سئو محلی چیست؟ آموزش local seo

آیا می‌دانستید که بیش از 90 درصد از مصرف کنندگان بالقوه شما، مشاغل محلی را به صورت آنلاین بررسی می‌کنند؟

در این راهنمای سئو محلی یا local seo توضیح می دهیم که بهینه سازی جستجوی محلی چیست و چرا استفاده از یک شرکت local seo می تواند به بهبود دید آنلاین شما کمک کند.

سئو محلی چیست؟

سئوی محلی بهینه سازی وب سایت یک کسب و کار برای هدف قرار دادن مشتریان بر اساس موقعیت جغرافیایی است.

این امر از طریق روشهای مختلفی حاصل می شود ، كه بعضی از آنها با آنچه كه در سئو استاندارد استفاده می شود بسیار متفاوت است و بعضی از آنها به راحتی می توانید با استفاده از ابزارهای سئو محلی مدیریت كنید .

سئو محلی
seo محلی

چه مشاغل باید از سئو محلی استفاده کنند؟

مطمئن نیستید که آیا سئو محلی برای شما مناسب است؟

اگر در این صنایع کار می کنید ، بدانید SEO لوکال را که در بهشت ​​ساخته شده اید .

  • خانه و تعمیرات آن
  • صنعتی
  • تجهیزات سنگین در راهسازی و ساختمان سازی
  • مشاور املاک
  • خدمات مصرف کننده محلی
  • پزشکی و بهداشت
  • و بسیاری دیگر

مطلب جالب توجه:لینک داخلی چیست و تاثیر لینک سازی

عوامل اصلی رتبه بندی سئو محلی چیست؟ 

از نظر گوگل سه عامل مهم عبارتند از:

  • ارتباط : چقدر جستجوهای افراد با یک لیست محلی مطابقت دارد. افزودن اطلاعات دقیق کسب و کار می تواند به Google در درک بهتر تجارت شما کمک کند و لیست شما را با مرتبط ترین جستجوها مطابقت دهد.
  • فاصله : فاصله هر کسب و کار بالقوه از اصطلاحات موقعیت مکانی مورد استفاده در جستجو. اگر مشتری مکانی را در جستجوی خود مشخص نکند ، Google فاصله را براساس آنچه درباره مکانش شناخته شده محاسبه می کند.
  • برجستگی : چقدر یک کسب و کار شناخته شده است ، براساس اطلاعاتی که Google در مورد یک تجارت از سراسر اینترنت دارد (مانند پیوندها ، مقالات و دایرکتوری ها). تعداد و نمره بازبینی Google در رتبه بندی جستجوی لوکال نیز در نظر گرفته می شود – بازبینی ها و رتبه بندی های مثبت باعث بهبود رتبه کسب و کار می شوند.
عوامل رتبه بندی سئو محلی
عوامل اصلی رتبه بندی سئو محلی


چگونه سئو محلی فرصتی برای نمایان شدن شما است؟

موقعیت جغرافیایی نتایج پیشنهادی از همان ابتدا با توجه به موقعیت مکانی کاربران یکی از پیشرفتهای قابل توجه موتورهای جستجو در سالهای اخیر است. تحولی به اندازه تغییر از مربا بسته شدن تبلیغات در صندوق های پستی به ارسال نامه های الکترونیکی هدفمند.

ارجاع محلی بیش از هر چیز اهرم قدرتمندی برای دید است که می تواند توسط همه سازه ها و شرکت هایی که مشتریانشان در یک منطقه مشخص قرار دارند استفاده کند.

موقعیت جغرافیایی این کارآفرینان ، صنعتگران و سایر SME ها که در هر استراتژی خوب سئو یا بهینه سازی موتور جستجو ، ادغام شده اند ، یک فرصت عالی برای دیده شدن در حوضه آبریز آنها و در موتورهای جستجو است.

سئو محلی: ابزاری برای بازاریابی برای بیرون آمدن از سایه

هنگامی که یک کاربر اینترنت جستجوی لوکال را انجام می دهد ، انتظار دارد پاسخ های خاصی را در وب پیدا کند. به عنوان مثال ، وقتی او در موتور جستجو عبارات “دفتر حقوقی + تهران” را تایپ می کند ، نتایج نمایش داده شده در صفحه نمایش او باید منطقه جغرافیایی فوق الذکر را پوشش دهد. شرکتی که مایل است در صفحه اول نتایج بدست آمده توسط کاربر اینترنت ما ظاهر شود ، باید در مورد ارجاع لوکال خود کار کند. به عبارت دیگر ، او باید یک لیست بسیار دقیق شرکت در بخش “نقشه” موتورهای آنلاین ایجاد کند.الگوریتم کبوتر گوگل  تاثیر زیادی در سئو محلی دارد.

چگونه یک استراتژی جستجوی محلی طراحی می کنید؟

بهینه‌سازی جستجوی محلی شامل مشاهده نتایج جستجوی محلی برای یک شهر یا شهر خاص و تعیین اینکه چه کلمات کلیدی در نتایج استفاده می‌شوند، چقدر ظاهر می‌شوند و چند بار رتبه‌بندی می‌شوند. بهینه سازی جستجوی محلی مهم است زیرا به شرکت ها اجازه می دهد در نتایج جستجوی محلی رتبه بالاتری داشته باشند که منجر به فروش بیشتر می شود.

یک استراتژی قوی سئوی محلی برای هدایت افراد بیشتر به وب سایت و فروشگاه تجاری شما، صرف نظر از تعداد ویترین هایی که دارید، حیاتی است.

تجارت خود را با استفاده از سئو محلی رشد دهید

این روند بازاریابی محلی جستجوی محلی اکنون قوی است و آنها فقط در آینده قوی تر و قابل توجه تر خواهند شد ، به ویژه با توجه به اینکه Google چقدر علاقه دارد تجربه جستجوی محلی را از وب سایت شما دور نگه دارد.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که شما بتوانید از خدمات لوکال seo استفاده کرده و تجارت خود را قبل از اینکه رقبای خود روی کار بیفتند ، تقویت کنید. 

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

‘جستجوی محلی’ چیست؟

اول ، اجازه دهید تفاوتهای بین یک جستجوی اطلاعاتی استاندارد و آنچه به عنوان جستجوی محلی شناخته می شود را بررسی کنیم.

برای جستجوی محلی ، که به طور معمول شامل یک مکان یا “نزدیک من” است (که حتی اگر جستجو با استفاده از Google Maps یا حتی اگر Google از مکان شما اطلاع داشته باشد یا اگر گوگل از موقعیت مکانی شما اطلاع داشته باشد و اگر فرض شود جستجوی لوکال داشته باشد ، لازم نیست) ، موتورهای جستجو می فهمند که چیست جستجوگر می خواهد پیشنهادات یا لیست هایی را بر اساس موقعیت مکانی ارائه دهد ، و این دقیقاً همان چیزی است که آنها در صفحات نتایج موتور جستجو محلی (SERPs) ارائه می دهند. 

اهمیت سئو لوکال

آمار زیر اهمیت SEO لوکال را برای یک کسب و کار برجسته می کند:

هنوز در مورد سرمایه گذاری در خدمات بهینه سازی موتور جستجو محلی نگران هستید؟ شما نباید باشید اینها مزایای SEO local است:

  • ارتباطات محلی قوی تر
  • افزایش درآمد فروش
  • لیست Google برای کسب و کار من بهینه شده است
  • تکرار تجارت از طرف مشتریان وفادار
  • استنادات تجاری محلی با اقتدار بالا
  • ترافیک بیشتر
  • کمپین های بازاریابی دیجیتال محلی
  • اعتبار آنلاین معتبر
  • رتبه بندی بالاتر در نتایج
  • قابلیت مشاهده Google Maps افزایش می یابد
  • بازدید بیشتر وب سایت هدفمند
  • کاهش هزینه های تبلیغات
  • تماس های تلفنی و سوالات سایت بیشتر از مشتریان احتمالی
  • افزایش قابلیت اطمینان و اقتدار بازار

تفاوت بین سئو و local seo چیست؟

سئو سنتی و محلی( local seo) هر دو بر بهبود رتبه بندی شما در نتایج جستجوی آنلاین متمرکز هستند تا افراد بیشتری بتوانند از طریق شغل خود بیابند ، با آنها تماس بگیرند و خریداری کنند.

در اینجا تفاوت است. در حالی که SEO داخلی بر بهبود دید سایت شما در مقیاس ملی یا جهانی متمرکز است ، SEO local به شما امکان می دهد برای ارتباط با جستجوگرهای منطقه خود ، منطقه جستجو محلی را ضبط کنید.

local seo بسیاری از همان راهبردها را استفاده می کنند. با این حال ، راه حل های محلی جستجوگرها از اقدامات ویژه ای برای کمک به شما در ارتباط با جستجوگران در منطقه خود استفاده می کند.

اکنون که تفاوت بین سئو و سئو محلی را می دانید ، بیایید به برخی از مشخصه های هر استراتژی نگاه کنیم.

تفاوت بین سئو و سئو محلی چیست؟
تفاوت بین سئو محلی و seo سنتی

محتوای با کیفیت بالا که به منطقه محلی شما ارجاع می دهد ، ایجاد کنید

سایتهایی که دارای مقالات مفصل و آموزنده درباره موضوعاتی هستند که مردم واقعاً به آنها علاقه مند هستند ، در نتایج جستجو عملکرد خوبی دارند.

این به دو دلیل اصلی وجود دارد: اول ، آنها غنی از کلمات کلیدی هستند ، به طور کلی احتمال اینکه محتوای شما با انواع مختلف جستجو جستجو شود مطابقت دارد.

ثانیاً ، اگر منابع آنها به ویژه خوب باشد ، سایر دارندگان سایت برای آنها “بک لینک” ایجاد می کنند ، چیزی که همانطور که در بالا بحث شد ، جایگاه های بالاتری در نتایج جستجو ایجاد می کند.

local seo فقط مربوط به موتورهای جستجو نمی باشد

بله ، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید بصورت آنلاین انجام دهید تا وب سایت خود را برای مخاطبان محلی بهینه کنید. 

اگر وب سایت و پروفایل های اجتماعی خود را در ارتباطات / تبلیغات آفلاین خود نیز ذکر کنید ، ممکن است از پسندیدن های فیس بوک خود بالا برود ، پیروان توییتر شما می توانند افزایش پیدا کنند و ترافیک مستقیم در وب سایت شما بیشتر شود. به یک طریق یا روش دیگر ، این نیز برای Google قابل مشاهده خواهد بود ، البته غیرمستقیم.

روی کلمات کلیدی کار نمایید

در مورد کلمات کلیدی خود هوشمند باشید. از عباراتی مانند “خدمات نزدیک من” استفاده کنید تا بتوانید در رتبه بندی بالاتر قرار بگیرید. با این کار می توانید SEO لوکال خود را بهبود ببخشید.

اگر می خواهید بازدید بیشتری نسبت به وب سایت خود ایجاد کنید بهتر است از استفاده نهایی از SEO local خود استفاده کنید. 

مناطق خدمات خود را برای سئو محلی روشن کنید (در صورت وجود)

اگر بازدید کننده نتواند نام شهر ، استان یا ایالت خود را پیدا کند ، شما به عنوان یک فروشنده بالقوه به طور خودکار تخفیف می دهد.

اگر صفحات منطقه خدمات مستقل دارید ، اطمینان حاصل کنید که آنها برای کلمات کلیدی خاص منطقه مانند کد پستی ، نام شهر یا نشانه های اصلی بهینه شده اند.

اگر مناطقی وجود دارد که شما به آنها خدمت نمی کنید ، منطقی است که موارد را نیز شامل شود ، به ویژه اگر سوالات خود را برای آن مناطق دریافت کرده باشید. 

مکان خوبی برای شروع با صفحه ای است که منطقه خدمات شما ، تاریخچه شرکت شما در آنجا و احتمالاً مشتری در هر یک از آن مناطق را توصیف می کند.

برای ارجاع محلی نیازی به داشتن وب سایت نیست!

یکی دیگر از مزایای لوکال seo این است که نیازی به ایجاد ویترین در وب ندارید. مدیریت یک وب سایت گاهی وقت گیر است و به هزینه های زیادی نیاز دارد. با این حال ، به لطف تکنیک سئو محلی ، داشتن یک وب سایت دیگر یک شرط مطلق نیست. ابزارهایی مانند Google برای کسب و کار من به شما امکان می دهند بدون داشتن سایت بلکه فقط آدرس فیزیکی ، خود را در سیستم عامل هایی مانند Google Maps قرار دهید. با این حال ، اگر می خواهید سایتی برای تکمیل داشته باشید ، یک راه حل موقتی می تواند ایجاد صفحه ای در Google برای تجارت من باشد. با این حال ، این صفحه ، حتی اگر نمایه سازی امکان پذیر باشد ، هرگز به عنوان سایت خود ارجاع داده نمی شود.

با استفاده از این راه حل های متعدد ، کاربر این سرویس ها می تواند تمرکز خود را بر مدیریت ذخیره فیزیکی خود بگذارد. او می تواند پس انداز بیشتری داشته باشد و همزمان شاهد افزایش گردش مالی خود باشد. این راه حل ها خصوصاً برای مشاغل بسیار کوچک بسیار سودمند است.

نکات مهم برای بهینه سازی سئو محلی

شامل موارد زیر می باشد

  • بررسی لوکال SEO به طور منظم انجام دهید
  • کلمات کلیدی خاص جغرافیایی را برای محتوا شناسایی کنید
  • صفحات شهر را بسازید
  • تسلط بر جستجوهای “نزدیک من”
  • رتبه بندی محلی SEO خود را کنترل کنید
  • نقشه سایت خود را به روز نگه دارید
  • سایت خود را برای موبایل بهینه کنید
  • پیوندهای خراب داخلی و خارجی را برطرف کنید
  • یک استراتژی سئو ایجاد کنید
  • یک استراتژی لینک دهی ایجاد کنید
  • مخاطبان خود را بشناسید

بهینه سازی در صفحه

مرحله آخر ، در نظر گرفتن فاکتورهای لوکال سئو در صفحه ، از جمله شهر / منطقه که به کسب و کار شما در رتبه بندی بالاتر Google Local Pack کمک می کند. این شامل:

  • عنوان ها
  • برچسب های H1
  • آدرس اینترنتی
  • محتوای صفحه فرود
  • ویژگی های ALT تصویر

لینک سازی داخلی

لینک سازی یکی دیگر از ستون های استراتژی بازاریابی محتوای محلی است. ما قبلاً به بخشهای پیوند اشاره کردیم ، و آنها با پیوند ساختمان بازی می کنند.

در صورت امکان ، از منابع مختلف local به وب سایت خود پیوند دهید.

نتیجه گیری

سئو محلی بهترین دوست شماست. به این ترتیب است که مشاغل محلی مطمئن می شوند که تجارتشان برای مخاطبان لوکال آنها قابل مشاهده است.

  • بسیاری از بهترین فرصت های محلی جستجوگرها از هم اکنون رایگان هستند.  
  • مشتریان لوکال برای یافتن اطلاعات در مورد تجارت شما به اینترنت متکی هستند.

از اهمیت ارتقاء سئوی محلی گوگل این است که هدف آن کمک به کسب و کارهای کوچک لوکال است تا در دنیای رقابتی نتایج جستجوی آنلاین قابل مشاهده و مرتبط باشند.

local seo برای درست شدن به زمان ، دانش و تلاش مداوم نیاز دارد

منبع :source

مطالب مشترک

SERP چیست وچه کاربردی دارد

آموزش رایگان سئو

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. برای رتبه گرفتن در مواردی که رقابت زیاده ؛معمولا چقدر طول می کشه رتبه بگیریم

    1. من خودم شده موردی را در گوگل مپ ثبت کردم اولش صفحه 10 بود .اکثر اون کسب کار که صفحه اول بودن حدودا 30 نظر 5 ستاره داشتن ،ولی بعد از 6 ماه با 10 نظر آمد صفحه اول . پس احتمالا هر کسب کاری که ساعت کاری و آدرس دقیقش ثبت شده باشه احتمالا بعد 6 ماه بتونه رتبه خوبی بگیره

        1. چندین احتمال داره . یکیش این که افرادی نظر شما اسپمپ گزارش کردن یا شاید گوگل به ایمیل شما شک داره به دلیل این که مثلا تازه این ایمیل ساختید و یا از ایمیل کم استفاده می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *