سئو محتوا چیست؟ آموزش seo محتوا

سئوی محتوا یا seo content یکی از بزرگترین چالش هایی که نویسندگان و بازاریاب های اینترنتی با آن روبرو هستند ، نوشتن محتوایی است که هم برای موتور جستجوگر هم برای خوانندگان جذاب باشد. با این حال ، اگر بخاطر داشته باشید که خواننده اولویت دارد .آموزش سئومحتوا از جمله مواردی با تجربه بدست میاد.

سئو محتوا 

در نهایت هدف از تلاش های بازاریابی شما جذب و تبدیل مشتری های جدید به مشتریان است. اما روش های مورد استفاده در نوشتن محتوای SEO برای وب بسیار غیر مستقیم تر است اگر با دارایی های سنتی بازاریابی مانند بازاریابی از راه دور ، بیلبوردها یا تبلیغات رادیویی و تلویزیونی مقایسه شود. نویسندگان محتوای SEO معمولاً پیشنهادها یا محصولات خاصی را تبلیغ نمی کنند. در عوض ، آنها به دنبال ایجاد ارتباط با مصرف کنندگان یا مشاغل از طریق ارائه اطلاعات ارزشمند ، آموزشی یا سرگرم کننده از دیدگاه عینی هستند. محتوای سئو شده اهداف مختلفی را در بر می گیرد ، از جمله:

  • افزایش رتبه جستجوی وب سایت برای ترکیب کلمات کلیدی خاص
  • آموزش خواننده مطلب
  • راندن با کلیک از صفحات نتایج موتور جستجوی Google (SERP)
  • ترافیک واجد شرایط را تشویق کنید
  • جذب بک لینک با اقتدار بالا
  • راهنمایی کاربران به سایر صفحات مرتبط در وب سایت
  • تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به خریدار ، مشترک یا سرنخ

از همه مهمتر ، محتوای SEO به مارک ها امکان می دهد تا ارتباط بهتری با مشتریان ایجاد کنند ، شهرت مثبت برند را مدیریت کنند و اقتدار دامنه وب سایت را تقویت کنند. بعلاوه ، محتوای SEO منحصراً به معنای ارسال یک وبلاگ یا بیانیه مطبوعاتی نیست. محتوای SEO شامل فیلم ها ، نمایش اسلایدها ، عکس ها ، اینفوگرافی ها ، کتابهای الکترونیکی ، وبینارها یا حتی پادکست ها است.

سئو محتوا چیست
سئو محتوای

چگونه می توان استراتژی محتوای SEO را توسعه داد

اگر به طور تصادفی محتوا تولید می کنید ، امیدوارید و دعا می کنید که بعضی از آنها سرانجام جای آنها را بگیرند ، وقت آن است که یک استراتژی روشمندتر را برای  ارتقا SEO   برای وب در نظر بگیرید

هنگام نوشتن محتوای SEO شده باید روی آنها تمرکز کنید

لازم به ذکر است که نیازی نیست که هر مقاله در سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. در بعضی از مقالات ، ممکن است مجبور شوید عناصر SEO مانند کلمات کلیدی را کنار بگذارید و آنها را همانطور که برای مخاطبان شما است بخوانید و اعتماد آنها را به شما افزایش دهد و پایگاه خوانندگان وفادار را ایجاد کنید. اگر تصمیم بگیرید رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید ، این کمک بزرگی به seo content خواهد کرد.

چرا نوشتن محتوای سئو شده مهم است؟

زیرا این امر باعث ایجاد ترافیک رایگان به تجارت شما می شود. Google جایی است که افراد برای جستجوی هر چیز و همه چیز به آنجا می روند.

بسیار خوب است که رتبه وب سایت خود را در صفحه اول داشته باشید ، زیرا بیشترین تعداد کلیک از آنجاست و این ترافیک ارگانیک “رایگان” و سازگار با وب سایت شرکت شما است.

  • دریافت بازدیدکنندگان مناسب : با پاسخ دادن به سوالات کاربران ، مشتریان بالقوه را در هنگام بروز مشکل انتخاب می کنید و می توانید راه حل را به آنها ارائه دهید.
  • اعتماد سازی : وب سایتی که مرتباً متن های جدید را در وبلاگ بارگذاری می کند ، اعتماد کاربران را جلب می کند.
  • پایداری : جایگاهی در نتایج جستجو که توسط محتوای خوب ایجاد شده و نه توسط تبلیغات ، در دراز مدت مشتری را به ارمغان می آورد.
  • تطبیق پذیری : محتوای با کیفیت بالا می تواند علاوه بر وبلاگ ، در کانال های رسانه های اجتماعی نیز ارسال شود.
چرا سئو محتوا مهم هست
پس واقعا ضرروری

برای اینکه در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیریم ، باید موتورهای جستجو (SEO) را بهینه کنیم. این به معنای استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی و سایر ابزارها برای یافتن این است که افراد به دنبال چه چیزی هستند و از چه اصطلاحاتی استفاده می کنند.

آموزش سئو محتوا

مهمترین عامل تأثیرگذار در موفقیت تلاشهای جستجوگرها ، به ویژه سئو در صفحه ، برای هر سایت کیفیت و مرتبط بودن  مضمون برای آنچه بازدیدکنندگان با استفاده از کلمات جستجو و اصطلاحات مورد استفاده مشتریان بالقوه جستجو می کنند ، است.

می توانید از طریق Google Keyword Planner ، عبارات جستجوی هدف و میزان جستجوی ماهانه را تعیین کنید و همچنین می توانید از بسیاری از ابزارها و سایت های دیگر برای تعریف اصطلاحات جستجو برای درونمایه سایت و ایده های جدید برای بن مایه استفاده کنید ، از جمله:

  • Ubersuggest
  • Google Trends
  • KWFinder
آموزش سئو محتوا


یک شخصیت جذاب

راه دیگر برای ایجاد ارتباط بین خوانندگان و محتوای شما ، ایجاد شخصیت مناسب در نوشتن است. اولین قدم در اینجا درک مخاطب هدف خود است تا بدانید خوانندگان مورد نظر شما می خواهند چه نوع شخصی را از او بشنوند.

به عنوان مثال ، لحن ، سبک و قالب نوشتن بلاگ SEO برای خوانندگان هزاره متفاوت از عناصر محتوای نوشته شده برای بازنشستگان خواهد بود.

شخصیت نوشتن محتوای SEO شما ممکن است بر اساس صنعت شما نیز باشد.

چگونه محتوای SEO شده بنویسیم؟

اما دقیقاً چگونه محتوایی را می نویسید که در صفحه اول Google لیست شود؟

ما در civilpc چارچوب روشنی از مراحل را دنبال می کنیم که برای هر مقاله دنبال می کنیم. بر این اساس ، ما همیشه در حال تطبیق مراحل نوشتن متن خود با آخرین شرایط هستیم.

برای سال 2021 ، ما رویکرد 10 مرحله ای زیر را اتخاذ کرده ایم:

مرحله 1: با اطمینان با وبلاگ خود همراه باشید.

بیایید نوشتن یک مقاله محتوای SEO را در یک مثال عملی توضیح دهیم :

تصور کنید ما شرکتی هستیم که در ورزش های سبک زندگی در آب تخصص داریم. ما تخته های موج سواری ، لباس های تمیز ، ماسک های غواصی و غیره می فروشیم.

به سبک دوران مدرن ، طبیعتاً می خواهیم در اینترنت حضور داشته باشیم. ما کانال های رسانه های اجتماعی خود را راه اندازی کرده و یک وب سایت و یک فروشگاه آنلاین ایجاد می کنیم که در آن محصولات خود را ارائه می دهیم.

اکنون ما باید محتوا ایجاد کنیم تا مردم نیز متوجه ما شوند. اما بهترین راه برای انجام این کار چیست؟

بازاریابی وبلاگ

ما قبلاً در مورد سئو و بازاریابی وبلاگ شنیده ایم ، اما علاوه بر سایر مسئولیت های روزمره ، به سختی وقت داریم که مطالب خود را برای وبلاگ خود بنویسیم.

مرحله 2: تحقیقات کلیدی و سئو فنی

قبل از نوشتن یک ورودی وبلاگ ، یافتن یک کلمه کلیدی که توسط گروه هدف شما جستجو می شود ، مهم است .

فقط وقتی مقاله برای این کلمه کلیدی بهینه شود ، مقاله به یک مقاله SEO تبدیل می شود. برای یافتن کلمات کلیدی مناسب ، لازم است جای خاص خود را تعیین کنید.

در مثال ما ، شرکت ما در ورزش های سبک زندگی در آب تخصص دارد.

اکنون ما باید پیشنهاد خود ، فلسفه خودمان را با مارک های دیگر صحنه مقایسه کنیم. در میان نزدیکترین رقبای خود ، کلمات کلیدی با کیفیت بالا را می یابید که دقیقاً توسط گروهی از جستجوگران که به عنوان مشتری در ذهن دارید ، استفاده می شود.

در پایان ، ما مجموعه ای از کلمات کلیدی با کیفیت بالا داریم که توسط مشتریان بالقوه ما مورد استفاده قرار می گیرند.

مرحله 3: کلیدواژه های فرعی را پیدا کنید

اکنون کلمه کلیدی خود را داریم و می توانیم به چالش بعدی برویم:

چگونه باید متن را بنویسم تا در 10 نتیجه برتر جستجو در Google قرار گیرد؟

کوتاهترین راه این است که به 10 نتیجه برتر کلمه کلیدی ما نگاهی دقیق بیندازیم.

Google Suggest به طور خودکار کلیدواژه های فرعی بیشتری را در نوار جستجو به ما می دهد. در اینجا ما باید توجه کنیم! Google از این کلمات کلیدی اضافی استفاده می کند تا به ما بگوید کاربران برای کلمه کلیدی ما با چه چالش هایی روبرو هستند.

مرحله 4: تعیین هدف جستجو

بیایید روشن باشیم: درج کلمات کلیدی مهم در متن برای رتبه بندی در نتایج جستجوی Google کافی نیست.

در عین حال ، شما باید از نظر محتوا هدف جستجو را برآورده کنید. یعنی شما باید به س questionsالاتی که کاربران با کلمه کلیدی انتخاب شده مرتبط می کنند پاسخ دهید.

کلید واژه های فرعی که از Google Suggest دریافت کردیم اولین جهت متن را به ما می دهند. قطعاً باید برخی از آنها را در مقاله خود بگنجانیم.

با این حال ، قبل از نوشتن ، ما هنوز هم نیاز به تحقیق و روشن کردن سوالات زیر داریم:

چه نوع سایتهایی در 10 Google برتر رتبه بندی می شوند؟

هنگام تحقیق در مورد نتایج برتر جستجو در Google ، توجه به شکلی که مطالب در آن نوشته شده مهم است.

آیا همه مطالب در قالب یک مقاله وبلاگ است یا صفحات محصول ذکر شده است؟

بهترین نتایج را از نتایج جستجو مقایسه کنید و از لحاظ فرم و ساختار بر این نمونه ها جهت گیری کنید!

مقالات دارای رتبه برتر درباره چه می نویسند؟

اولین برداشت خوب از محتوای یک مقاله را می توان از عنوان دریافت کرد.

3 نتیجه برتر برای کلمه کلیدی ما شامل ارجاعات به زمان سال ، مکان های برتر برای بازدید و ارائه مشاوره کلی سفر است.

بخاطر داشته باشید ، Google Suggest در ابتدا هدف جستجو را به ما گفته است.

اکنون در اینجا متوجه شده ایم.

به چه سوالات کاربر پاسخ داده می شود؟

موقعیت 1 در Google برای کلمه کلیدی ” surfing مراکش” شامل عناوین زیر در مقاله است:

  • در مراکش کجا گشت و گذار کنیم؟
  • این یک خواننده مبتدی یا حرفه ای را در نظر می گیرد.
  • علاوه بر این ، این مقاله وبلاگ هنوز از نظر گزارش تجربه گزینه های اقامت را ارائه می دهد و مزایا و معایب را با هم مقایسه می کند.

سایر نتایج برتر نیز فرم مشابهی را انتخاب می کنند. بنابراین اکنون می دانیم که مقاله ما درباره ” مراکش موج سواری ” باید به کدام سمت و سو برود. ما هدف جستجو را شناسایی کرده ایم.

وقت آن است که یک ساختار را ترسیم کنیم!

مرحله 5: رئوس مطالب – آماده سازی را نهایی کنید

ترسیم جایی است که تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و تحقیق در مورد محتوا با هم ترکیب می شوند.

مهم است که مقاله SEO را از قبل مشخص کنید. بعداً ، هنگام نوشتن ، ساختار قبلی متن مفید خواهد بود.

طبق تجربه ما ، 90٪ از کل پست های آموزنده وبلاگ در اینترنت از ساختار مشابهی پیروی می کنند. ما این ساختار را در یک الگوی خلاصه کرده ایم.

مرحله 6: نوشتن محتوای بهینه شده موتور جستجو: پیش نویس اول

با تشکر از کارهای مقدماتی ما ، ما در صفحه اول در ابتدا صفحه را از ابتدا شروع نمی کنیم.

ما کلمات کلیدی و طرح کلی خود را در پیش داریم و از قبل می دانیم متن به کجا منتهی می شود. اکنون می توانیم آن را با محتوا پر کنیم!

معرفی

زیبایی پیش نویس اول این است که هنوز هیچ چیز نباید کامل باشد. نکته مهم این است که ما کل مقاله SEO را یک بار از جلو به عقب بنویسیم. وقت کافی برای بعداً دوباره کار کردن وجود خواهد داشت.

در مقدمه ، جلب توجه خواننده مهم است. جمله اول در حال حاضر حیاتی است. در اینجا چند روش برای هیجان انگیز کردن محتوای SEO خود در ابتدا آورده شده است:

  • با یک سوال باز کنید : زیباترین امواج در مراکش کجا هستند؟
  • با یک تز شیب دار شروع کنید : آیا می دانید 3 تا از 10 زیباترین ساحل جهان در مراکش هستند؟
  • آنچه خواننده انتظار دارد را به روشنی توضیح دهید : در اینجا شما می توانید توصیفاتی درباره بهترین سواحل موج سواری در مراکش پیدا کنید.

این تقریباً همان چیزی است که اولین جمله برای نمونه مقاله SEO ما می تواند باشد. ما باید تعلیق ایجاد کنیم و برای خواننده توضیح دهیم که اگر آنها بخواهند ادامه مطلب را بخوانند ، انتظار آنها چیست.

قسمت اصلی / قسمت 1 – “کلمه کلیدی” چیست؟

در ابتدای قسمت اصلی ، تعریف کلمه کلیدی مهم است.

در بهترین حالت ، خواننده قبلاً پاسخ سوال خود را در اینجا می گیرد. با بیان بیانیه ای مستقیم ، ما با خواننده اعتماد ایجاد می کنیم. در صورت امکان ، از پیوند خود با پیوند به یک منبع معتبر نسخه پشتیبان تهیه می کنیم.

یک بار چه ؟ روشن شده است ، ما می توانیم به چرا حرکت کنیم؟

قسمت اصلی / بخش 2 “چرا” کلمه کلیدی “مهم است؟

خواننده ما اکنون می داند موضوع چیست. او حقایقی را جمع آوری کرده و توانسته است تصویری از موضوع را بدست آورد.

حالا شخصی می شود . اکنون توضیح می دهیم که چرا موضوع برای او مهم است.

مثالها ، تجربیات ، گزارشات آزمون ، توصیه ها.

ما متن خود را پر از زندگی می کنیم و یک ارتباط ملموس بین کلمه کلیدی خود و دنیای واقعی ایجاد می کنیم.

کلید واژه ما اکنون در متن یک مشکل ، یک چالش یا یک فرصت است. در بهترین حالت ، خواننده احساس می کند توسط این زمینه مورد خطاب قرار گرفته است. اگر هدف جستجو را به درستی تعیین کرده ایم ، باید اینگونه باشد!

قسمت اصلی / بخش 3 – چگونه با “کلمه کلیدی” کنار بیاییم؟

سرانجام ، ما به خواننده راهنمایی روشنی می دهیم که می تواند از آن برای انجام اقدامات عملی مستقیم استفاده کند.

ما پاسخ می دهیم “چگونه؟” در بیشتر مقالات سئو ، این همان نقطه ای است که شما محصول خود را معرفی می کنید.

با جلب اعتماد و ایجاد زمینه ، اکنون می توانیم به طور طبیعی محصول خود را وارد و عرضه کنیم.

نتیجه

بیایید نگاهی دوباره به مقدمه بیندازیم و مطمئن شویم که حلقه خلاصه را بسته ایم.

در مقاله SEO ، در انتهای مقاله پیوندهایی به صفحات محصول در وب سایت خود قرار داده ایم. اکنون خواننده ایده بهتری از آنچه برای سفر گشت و گذار به مراکش مورد نیاز است ، دارد. اگر او قصد سفر داشته باشد ، هر آنچه را که نیاز دارد در سایت ما پیدا خواهد کرد …

مرحله 7: بازنگری

پیش نویس 1 آماده است! تبریک می گویم ، اکنون می توانید نفس بکشید و بگذارید مقاله شما استراحت کند.

قبل از شروع بازبینی ، باید حداقل یک شب بگذرد. سپس وقت خود را اختصاص دهید و مرحله به مرحله تمام متن را مرور کنید.

اینها نکاتی است که باید در هر تجدید نظر در نظر بگیرید:

آیا من هدف جستجو را پیدا کرده ام؟

به یادداشت های اولیه خود بازگردید. اطمینان حاصل کنید که متن شما به س questionsالات دقیق Google که درباره کلمه کلیدی می پرسد پاسخ می دهد.

قرار دادن کلمات کلیدی

هنگامی که متن شما با کاربران شما کاملاً مطابقت داشت ، دوباره بررسی کنید که تمام کلمات کلیدی مهم را قرار داده اید.

میلیون ها متن عالی در اینترنت وجود دارد که هیچ کس هرگز آنها را پیدا نمی کند. دلیل این امر این است که موتورهای جستجوگر مانند Google نمی توانند محتوا را با هرگونه جستجو جستجو کنند.

برای جلوگیری از این موضوع ، مطمئن شوید که مهمترین کلمات کلیدی را به طور طبیعی در متن و عنوان قرار داده اید.

املا درست است

اعتمادی که با تحقیق خوب در اختیار خواننده قرار داده اید می تواند به سرعت و با اشتباهات غلط املایی از بین برود.

در civilpc ما از abadis.ir  استفاده می کنیم تا هر یک از متن های خود را از نظر غلط املایی و دستوری بررسی کنیم.

چهار چشم بهتر از دو چشم است

تاکنون وقت زیادی را صرف نوشتن متن خود کرده اید. وقت آن است که یک جفت چشم دیگر بیاوریم.

در BlogTech نویسنده و مدیر محتوا کار را روی یک متن به اشتراک می گذارند. با این پشتیبان گیری مضاعف ، سطح خطاها کاهش می یابد و در عین حال کیفیت محتوای SEO ما نیز افزایش می یابد.

مرحله 8: محتوای SEO را توصیفی کنید

بهینه سازی موتور جستجو برای یک متن محدود به کلمات کلیدی و قصد جستجو نیست.

Google زمانی را که کاربر در صفحه شما می گذراند اندازه گیری می کند. هرچه مدت آن شخص بیشتر بماند ، برای رتبه بندی موتور جستجوگر شما بهتر است .

برای اینکه جریان خوانایی تمیز به خواننده ارائه دهید ، باید در فواصل منظم تصاویر ، گرافیک و دکمه های تماس برای عمل را در خود داشته باشید.

مرحله 9: ایجاد عنوان و متا توضیحات

قبل از اینکه مقاله خود را با جهان به اشتراک بگذارید ، باید عنوان Meta و Meta Description را تعریف کنید. به نکته زیر توجه کنید:

  • یک بار از کلمه کلیدی تمرکز خود استفاده کنید
  • Meta Title نباید بیش از 70 نویسه داشته باشد ، به طوری که کاملاً در نتایج جستجو ظاهر می شود.
  • توضیحات متا نباید بیش از 160 نویسه باشد.
  • سوالات ، اعداد و اصطلاحات موجود در [براکت] از نظر آماری CTA را افزایش می دهد (میزان نرخ کلیک)

مرحله 10: محتوای SEO خود را بارگذاری کنید

تبریک می گویم ، تو این کار را کردی!

محتوای کاملاً بهینه شده SEO شما پس از بارگذاری توسط Google نمایه سازی می شود و به جستجوهای خاص اختصاص می یابد.

حالا فقط باید صبر کنید. بازدید کنندگان خودشان می آیند ..

شرح وظایف نویسنده سئوی محتوا

نویسنده SEO نویسنده ای است که مطالب بهینه شده در موتور جستجو را می نویسد. وظایف اصلی نویسنده محتوای SEO شامل موارد زیر است:

  • نوشتن کپی بهینه شده در موتور جستجو
  • بهینه سازی کپی فعلی در وب سایت مشتری (عناوین صفحه ، توضیحات متا ، h1 ها ، alts ، متن لنگر و غیره)
  • نوشتن و ارسال وبلاگ
  • لینک دهی مجدد
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تحلیل رتبه
  • تجزیه و تحلیل استراتژی بازاریابی محتوایی
  • دوری از مزرعه لینک

کیفیت محتوا چیست؟

همه می دانند و هیچ کس نمی داند. از این اصطلاح به طور کلی تعریف طبیعی پذیرفته نشده است.

اما همه ما وقتی صحبت از بهینه سازی موتور جستجو می کنیم باید مرتباً به این اصطلاح اشاره کنیم. بنابراین ، ما از درک محتوای با کیفیت وب سایت که برای مشتریان خود ایجاد می کنیم و به بالاترین سطح سایت کمک می کند ، ادامه خواهیم داد.

 بدانید مخاطب شما کیست

قبل از ایجاد محتوای خود ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که مخاطب شما چیست. محتوای شما همیشه باید به طریقی با مخاطب مورد نظر شما مرتبط باشد – نگرانی ها ، علاقه ها ، علایق و علاقه های آنها را مخاطب قرار دهید و آنها را جلب کنید. اگر نمی توانید نشان دهید که می دانید مخاطبان شما چه می خواهند ، آنها محتوای شما را نخوانند.  

 ایجاد اعتبار کنید

محتوای خود را با افزودن آمار ، تحقیق یا نقل قول های معتبر تقویت کنید. این ویژگی ها از ایده شما پشتیبانی می کند و نشان می دهد که شما سخت تلاش کرده اید تا یک تجربه مثبت و مرتبط را به خواننده ارائه دهید. آنها همچنین نشان می دهند که مفهومی که درباره آن نوشتید مبتنی بر واقعیت و اقتدار است. اساساً ، شما می خواهید ارزش خود را ثابت کنید و نشان دهید چرا کسی باید این قسمت از مطالب را بخواند.  

آسانترین گزینه برای توسعه محتوای SEO چیست؟

اکنون که دانستید نوشتن محتوای SEO چیست و چگونه می توان آن را نوشت ، برای استثنایی بودن آن به زمان و تلاش نیاز دارد. وقتی وقت و اشتیاق لازم برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی را ندارید ، عناوین مختلف را امتحان می کنید یا مسائل مربوط به دستور زبان و خوانایی را بررسی می کنید ، می تواند یک کار طاقت فرسا باشد.

خوشبختانه برون سپاری کار به یک سرویس توسعه محتوای SEO آسان است. نویسندگان ماهر می توانند اطمینان حاصل کنند که محتوای شما برای جلب نظر خوانندگان شما آماده است و تجارت شما را در بهترین حالت ارائه می دهد. اگر احساس خستگی در ایجاد محتوای خود دارید ، به ما اطلاع دهید – خوشحال می شویم که آن را برای شما بنویسیم!

مزایای سئو برای وب سایت های شرکتی و فعالیت های تجارت الکترونیکی

مزایای سئو برای وب سایت های افراد بسیار زیاد است ، به ویژه وب سایت های مربوط به پروژه ها و فعالیت های تجاری ، زیرا منبع اصلی بازدید از وب سایت است که علاوه بر وجود گزینه های دیگر برای استفاده از موتورهای جستجو ، به افزایش سود شرکت ها و پروژه های تجاری از طریق ترافیک ارگانیک رایگان کمک می کند. از طریق کمپین های بازاریابی موتور جستجو از طریق کمپین های تبلیغاتی پولی.

به عنوان مثال ، با پیکربندی سایت خود برای موتورهای جستجو و رقابت برای یک کلمه کلیدی ، حجم جستجو برای آن در هر ماه 1000 جستجو است ، که باعث می شود 10 هزار بار در صفحه اول نتایج جستجو برای این کلمه کلیدی در مقابل مشتریان بالقوه ظاهر شود.

نکاتی برای بهبود کیفیت محتوای شما

در این مرحله ، شما احتمالاً فکر می کنید: آیا هر چیزی به اندازه کافی خوب خواهد بود؟ اول ، شما باید فقط تمرکز کلمات کلیدی را کنار بگذارید و در واقع محتوای خوبی تهیه کنید که به طور طبیعی شامل کلمات کلیدی شما باشد. اکنون ، من به شما می گویم که شما باید آن محتوا را نیز به روز کنید؟ دنیای سئو ، بازاریابی و اینترنت ، به طور کلی ، همیشه در حال تغییر است – بنابراین ، شما نیز باید اینگونه باشید.

Google مرتباً در حال جستجو در میان سایتها است تا ببیند کدام یک باید افزایش یابد و کدام یک از آنها باید تنزل رتبه داشته باشند.

اگر قبلاً هرگز روی محتوای وب سایت خود تمرکز نکرده اید ، یا شاید می دانید که کمی شل شده اید – خصوصاً پس از مطالعه در مورد اهمیت واقعی آن ، خسته نباشید. برای ورود به بازی هرگز دیر نیست. در اینجا چند نکته برای بهبود محتوای خود آورده شده است:

نتیجه گیری

امروز با وجود این همه محتوا و رقابت آنلاین ، نوشتن محتوا کافی نیست و امیدوارم که برای داشتن رتبه بالاتر عملکرد خوبی داشته باشد .اکنون ، شما متوجه شده اید که مهارت وبلاگ نویسی چقدر مهم است. مهارت های نوشتاری شما چیزی بدون اثبات نیست. آیا به آنچه می گویم می رسید؟

وبلاگ نویسی به شما زمینه آموزش تبدیل شدن به بهترین نویسنده seo-content در بازار را می دهد. 

این نه تنها سبک نوشتاری شما را به نمایش می گذارد ، بلکه وبلاگ شما به عنوان بهترین تولید کننده سرب عمل می کند. وقتی مشتری های احتمالی شما در صفحه شما قرار می گیرند ، مقالات منتشر شده شما را مرور می کنند. 

اگر می خواهید به اولین مقامات در نتایج صفحه موتور جستجو دست پیدا کنید امروز با ما تماس بگیرید

مطالب مشابه

سئوی کلاه سفید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *