الگوریتم های گوگل

الگوریتم برت BERT گوگل چیست چگونه کار می کند

برنامه های کاربردی زیادی برای یادگیری ماشین وجود دارد و یکی از این موارد پردازش زبان طبیعی یا NLP است.

پردازش زبان طبیعی در هسته اصلی آن ترکیبی از علوم رایانه و زبانشناسی است. زبانشناسی به ما قوانینی را می بخشد که برای آموزش مدلهای یادگیری ماشینی و به دست آوردن نتایج مورد نظر ، از آنها استفاده کنیم.

BERT یک الگوریتم دو طرفه است و این تفاوت اصلی آن است

الگوریتم برت BERT گوگل

BERTبرت یک کتابخانه منبع باز است که در سال 2018 در گوگل ایجاد شده است. این یک تکنیک جدید برای NLP است و نسبت به سایر تکنیکها رویکرد کاملاً متفاوت نسبت به مدلهای آموزشی طول می کشد.

برت مخفف مخفف نمایندگی های رمزگذار Bidirectional از ترانسفورماتورها است. این بدان معناست که برخلاف اکثر تکنیک هایی که جملات را از چپ به راست یا راست به چپ تجزیه و تحلیل می کنند ، BERT با استفاده از رمزگذار ترانسفورمر هر دو جهت را طی می کند . هدف آن تولید الگوی زبان است.

الگوریتم برت گوگل چیست
برت BERT گوگل

چرا برت مورد نیاز است؟

BERT مدت زمان طولانی برای رسیدن به آنجا زمان برد. هر ساله ، این شرکت آمریکایی هزاران تغییر در الگوریتم های جستجوی خود ایجاد می کند. اکثر آنها به قدری کوچک هستند که کاربران متوجه آن نمی شوند ، اما بعضی اوقات باعث ایجاد تحریک به ویژه در دنیای سئو می شوند. افراد غالباً نگران این هستند که رتبه بندی جستجوی آنها با به روزرسانی های جدید کاهش یابد ، اما هدف Google بهبود تجربه کاربر است.

موتور جستجو می تواند با درک بهتر تفاوت های ظریف در زبان ، محتوای مورد نظر خود را به طور دقیق به کاربران اینترنت نشان دهد. این خبر بسیار خوبی برای هر کسی است که به دنبال بهبود رتبه موتورهای جستجوگر خود است.

آنچه بر به روزرسانی BERT Google تأثیر گذاشته است

گوگل ادعا می کند که برت تنها از هر ده جستجو روی موتور تأثیر می گذارد . اما ، به عنوان یک اصل ، شما می خواهید هر تعداد جستجو را انجام دهید. نکته خوب در مورد BERT این است که جزء به روزرسانی های Google نیست که سایت ها یا صفحات را مجازات می کند. با این وجود ، چند دلیل وجود دارد که شما ممکن است از رقبای خود پایین تر باشید:

کلمات کلیدی اشتباه

مانند سایر شیوه های سئو ، کلمات کلیدی بسیار مهم هستند. اگر یک لیست بسیار باریک از کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی وجود داشته باشید که در آن رتبه بندی می کنید ، به روزرسانی BERT احتمالاً شما را به نفع سایتهایی که دارای کلمات کلیدی هستند ، مورد استفاده قرار می دهد.

مطلب زیر بخوانید

کلمات کلیدی LSI چیست

محتوای غیر طبیعی

BERT یکی از پیشرفته ترین و مترقی ترین بروزرسانی های الگوریتم گوگل است . در نتیجه ، قادر به تشخیص هر دو زمینه و اهداف کاربر بهتر از همیشه است. این بدان معناست که کاربران می توانند دقیقاً همانطور که از آنها سؤال می کنند ، وارد یک پرس و جو شوند ، و BERT به وب گرداننده وب این امکان را می دهد تا پرس و جو را پیدا کنند و محتوایی را پیدا کنند که کاربر را راضی کند. اگر محتوای شما به روشی غیر طبیعی نوشته شده است یا دست و پا چلفتی یا پر از نشاط است ، شانس وجود دارد ، شما نمی خواهید رتبه بندی صفحه خود را دوست داشته باشید.

چگونه به روز رسانی BERT کار می کند

BERT یک انقلاب واقعی در نحوه پردازش زبان و سؤالات گوگل است. بروزرسانی یک روش مبتنی بر شبکه عصبی برای پردازش زبان طبیعی است. به عبارتی افراد غیرمستقیم ، این امکان را به Google می دهد تا بتواند در سؤالات کاربران خود تعیین کند و تفسیر بهتری از این سؤالات – و نتایج بهتر ارائه دهد.

در گذشته ، گوگل کلمه درخواست یک کاربر را به صورت کلمه تفسیر می کرد. با ظهور به روزرسانی BERT ، موتور جستجو اکنون می تواند کل عبارت جستجوگر را تجزیه کند تا نتایج جستجوی دقیق تری را ارائه دهد. BERT متن پرس و جو را به همان روشی که انسان بخواند می خواند: به عنوان یک کل فکر ، نه به عنوان کلمات فردی. با استفاده از BERT ، متن پادشاه است ، که برای کاربران خوب کار می کند ، زیرا این بروزرسانی قصد کاربر را بهتر از هر نسخه دیگری که قبل از آن آمده است درک می کند.

چگونه استراتژی سئو خود را تنظیم و بازیابی کنیم

همانطور که گفتیم ، شما با به روزرسانی BERT جریمه نمی شوید. تمرکز بیشتر روی پیدا کردن سایتهای “بد” و فرو ریختن آنها است و بیشتر به سمت درک کاربر قصد دارد واضح تر و با ظرافت بیشتری نسبت به همیشه دنبال کند. با این وجود ، ترفندهای کوچکی وجود دارد که می توانید در سایت و محتوای خود پیاده سازی کنید تا به خودتان بهترین فرصت را برای رتبه بالا گوگل با BERT بدهید.

ما تاکنون درباره برت چه می دانیم

  1. الگوریتم Bert فقط یک به روزرسانی سیستم جدید نیست ، بلکه یک فناوری کامل شبکه عصبی است که در یک حالت یادگیری مداوم کار می کند ، که برای شناخت زبان طراحی شده است.
  2. کمی بیش از یک هفته از زمان راه اندازی برت می گذرد. در ابتدا ، آزمایش و بهره برداری از الگوریتم جدید در ایالات متحده و فقط با درخواست به زبان انگلیسی خواهد بود.
  3. علاوه بر درک بهتر لهجه کاربر ، برت قطعات قطعه پیشرفته تری تولید می کند.
  4. Bert پیرو یک الگوریتم دیگر RankBrain است که همچنین مبتنی بر یادگیری ماشینی است که هدف آن درک بهتر درخواست های کاربر است. گفته می شود ، Bert جایگزین Rankbrain نیست ، الگوریتم ها با هم کار خواهند کرد.
  5. Bert برای کمک به Google به درک سؤالات “گفتاری” کمک می کند ، یعنی آن دسته از سؤالهایی که افراد به فرم طبیعی وارد می شوند ، فکر نمی کنم چگونه یک عبارت را برای جستجوی طبیعی تر تغییر دهیم. هدف نهایی گوگل این است که کاربر در مورد چگونگی تهیه صحیح یک درخواست فکر نکند ، سیستم هنوز هم آن را درک کرده و نتایج مربوط را نشان می دهد.

محتوای طولانی را بنویسید

هدف سئو شما در هنگام تولید محتوا پاسخ دادن به سؤالاتی است که مخاطبان شما می پرسند و بهترین راه حل برای مشکلات آنها است. یکی از راه های تضمین این که بهترین منبع برای آنها خواهید بود ، داشتن محتوای طولانی با کیفیت کافی در صفحه خود است. به عبارت دیگر ، کلمات کافی را داشته باشید تا کلمات کلیدی و اصطلاحات شما با سوالات و سؤالاتی که کاربران دارند مطابقت داشته باشد.

تعیین کنید که چه چیزی باعث رتبه شما برای افت می شود

اگرچه این یک ابزار و تمرین مفید است ، لزوماً ناشی از BERT نیست که رتبه شما تغییر کرده است. گوگل چندین بار به روزرسانی روزانه در الگوریتم اصلی خود را ارائه می دهد زیرا در تلاش است تا بهترین تجربه ممکن را به کاربران ارائه دهد. نوسانات شما در رتبه بندی ممکن است بخشی از سوزش طبیعی و جریان موتور جستجوگر عظیم و در حال تکامل باشد که Google است.

برت گوگل چه تأثیری روی SEO سایت دارد

توصیه می کنیم در صورت بروز تغییرات اساسی در ترافیک شما در هفته های آینده ، ابتدا در آمار Google Analytics خود رعایت کنید. بعید به نظر می رسد که بلافاصله در فارسی شود ، زیرا لازم است گوگل ابتدا داده هایی را به زبان انگلیسی جمع آوری کند تا بتواند الگوریتم را در سایر زبان ها و جغرافیا ها راه اندازی کند.

خبر خوب ، برخلاف به روزرسانی های قبلی ، BERT الگوریتمی نیست که برای جریمه وب سایت ها طراحی شده است.  این فقط برای درک بهتر پرس و جو کاربر و قصد جستجو است.

محتوای خود را تغییر اساسی دهید

اگر توجه دارید که رتبه های شما به اندازه دلخواه شما نیست ، سعی کنید محتوای خود را تغییر دهید. با استفاده از اصطلاحات مختلف به یک سؤال متفاوت پاسخ دهید یا به همان سؤال پاسخ دهید. به پرس و جوها از یک منظر دیگر بپردازید. یا سعی کنید از یک نوع محتوای متفاوت استفاده کنید – از تصاویر ، فیلم و غیره.

جستجو را به چند زبان ارتقا دهید

BERT می تواند شاخص ها را از یک زبان استخراج کند (جستجو) و آن را در سایر زبانها اعمال کند. بنابراین می توانید مدل بگیرید و در پیشرفت و تنظیم زبان انگلیسی از آنجایی که بر محتوای وب غالب است پیشرفت کنید. سپس می توانید این پیشرفت ها را به زبان های دیگر اعمال کنید. 

  • این امر به ارائه نتایج مرتبط تر در انواع مختلف زبان کمک می کند. مهم است که به یاد داشته باشید که تحقیق به معنای حل مسئله نیست. 
  • صرف نظر از قصد جستجو یا زبان شما ، می توانید کارهای مبتنی بر کلمه کلیدی را کاهش داده و روی جستجوهای طبیعی تر متمرکز شوید. 
  • به یک کلمه کلیدی معمولی و یک روش فنی نپیوندید. درک و هدایت زبان همچنان یک چالش است که باعث می شود در انگشتان او حفر شود.

نتیجه

خلاصه اینکه ، برت گوگل باهوش تر و انسانی تر شده است.


بنابراین ، این الگوریتم مبتنی بر معماری شبکه های عصبی است ( الگویی که هدف آن تقلید از شبکه های عصبی موجودات زنده است). به گونه ای که امکان ارائه سیستم پاسخ نسل بعدی را فراهم می کند

پردازش طبیعی Google BERT به موتور جستجوگر اجازه می دهد تا زمینه کلمات موجود در عبارت یا جمله را درک کند و جستجوها را با دقت بیشتری تفسیر کند.

مطالب مشابه

الگوریتم کبوتر گوگل چیست: راهنمای کامل برای به روزرسانی های کبوتر گوگل

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا