سئو

سئو محلی چیست؟ آموزش local seo

هر شرکت کوچک یا چند مکان می تواند تجارت خود را توسعه داده و با استفاده از استراتژی های سئو محلی ، مشتری های بیشتری را به خود جلب کند.جستجوی محلی برای مشاغل کوچک قدرتمند است: چهار از پنج مصرف کننده از جستجو برای یافتن اطلاعات محلی استفاده می کنند ، به این معنی که اگر کسب و کار شما برای جستجوی محلی بهینه نشده باشد ، می توانید 80٪ از مشتریان بالقوه خود را از دست ندهید. به طور خلاصه ، اگر می خواهید شغل شما مرتبط باشد ، سئو محلی بسیار مهم است.

در این راهنمای سئو محلی یا local seo توضیح می دهیم که بهینه سازی جستجوی محلی چیست و چرا استفاده از یک شرکت local seo می تواند به بهبود دید آنلاین شما کمک کند.

سئو محلی چیست؟

سئو محلی بهینه سازی موتور جستجو محلی ، که گاهی به آن بازاریابی جستجوی محلی گفته می شود ، روشی فوق العاده مؤثر برای سئو محلی بازاریابی مشاغل محلی شما به صورت آنلاین است ،به خاطر این که به مشاغل کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به مشتریان محلی در زمان دقیق مورد نظرشان ارتقا دهند.

این امر از طریق روشهای مختلفی حاصل می شود ، كه بعضی از آنها با آنچه كه در سئو استاندارد استفاده می شود بسیار متفاوت است و بعضی از آنها به راحتی می توانید با استفاده از ابزارهای سئومحلی مدیریت كنید و می توانید به SEO خاص محلی یا خدمات بازاریابی جستجوی محلی احتیاج داشته باشید.

سئو محلی
seo محلی

چه مشاغل باید از سئو محلی استفاده کنند؟

مطمئن نیستید که آیا سئو محلی برای شما مناسب است؟

اگر در این صنایع کار می کنید ، SEO + محلی را که در بهشت ​​ساخته شده اید + می کنید.

  • حق امتیاز
  • خانه و تعمیر
  • صنعتی
  • تجهیزات سنگین
  • مشاور املاک
  • خدمات مصرف کننده محلی
  • پزشکی و بهداشت
  • و بسیاری دیگر

برای شرکت هایی که به دنبال جذب و تبدیل ترافیک محلی بیشتر هستند ، جستجوگرهای محلی محلی ضروری است.


چگونه سئو محلی فرصتی برای نمایان شدن شما است؟

موقعیت جغرافیایی نتایج پیشنهادی از همان ابتدا با توجه به موقعیت مکانی کاربران یکی از پیشرفتهای قابل توجه موتورهای جستجو در سالهای اخیر است. تحولی به اندازه تغییر از مربا بسته شدن تبلیغات در صندوق های پستی به ارسال نامه های الکترونیکی هدفمند.

ارجاع محلی بیش از هر چیز اهرم قدرتمندی برای دید است که می تواند توسط همه سازه ها و شرکت هایی که مشتریانشان در یک منطقه آبریز مشخص قرار دارند استفاده کند. این امر به ویژه در مورد شیرینی آشپز صنعتگر ، تهیه کننده غذا ، مرکز بازیابی محل گواهینامه رانندگی ، اتاق تناسب اندام یا حتی SME متخصص در تحویل هیزم اتفاق می افتد.

موقعیت جغرافیایی این کارآفرینان ، صنعتگران و سایر SME ها که در هر استراتژی خوب سئو ادغام شده اند ، یک فرصت عالی برای دیده شدن در حوضه آبریز آنها و در موتورهای جستجو است.

سئو محلی: ابزاری برای بازاریابی برای بیرون آمدن از سایه

هنگامی که یک کاربر اینترنت جستجوی محلی را انجام می دهد ، انتظار دارد پاسخ های خاصی را در وب پیدا کند. به عنوان مثال ، وقتی او در موتور جستجو عبارات “دفتر حقوقی + تهران” را تایپ می کند ، نتایج نمایش داده شده در صفحه نمایش او باید منطقه جغرافیایی فوق الذکر را پوشش دهد. شرکتی که مایل است در صفحه اول نتایج بدست آمده توسط کاربر اینترنت ما ظاهر شود ، باید در مورد ارجاع محلی خود کار کند. به عبارت دیگر ، او باید یک لیست بسیار دقیق شرکت در بخش “نقشه” موتورهای آنلاین ایجاد کند.

این برگه به ​​طور طبیعی باید شامل حوزه فعالیت شرکت ، بخش فعالیت آن ، آدرس های مختلف آن یا تماس های تلفنی باشد. با انجام این کار به روش صحیح یا کمک گرفتن از متخصصان فصلی ، این شرکت می تواند سئو محلی خود را بهینه کرده و مشتریانی را از محل خود جذب کند.

چگونه می توانم در local seo رتبه خوبی کسب کنم؟

بنابراین اکنون می دانید که سئو محلی چیست ، احتمالاً تعجب خواهید کرد که چگونه در واقع به موفقیت برسید! ابتدا توصیه می کنیم خود را با سه عنصر اصلی رتبه بندی جستجوی محلی آشنا کنید :

  • مجاورت: تجارت شما با جستجوگر چقدر نزدیک است؟
  • ارتباط: محصولات و خدمات شما با پرس و جو جستجو چقدر مرتبط هستند؟
  • برجستگی: سایر مصرف کنندگان درباره محصولات و خدمات شما چه می گویند؟

تجارت خود را با استفاده از سئو محلی رشد دهید

این روند بازاریابی محلی جستجوی محلی اکنون قوی است و آنها فقط در آینده قوی تر و قابل توجه تر خواهند شد ، به ویژه با توجه به اینکه Google چقدر علاقه دارد تجربه جستجوی محلی را از وب سایت شما دور نگه دارد.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که شما بتوانید از خدمات سئو محلی استفاده کرده و تجارت خود را قبل از اینکه رقبای خود روی کار بیفتند ، تقویت کنید. کلیه مشاغل محلی ، از بالگردها و سازندگان گرفته تا گل فروشی ها و حسابداران ، می توانند از طریق بازاریابی local seo ، تجارت خود را بهبود بخشیده و از طریق بازاریابی محلی SEO درآمد بیشتری کسب کنند ، بنابراین امروز شروع کنید!

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

‘جستجوی محلی’ چیست؟

اول ، اجازه دهید تفاوتهای بین یک جستجوی اطلاعاتی استاندارد و آنچه به عنوان جستجوی محلی شناخته می شود را بررسی کنیم.

آیا می دانید؟ براساس گوگل ، 46٪ از جستجوها دارای “قصد محلی” هستند .

در حالی که هر کسی در جهان با سئو و اقتدار کافی و کافی می تواند یک جستجوی جستجو مانند “چگونه یک تخلیه مسدود شده را تعمیر کند” رتبه بندی کند ، هنگامی که پرس و جو قصد خرید بیشتری از آن داشته باشد ، تبدیل به “لوله کش نزدیک من” یا “بهترین لوله کش در” می شود. [محل]’.

برای این نوع از جستجوی محلی ، که به طور معمول شامل یک مکان یا “نزدیک من” است (که حتی اگر جستجو با استفاده از Google Maps یا حتی اگر Google از مکان شما اطلاع داشته باشد یا اگر گوگل از موقعیت مکانی شما اطلاع داشته باشد و اگر فرض شود جستجو محلی داشته باشد ، لازم نیست) ، موتورهای جستجو می فهمند که چیست جستجوگر می خواهد پیشنهادات یا لیست هایی را بر اساس موقعیت مکانی ارائه دهد ، و این دقیقاً همان چیزی است که آنها در صفحات نتایج موتور جستجو محلی (SERPs) ارائه می دهند. این تفاوت در رفتار و نتیجه دقیقاً به همین دلیل است که SEO محلی در کنار سئو استاندارد سرمایه گذاری مهم و ارزش سرمایه گذاری دارد.

اهمیت سئو لوکال

آمار زیر اهمیت SEO محلی را برای یک کسب و کار برجسته می کند:

  • 86٪ – درصد افرادی که برای یافتن مشاغل محلی به اینترنت متکی هستند.
  • 93٪ – درصد زمانی که Local Pack گوگل در بالاترین نقطه جستجوها با قصد محلی سازی ظاهر می شود.
  • 29٪ – درصد افرادی که حداقل هفته ای یک بار به دنبال مشاغل محلی می گردند.
  • 78٪ – درصد جستجوهای محلی در تلفن همراه که منجر به خرید می شود.

تفاوت بین سئو وlocal seo چیست؟

سئو سنتی و محلی local seo هر دو بر بهبود رتبه بندی شما در نتایج جستجوی آنلاین متمرکز هستند تا افراد بیشتری بتوانند از طریق شغل خود بیابند ، با آنها تماس بگیرند و خریداری کنند.

در اینجا تفاوت است. در حالی که SEO داخلی بر بهبود دید سایت شما در مقیاس ملی یا جهانی متمرکز است ، SEO محلی به شما امکان می دهد برای ارتباط با جستجوگرهای منطقه خود ، منطقه جستجو محلی را ضبط کنید.

local seo بسیاری از همان راهبردها را استفاده می کنند. با این حال ، راه حل های محلی جستجوگرها از اقدامات ویژه ای برای کمک به شما در ارتباط با جستجوگران در منطقه خود استفاده می کند.

اکنون که تفاوت بین سئو و سئو محلی را می دانید ، بیایید به برخی از مشخصه های هر استراتژی نگاه کنیم.

تفاوت بین سئو و سئو محلی چیست؟
تفاوت بین سئو محلی و seo سنتی

SERP های محلی چیست؟

آنچه در مشاغل محلی برای بهبود ترافیک به وب سایت های خود و یا از طریق درهای آنها به بیشترین احتیاج دارند ، قابل مشاهده بودن در مورد آنچه به عنوان “بسته محلی” یا “3-pack” معروف است. این بلوک سه لیست تجاری است که در نتایج نمایش داده شده پس از جستجوی Google با هدف محلی در زیر نقشه ظاهر می شود.

سئو محلی فقط مربوط به موتورهای جستجو نمی باشد

بله ، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید بصورت آنلاین انجام دهید تا وب سایت خود را برای مخاطبان محلی بهینه کنید. اما اگر مشاغل محلی را اداره می کنید ، مواردی مانند کلمه به زبان و یک بروشور چاپی نیز در SEO محلی نقش دارند.

اگر وب سایت و پروفایل های اجتماعی خود را در ارتباطات / تبلیغات آفلاین خود نیز ذکر کنید ، ممکن است از پسندیدن های فیس بوک خود بالا برود ، پیروان توییتر شما می توانند افزایش پیدا کنند و ترافیک مستقیم در وب سایت شما بیشتر شود. به یک طریق یا روش دیگر ، این نیز برای Google قابل مشاهده خواهد بود ، البته غیرمستقیم.

روی کلمات کلیدی کار نمایید

، در مورد کلمات کلیدی خود هوشمند باشید. از عباراتی مانند “خدمات نزدیک من” استفاده کنید تا بتوانید در رتبه بندی بالاتر قرار بگیرید. با این کار می توانید SEO محلی خود را بهبود ببخشید.

اگر می خواهید بازدید بیشتری نسبت به وب سایت خود ایجاد کنید بهتر است از استفاده نهایی از SEO محلی خود استفاده کنید. از طریق این امر مشتریان محلی را جذب کنید و ببینید میزان تبدیل شما تا چه میزان تحت تأثیر قرار دارد.

مناطق خدمات خود را برای سئو محلی روشن کنید (در صورت وجود)

اگر بازدید کننده نتواند نام شهر ، استان یا ایالت خود را پیدا کند ، شما به عنوان یک فروشنده بالقوه به طور خودکار تخفیف می دهد.

اگر صفحات منطقه خدمات مستقل دارید ، اطمینان حاصل کنید که آنها برای کلمات کلیدی خاص منطقه مانند کد پستی ، نام شهر یا نشانه های اصلی بهینه شده اند.

اگر مناطقی وجود دارد که شما به آنها خدمت نمی کنید ، منطقی است که موارد را نیز شامل شود ، به ویژه اگر سوالات خود را برای آن مناطق دریافت کرده باشید. 

مکان خوبی برای شروع با صفحه ای است که منطقه خدمات شما ، تاریخچه شرکت شما در آنجا و احتمالاً مشتری در هر یک از آن مناطق را توصیف می کند.

سئو محلی چگونه کار می کنند؟

همه موارد فوق به احتمال حضور شما در Google در 2020 و همچنین نحوه حضور در جستجو کمک می کند.

مهم است که اطلاعات کسب و کار شما بدون توجه به جایی که ظاهر می شود ، سازگار باشد.

یک استراتژی جستجوگرهای محلی محلی به عنوان بخشی از یک استراتژی بزرگتر – از آنجا که آنها مکمل هستند – به بهترین شکل قرار می گیرد. بسیاری از تاکتیک های ذکر شده در اینجا ، تاکتیک های SEO است که ممکن است قبلاً انجام دهید.

همه اینها به اولویت بندی بستگی دارد – شرکت های نوپا و مشاغل محلی ممکن است وقت و منابع لازم برای بهینه سازی وب سایت موجود خود نداشته باشند ، اما ممکن است دارای یک صفحه فیسبوک شگفت انگیز با یک تن از بررسی ها باشند. مشاغل بزرگتر ممکن است یک جستجوی ارگانیک قوی داشته باشند ، اما تعدادی از تاکتیک های اصلی local seo که می توانند به تصویر بزرگتر کمک کنند وجود ندارد.

برای ارجاع محلی نیازی به داشتن وب سایت نیست!

یکی دیگر از مزایای سئو محلی این است که نیازی به ایجاد ویترین در وب ندارید. مدیریت یک وب سایت گاهی وقت گیر است و به هزینه های زیادی نیاز دارد. با این حال ، به لطف تکنیک سئو محلی ، داشتن یک وب سایت دیگر یک شرط مطلق نیست. ابزارهایی مانند Google برای کسب و کار من به شما امکان می دهند بدون داشتن سایت بلکه فقط آدرس فیزیکی ، خود را در سیستم عامل هایی مانند Google Maps قرار دهید. با این حال ، اگر می خواهید سایتی برای تکمیل داشته باشید ، یک راه حل موقتی می تواند ایجاد صفحه ای در Google برای تجارت من باشد. با این حال ، این صفحه ، حتی اگر نمایه سازی امکان پذیر باشد ، هرگز به عنوان سایت خود ارجاع داده نمی شود.

با استفاده از این راه حل های متعدد ، کاربر این سرویس ها می تواند تمرکز خود را بر مدیریت ذخیره فیزیکی خود بگذارد. او می تواند پس انداز بیشتری داشته باشد و همزمان شاهد افزایش گردش مالی خود باشد. این راه حل ها خصوصاً برای مشاغل بسیار کوچک بسیار سودمند است. بیشتر و بیشتر کاربران اینترنت در حال جستجوی محلی برای دسترسی سریع به اطلاعات هستند. ما در حقیقت در دورانی زندگی می کنیم که زمان به کالای کمیابی تبدیل می شود. ارائه دهندگان خدمات نمی توانند این واقعیت را نادیده بگیرند و برای جلوگیری از از دست دادن خسارات مالی زیاد ، باید خود را سازگار کنند.

بهینه سازی در صفحه

مرحله آخر ، در نظر گرفتن فاکتورهای لوکال سئو در صفحه ، از جمله شهر / منطقه که به کسب و کار شما در رتبه بندی بالاتر Google Local Pack کمک می کند. این شامل:

  • عنوان ها
  • برچسب های H1
  • آدرس اینترنتی
  • محتوای صفحه فرود
  • ویژگی های ALT تصویر

نتیجه گیری

سئو محلی بهترین دوست شماست. به این ترتیب است که مشاغل محلی مطمئن می شوند که تجارتشان برای مخاطبان محلی آنها قابل مشاهده است.

  • بسیاری از بهترین فرصت های محلی جستجوگرها از هم اکنون رایگان هستند.  
  • مشتریان محلی برای یافتن اطلاعات در مورد تجارت شما به اینترنت متکی هستند.

از آنجا که اینترنت تلفن همراه روز به روز در حال رشد است و ما بحث کردیم جستجوی محلی بالاترین سطح تبدیل را در بین همه کانال های تبلیغاتی محلی دارد ، اکنون زمان آن فرا رسیده است که شما به عمق local seo بروید و این کار را برای تجارت خود انجام دهید. 

منبع :source

مطالب مشترک

SERP چیست وچه کاربردی دارد

آموزش رایگان سئو

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا