این است که بدانید خوانندگان شما چه می خواهند و آنها را به آنها تغذیه کنید. 

به بازدیدکنندگان آنچه را که بدنبال آن هستند بدهید 

شکلات برای کسانی که دندان شیرین دارند مسکرآورانه جذاب است. مکانیسم مشابه برای محتوای با کیفیت کار می کند. گوگل می گوید: هرچه محتوای صفحه با کیفیت بالا در وب سایت شما باشد ، بازدیدکننده ، تبدیل ، طرفدار ، ذکر ، احساس مثبت و اعتبار بیشتری به شما می دهد . محتوای با کیفیت همچنین بیشتر مورد توجه مدیران وب قرار می گیرد و باعث می شود که آنها بیشتر و بیشتر به شما لینک دهند. 

هر زمان برای صفحات وب خود محتوا درست می کنید ، به این فکر کنید که چه کلماتی خوانندگان را به سمت محتوای شما جذب می کند. علاوه بر این ، وب ، رقابت و صفحه خود را اسکن کنید تا ببینید بیشترین نگرانی مردم چیست. از صفحه اصلی خود بیشتر مراقبت کنید – این سایت ممکن است مهمترین سایت فرود برای کاربران باشد.

برای بهبود رتبه سایت در گوگل به سرعت صفحه توجه کنید

قبلاً در مورد AMP صحبت کرده اید ، وقت آن است که بدانید که عقیده رایج که نشان می دهد سرعت گاهی اوقات همه چیز است ، اکنون به یک واقعیت تنظیم شده تبدیل شده است. مردم آرزو دارند سریع به سوالات آنها پاسخ داده شود. در واقع ، با بیشترین سرعت ممکن. 

سرعت صفحه ارتباط با بهبود رتبه گوگل
سرعت صفحه تاثیر بهبود رتبه گوگل

بهینه شده باشید

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند بسیار محبوب است. جستجوهای موبایل مدت طولانی است که جستجوهای دسک تاپ را پشت سر می گذارد. اکنون این روند در طراحی و به روزرسانی “همراه اول” وجود دارد ، اما حقیقت در جای دیگری نهفته است. شما نباید در یک دسته یا دسته دیگر جای بگیرید ، به یکی بیشتر از دیگری اهمیت دهید ، بلکه در واقع به چند پلتفرم بروید. مخاطبان بزرگ از همین جا هستند. 

اطمینان حاصل کنید که از تغییر مسیرهای صحیح استفاده کنید

اطمینان حاصل کنید که از تغییر مسیرهای صحیح استفاده می کنید و اینها 301 تغییر مسیر هستند نه 302. این بهترین راه برای ایجاد مسیری روشن برای تصحیح صفحات برای کاربران است. در حالی که تغییر مسیر 302 پیام محتوای صفحه را “به طور موقت منتقل شده” منتقل می کند ، 301 به معنای انتقال دائمی یک صفحه به مکان جدید است. در اینجا دلیل 301 تغییر مسیر (مفیدتر) مفید شناخته شده است:

رتبه بندی را دنبال کنید

ناگفته نماند که اگر هدف شما کسب رتبه بالاتر در Google است ، پس باید رتبه های خود را پیگیری کنید. در غیر این صورت ، شما راهی ندارید که بفهمید تلاش شما سوزن را به حرکت در می آورد یا خیر.

برای تنظیم کلمات کلیدی خود در Rank Tracker ، یک پروژه را انتخاب کنید ، “افزودن کلمات کلیدی ، چسباندن یا تایپ کلمات کلیدی مورد نظر برای شروع ردیابی را انتخاب کنید ، کشورهایی را که می خواهید ردیابی کنید انتخاب کنید ، سپس” افزودن کلمات کلیدی “را فشار دهید.

معماری سایت خود را بهینه کنید

معماری سایت بیانگر نحوه سازماندهی وب سایت شما در دسته ها و صفحات است.

ساختار سایت خوب به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت جدید شما را خزنده و نمایه سازی کنند. Googlebot و سایر عنکبوتهای خزنده به راحتی می توانند هر صفحه را در سایت شما پیدا کنند.

اگر صفحات در اعماق سایت شما دفن شده یا به درستی با هم پیوند نداشته باشند ، Google ممکن است آنها را شایسته نمایه سازی نداند. از این بدتر ، گوگل نمی تواند آنها را پیدا کند.

یک ساختار سایت جامع همچنین می تواند به سایت شما کمک کند تا با پیوندهای سایت به صورت برجسته تری در Google ظاهر شود.

رتبه بندی خود را با بک لینک افزایش دهید

بک لینک ها به گوگل می گویند سایت شما معتبر است و ارزش رتبه بندی دارد.

برای رتبه بندی وب سایت جدید خود به یک استراتژی لینک سازی نیاز دارید تا اقتدار خود را افزایش دهید.

با تجزیه و تحلیل رقبا شروع کنید تا بفهمید از کجا لینک می گیرند.

به موارد زیر توجه کنید: چرا این سایتها تصمیم گرفتند به رقبای شما پیوند دهند؟ این صفحه چه فایده ای برای پیوند دارد؟

استراتژی های ایجاد پیوند رقبای خود را با ابزارهایی مانند Ahrefs ، SpyFu و SEMrush مهندسی معکوس کنید.

چرا صفحه اول گوگل مهم است

نتایج جستجوی Google از قدرت بیشتری برخوردار می شوند – با پنل های دانش ، جعبه های پاسخ ، سوالات مرتبط با قابلیت توسعه ، نتایج محلی و موارد دیگر. با وجود بسیاری از روش های برجسته کردن ، تلاش برای رتبه بندی عالی ارزش تلاش را دارد ، به خصوص با توجه به اینکه میزان بازدید و میزان کلیک هر دو به شدت کاهش می یابد ، زیرا یکی از آنها نتایج جستجو را کاهش می دهد. 


چه مدت طول می کشد تا یک وب سایت جدید رتبه بندی شود

ممکن است رتبه بندی یک وب سایت جدید در Google 3-6 ماه طول بکشد ، اما این به موقعیت شما ، رقابت و تلاش شما در زمینه سئو بستگی دارد.

مطالعات نشان می دهد ، اگر اکنون یک وب سایت جدید راه اندازی کرده اید ، ممکن است برای دیدن اولین نتایج رتبه بندی و بازدید از Google ، 3-4 ماه صبر کنید.

به شرط ادامه کار در مسیر درست ، می توانید پس از 6-7 ماه نتایج ملموس تری را انتظار داشته باشید.

به طور کلی ، می توانید از Google بعد از 18- ماه بازدید جدی داشته باشید.

با صعود در Google حضور خود را در اینترنت بهبود بخشید و فروش خود را افزایش دهید

دلیل اینکه ما تلاش خود را برای بهبود موقعیت ارگانیک وب سایت خود متمرکز می کنیم تا در میان اولین نتایج جستجو ظاهر شود ، این است که اکنون همه ما در اینترنت هستیم . از یک طرف ، ما می خواهیم نسبت به رقابتی که از منابع مختلفی برای جذب مشتری استفاده می کند ، پیشی بگیریم و از سوی دیگر ، می خواهیم به کاربرانی برسیم که از طریق جستجوهای خود علاقه و مشارکت فعال در ارتباط با محصولات و / یا خدمات ما را نشان می دهند. .

نتیجه

رتبه بندی وب سایت جدید شما یک استراتژی طولانی مدت است – برای گرفتن نتیجه مدتی طول می کشد ، اما برای سالهای آینده ترافیک ارگانیک (رایگان) با کیفیت بالا را برای شما به ارمغان می آورد.

با انتظار طولانی مدت اولیه دلسرد نشوید ، با روشهای مناسب SEO ، سایت شما در نهایت شروع به رتبه بندی و صعود در نتایج جستجوی گوگل می کند.

با مراقبت از عملکرد خود و اندازه گیری نتایج ، با استفاده از Google Analytics بر میزان بازدید خود نظارت کنید.

منبع :source

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا