جستجوی صوتی چیست نحوه بهینه سازی آن

خیلی ها تصور نمی کردند جستجوی صوتی به بخشی مهم از آینده ما تبدیل شود. در سال 2011 ، هنگام جستجوی صوتی ، گاهی اوقات پاسخ های آموزنده ای ارائه می داد و گاه پاسخ های خنده داری می داد. اکنون چندین ابزار فعال سازی صدا بخشی از بسیاری از خانوارها شده است.

یکی از مهم ترین پیشرفت ها در قرن بیست و یکم، استفاده از جستجوی صوتی است. یک سیستم تشخیص خودکار گفتار در دستگاه‌های هوشمند نصب شده است که می‌تواند برای جستجوی اطلاعات خاص از یک وب‌سایت یا برنامه، صداها را گوش کند و به متن تبدیل کند.

جستجو صوتی چیست؟

برای سهولت ، جستجوی صوتی یک تکنیک برای تشخیص گفتار است که به کاربران کمک می کند با صحبت کردن از طریق میکروفون جستجو کنند. این برنامه ها از تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها گرفته تا ابزارهایی برای دستیاران خانگی شامل می شوند که بعداً به تفصیل ببیش از 71 درصد از کاربران استفاده از جستجوی صوتی را به تایپ کردن در گوگل یا هر وب سایتی برای جستجوی اطلاعات ترجیح می دهند. راحت تر و پاسخگوتر است. به همه این دلایل، جستجوی صوتی به یک ویژگی اصلی تبدیل شده است که بر SEO یک وب سایت تأثیر می گذارد. در اینجا فهرستی از راه هایی است که کارشناسان سئو به وب سایت ها و برنامه ها برای جستجوی صوتی بهینه می کنند.

جستجو صوتی چیست

به جستجوگر صوتی نیاز دارید

به دلایل مختلف سئو جستجو صوتی مورد نیاز است. جستجوی صوتی تلاش انسان برای تایپ پیام یا کارهای مختلف دیگر را کاهش می دهد. بلندگوهای جستجوی صوتی از تایپ کردن کمک می کنند. نتایج را با دقت سریع ارائه می دهد. جستجوی صوتی بر روی فناوری AI کار می کند. شرکت های مختلفی وجود دارند که بلندگوهای هوشمند را بر اساس مفاهیم جستجوی صوتی ارائه می دهند. گوینده های Google Assistant Smart دقت خود را بهبود بخشیده و همچنین درک زبان انگلیسی را بهبود می بخشند.

نقشه سایت چیست

در بازار ، بلندگوها و دستگاه های هوشمند جستجوی صوتی مختلفی مانند کورتانا ، الکسای آمازون و دستیار Google وجود دارد.

طبق تحقیقات گوگل ، دلایل مختلفی برای استفاده از بلندگوهای هوشمند و محصولات دستیار صوتی وجود دارد:

  • این کار به راحتی و با دقت چند وظیفه ای را انجام می دهد.
  • همه دستگاه های معاون دستیار سریعتر و با دقت کار می کنند.
  • همه این دستگاه ها خیلی سریع اطلاعات می دهند.
  • این امر به تولیدکنندگان خانگی در کارهای روزمره کمک می کند.
  • کلاس را برای یک روز برنامه ریزی کنید
  • یادآوری پرداخت شهریه
  • در مورد مانده کارت وعده غذایی بدانید
  • تنظیم یادآوری قبل از شروع کلاس
  • در حال جستجو برای هتل ها و بارها در این نزدیکی هست
  • سفارش حوله
  • کنترل دمای اتاق یا روشنایی
  • یافتن رستوران ها و جاذبه های محلی
  • تماس و بررسی

وظایف مختلفی وجود دارد که در آن سازنده خانه از دستورالعمل های صوتی برای کسب اطلاعات ، تماس با کسی ، بررسی برخی کارها و سایر نکات مختلف که یک دستگاه دستیار جستجوی صوتی به آنها کمک می کند استفاده می کند.

به عنوان مثال هنگامی که مشغول آشپزی هستید و نیاز به بررسی یک دستور العمل دارید اما دستان شما آرد پوشانده است. این امکان را برای جستجوی اطلاعات با استفاده از گزینه های رایگان دستی هنگام رانندگی فراهم می کند.

فناوری یا مفهومی برای جستجوی صوتی

سیستم گفتگو چیست؟

همانطور که نام آن توصیف می شود ، سیستم گفتگو همه چیز در مورد تنظیمات رایانه ای است که از طریق آن بشر می تواند دستورالعمل هایی را برای انجام کارها ارائه دهد. سیستم گفتگو از حالت های مختلف ارتباطی مانند متن ، گفتار ، حرکات برای ورودی و خروجی سیگنال ها استفاده می کند.

در پشت سیستم گفتگو ، م componentsلفه های مختلف گفتگو برای تجزیه و تحلیل معناشناسی و استراتژی وجود دارد. مدیر سیستم گفتگو برای هر یک از ملفه ها ثابت است.

سئو داخلی

استفاده از سیستم گفتگو در سال 1977 ، برای تحقیق و توسعه. با پیشرفت فناوری ، ما مفیدترین سیستم گفتگو را توسعه می دهیم.

تشخیص خودکار گفتار

ASR برای تغذیه سیگنالهای ورودی در دستگاههای جستجوی صوتی استفاده می شود. به طوری که وقتی بشر هرگونه دستورالعمل یا دستوری می دهد به راحتی درک کند. مفاهیم مختلف دیگری مانند متن به گفتار و بسیاری دیگر وجود دارد.

دستیار مجازی برای دستگاه جستجوی صوتی اجباری نیست. همانطور که یک انسان دستور انجام هر کاری را می دهد ، اول از همه ، زبان باید شناسایی شود سپس برخی از کلمات کلیدی وجود دارد که گرفته شده اند و پرسش پاسخ می دهد.

بهینه سازی برای جستجوی سنتی بسیار متفاوت از صوتی است.

جستجوی سنتی در جستجوی محتوا و سایر اطلاعات با استفاده از google است. اما در جستجوی گفتاری ، می توانیم از کمک گوگل استفاده کنیم. از طریق کمک صوتی گوگل می توانیم با استفاده از دستورات صوتی به راحتی اطلاعات مختلف را جستجو کنیم.

طبق تحقیقات مختلف ، نتیجه جستجوی ارگانیک در SERP گوگل در 35.35 درصد کلیک در جستجوی سنتی نتیجه می گیرد. اما در جستجوی گفتاری ، نتیجه جستجوها در مقایسه با جستجوی سنتی کمتر است. چند نتیجه برتر برای موبایل و فقط یک نتیجه برای بلندگوهای هوشمند وجود دارد. اگر رتبه برتر در گوگل را بدست آورید ، به این معنی است که همه چیز را بدست می آورید. تا پایان سال 2020 ، حداکثر 50٪ از فعالیت جستجو توسط صدا انجام می شود.

استراتژی های بهینه سازی موتور صوتی برای پیشبرد

Voice Engine Optimization (VEO) اصطلاحی است که برای بهینه سازی موتور جستجو مبتنی بر صدا استفاده می شود .

راهکار برای موفقیت در بهینه سازی جستجوی صوتی

در هسته اصلی خود ، بهینه سازی برای جستجوی صوتی مشابه SEO سال های گذشته است ، اما با

VEO اطلاعات مختلفی در مورد محتوا ، مکان ، رستوران ها و موارد دیگر در اختیار شما قرار می دهد. برای افزایش حضور خود در دنیای دیجیتال ، می توانید SEO جستجو صوتی را انجام دهید. VEO به شما کمک می کند تا حضور نام تجاری خود را بهبود ببخشید.

همانطور که جدید است ، مردم از این موضوع آگاهی ندارند. دستیابی به رتبه بندی با استفاده از VEO کار ساده ای نیست.

چگونه یک استراتژی بهینه سازی موتور صوتی 2020 ایجاد کنیم

1. لیست های تجاری خود را بهینه کنید

لیست مشاغل یک قسمت اساسی در هر مشاغل است. بنابراین قبل از ادامه کار لطفاً یک نام تجاری از نام تجاری خود با نام ، آدرس ، شماره تلفن و سایر اطلاعات مهم مهم وارد کنید.

سئو محلی با دقت بخوانید

اگر لیست کالای خود را انجام دهید ، می توانید به راحتی با جستجوی صوتی و جستجوی سنتی جستجو کنید. سایتهای انبوهی وجود دارند که حضور خود را نشان نمی دهند زیرا در لیست مشاغل google ثبت نشده اند و یا لیست نادرستی از تجارت آنها وجود دارد.

2.  سرعت وب سایت خود را افزایش دهید

سرعت وب سایت جنبه مهمی از رتبه بندی شما در یک مرورگر متفاوت است. برای بهبود زمان بارگذاری و پاسخ وب سایت خود. زمان پاسخگویی وب سایت باید 3 ثانیه باشد. اگر زمان پاسخ بیش از حد باشد ، برای کاربران بسیار آزار دهنده است. و این باعث کاهش رتبه شما و سایر موارد مختلف در مرورگرها می شود.

3.  استراتژی محتوای جدید شما: سوالات را متمرکز کنید

افرادی که از جستجوی صوتی استفاده می کنند احساس می کنند با دوستانشان صحبت می کنند. همیشه سعی کنید از کلمات کلیدی برای جستجوی صوتی استفاده کنید و همچنین سعی کنید از کلمات کلیدی طولانی دم ، توضیحات استفاده کنید. تا در عرض چند ثانیه نتیجه بگیرید. کلمات کلیدی کمک می کنند تا در چند ثانیه نتیجه بگیرید.

41٪ از مردم فکر می کنند هر وقت از جستجوی صوتی استفاده می کنند و هر گونه دستورالعمل را احساس می کنند که با دوست خود صحبت می کنند. محتوا در هر نوع جستجو نقش مهمی دارد. در جستجوی صوتی از پردازش زبان طبیعی SEO استفاده می شود تا نتایج را در چند ثانیه بدست آورید.

4. استراتژی محتوای جدید شما: پاسخهایی ارائه دهید

صفحات سوالات متداول نقش مهمی در استراتژی محتوا برای جلب بازدید در وب سایت شما دارند. مطالب خود را مرتباً به روز کنید. تا بتوانید آن را تازه نگه دارید. و رتبه بندی و بازدید خوب در وب سایت خود را بدست آورید. برای بهبود لیست مشاغل شما باید از زبان علامت گذاری استفاده شود: سوالات باید به درستی در عناوین <h2> علامت گذاری شوند.

همیشه سعی کنید پاسخ های مربوط به سوالات مربوط به محصولات ، خدمات و س userال کاربران را ارائه دهید. پرسش و پاسخ به بهبود رتبه وب سایت شما کمک می کند.

5. آن را امتحان کنید

همانطور که همه ما می دانیم جستجوی صوتی SEO در بازار جدید است و باعث رونق بازار فناوری می شود. مردم از بلندگوهای هوشمند و جستجوی هوشمند تلفن همراه با استفاده از مفاهیم تشخیص صدا لذت می برند. بنابراین قبل از ناهار هر محصول ، آزمایشات مناسبی را برای آن محصولات انجام دهید. آزمایش به اشکال زدایی کمک می کند

چگونه می توان جستجوی صوتی را آزمایش کرد

آزمایش جنبه مهم هر محصول است ، این محصولات مربوط به فناوری یا سایر محصولات است. آنها نرم افزارها و دستگاه های مختلفی هستند که از طریق آنها می توانید محصولات خود را آزمایش کنید.

سئو کلاه سفید 

دستگاه های موجود برای آزمایش برای جستجوی صوتی عبارتند از: بلندگوهای هوشمند در مقابل موبایل یا دستیار Google در مقابل الکسا در مقابل کورتانا در مقابل سیری

سناریوهای مورد آزمایشی مختلفی وجود دارد که در آنها می توانید محصولات خود را برای جستجوی صوتی آزمایش کنید. بنابراین موارد آزمایشی را برای انجام آزمایش محصولات جستجوی صوتی خود انجام دهید.

نتیجه

بدیهی است که فرامین صوتی همچنان به شدت در بازاریابی جستجو تأثیر خواهند داشت. برای بهینه سازی جستجوگر جستجو صوتی ، باید تمام اقدامات لازم را انجام دهید که برای استراتژی کلی بازاریابی شما مفید باشد.

این استراتژی ها را در تلاش های بازاریابی خود بگنجانید و اطمینان حاصل کنید که آماده گرفتن هدایای جدید با ترافیک صوتی هستید. پذیرش جستجوی گفتاری همچنان در حال رشد است و اگر برای جستجوی گفتاری بهینه نباشید ، می توانید مشتریان خود را در مقابل رقبا از دست دهید. 

منبع :source

مطالب مشابه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.