سئو

تکنیک های بهینه سازی مطالب سایت برای بهبود سئو

اگر شما یک وبلاگ دارید ، احتمالاً اهمیت وبلاگ نویسی در تجارت را درک کرده اید. اما آیا می دانید چگونه پست های وبلاگ خود را بهینه کنید تا آنها را به موتور جستجو دوستانه تر تبدیل کند؟ حقیقت این است که بسیاری از وبلاگ نویسان از پتانسیل عظیم بازاریابی وبلاگ های خود استفاده نمی کنند. در حقیقت ، یک مطالعه اخیر نشان می دهد که اگرچه تقریبا 60٪ از مشاغل دارای وبلاگ هستند ، 65٪ از این دارندگان وبلاگ حتی در یک سال گذشته حتی به روز نشده اند! با تهیه مطالب تازه و مرتبط و انجام بهینه سازی اولیه پست وبلاگ ، می توانید از مزایای بسیاری از پیشنهادات وبلاگ نویسی استفاده کنید. در اینجا نکات بهینه سازی موتور جستجو (SEO) آسان برای کمک به توجه وبلاگ شما وجود دارد.

نکات آسان برای بهینه سازی مطالب خود برای سئو


تحقیق خود را انجام دهید. تحقیقات کلمات کلیدی برای بهینه سازی صفحه ضروری است. این احتمال وجود دارد که شما بطور طبیعی کلمات کلیدی را بدون ایجاد محتوای با ارزش در یک موضوع بشناسید. با این وجود ، ابزارها و تکنیک های متنوعی برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با پست وبلاگ شما وجود دارد که ممکن است شما در نظر نگرفته باشید Google Adwords Keyword Tool و semrush.com هر دو ابزار بسیار خوبی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مربوط به موضوع خود را پیدا کنید و حتی از رقابت خود جاسوسی کنید تا ببینید که چه کلمات و عباراتی را هدف قرار می دهند تا بتوانند به سایت های خود ترافیک بزنند.

  • در کل پست خود از کلمات کلیدی استفاده کنید. هنگامی که شما یک زن و شوهر از کلمات کلیدی با ارزش و مرتبط را هدف قرار دادید ، مهم است که آنها را در جایی قرار دهید که بیشترین تأثیر را برای انسان ها داشته باشد و موتورهای جستجوگر فهرست بندی مطالب شما. سعی کنید آنها را در مکان های زیر بگنجانید:

چگونه پست های وبلاگ خود را بهینه کنید

به پیوندهای دیگران مراجعه کنید. وقتی در پست وبلاگ خود به یک بلاگر یا مقاله دیگری اشاره می کنید ، پیوندی به اطلاعات مورد نظر خود درج کنید. نه تنها آداب و رسوم وبلاگ نویسی خوب است ، بلکه ممکن است شما نیز خوش شانس باشید و پیوندی را پس بگیرید. پیوندهای با کیفیت برای هر سایتی که به دنبال رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو است ، کالایی با ارزش است.

به خوانندگان این فرصت را بدهید که در وبلاگ خود مشترک شوید. دکمه های اشتراک RSS یا اشتراک اشتراک را به صورت برجسته بگنجانید و در صورت امکان امکان اشتراک در پست های خود را از طریق ایمیل به بینندگان پیشنهاد دهید. این امر به پیروان وبلاگ شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به بررسی دوره ای سایت خود برای مطالب جدید ، از آخرین ارسال های خود مطلع شوند.

لینک سازی چنان مورد توجه قرار می گیرد که چیزهای کوچک به راحتی فراموش می شوند – در این پست ، ما به سراغ اصول می پردازیم ، در آناتومی یک صفحه کاملاً بهینه شده ، پیاده روی می کنیم.

آناتومی بهینه سازی مطالب سایت برای بهبود سئو چیست

1. سرفصل یا برپچسب <H1>

برچسب H1 عنوان اصلی مطالب شماست . اگر از WordPress استفاده می کنید ، H1 شما به طور پیش فرض در عنوان شما قرار می گیرد.

اگر اینطور نیست ، از برچسب های H1 به عنوان یک عنوان توصیفی تر برای مطالب خود استفاده کنید. این باید با عنوان صفحه مطابقت داشته باشد زیرا کاربران انتظار دارند عنوان را با پیدا کردن مطالب شما با قطعه SERP مطابقت دهند.

بهترین روش استفاده از برچسب H1 فقط یک بار در هر صفحه است.

توجه: برای بررسی برچسب <h1> صفحه خود ، کد وب سایت خود را مشاهده کنید (راست کلیک کنید + مشاهده کد منبع) / سپس “h1” را درون کد جستجو کنید (کنترل _ f ، نوع “h1”) را جستجو کنید.

2. متن بدن

شما از قبل آگاه هستید که عبارات کلیدی اصلی و ثانویه مهم هستند. بدنه محتوای شما جایی است که می توانید لیست کلمات کلیدی خود را بیرون بیاورید و گسترش دهید تا بتوانید دمها و مترادف های طولانی را پوشش دهید.

گوگل طی چند سال گذشته گام های چشمگیری داشته است. در حالی که شما باید محتوای خود را بر روی تحقیقات کلمات کلیدی خود متمرکز کنید ، از وارد شدن به آنها خارج نشوید. Google صفحات بی شماری را دقیقاً مانند کاربران می خواند ، و کلماتی مانند ارتباط انسان ها را به هم متصل می کند.

محتوای خود را با صدای خود بنویسید و به همان شکلی که باید توسط Google فهرست بندی می شود. اگر سعی دارید کلمات کلیدی را وارد متن خود کنید ، در برابر مجازاتهای بهینه سازی خطر دارید.

3. ساختار URL

ساختار URL مهم است و به طور مکرر نادرست است. ابتدا URL شما نباید حاوی هیچ یک از موارد زیر باشد:

  • زیرین
  • نامه های سرمایه
  • شخصیت های خاص

علاوه بر این ، شما باید URL خود را کوتاه نگه دارید.

فکر مشترک اولین URL برای جستجوهای دم بلند مربوط به اتوماسیون ساختمانهای شکسته رتبه بهتر است.

در حالی که ممکن است این درست باشد ، شما به دلیل جستجوی دم طولانی ، دیگر امکانات را از دست ندهید. با نگه داشتن URL کوتاه و متمرکز بر کلمه کلیدی اصلی ، شما برای کسب رتبه های بیشتر باز می شوید.

4. تصاویر و ویژگی های ALT

نامگذاری تصویر و هم برچسب های alt به صفحه شما کمک می کنند تا رتبه شما را درگوگل بالا ببرد. از آنجا که موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را مشاهده کنند ، برای درک آنچه در مورد آن است ، به نام پرونده و برچسب alt اعتماد می کنند.

در کلمات کلیدی در تصاویر چیزهایی نداشته باشید – فقط اسمی را تهیه کنید که توصیف تصویر چیست. تا زمانی که تصاویر مربوطه را برای کاربران خود درج کنید ، کنوانسیون نامگذاری باید مطابقت داشته باشد و به شما کمک کند در جستجوهای دم بلند نمایه شوید.

توجه: برای بررسی برچسب های alt صفحه ، کد وب سایت خود را مشاهده کنید (کلیک راست + مشاهده کد منبع). سپس “alt =” را درون کد جستجو کنید (کنترل + f ، نوع “alt =”) را جستجو کنید.

4. پیوندهای خارجی و داخلی

موتورهای جستجو سایتها را از طریق لینکها می کشند. در هم پیوند دادن محتوای خود ، نه تنها برای کمک به موتور جستجوگر در خزیدن آن ، بسیار مهم است بلکه با استفاده از متن لنگر ، آن را با کلمات کلیدی مرتبط کنید.

علاوه بر این ، پیوندهای خارجی می توانند اعتماد و ارتباط را فراهم کنند. به عنوان مثال ، اگر می خواهید برای “آژانس بازاریابی اینترنتی بوستون” رتبه بندی کنید ، پیوند دادن آن صفحه به منابع مربوط به بوستون مانند مکان نقشه های Google ، وب سایت ساختمان شما یا حتی صفحه نمایه اتاق بازرگانی محلی شما مفید است. این پیوندها به Google می گویند که صفحه شما در مورد بوستون جدی است و لیاقت دارد که بخشی از گفتگوی رتبه بندی باشد.

نقشه سایت چیست

5. دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی

دیگر نمی توان تأثیر رسانه های اجتماعی بر سئو را انکار کرد . Google به وضوح به سمت یک الگوریتم رتبه بندی حرکت می کند که کمتر به پیوندها و عوامل ارتباط بیشتر مانند اشتراک رسانه های اجتماعی اعتماد می کند.

به همین دلیل مهم است که به کاربران امکان اشتراک گذاری مطالب خود را با کلیک یک دکمه را بدهید. وردپرس دارای هزاران افزونه رایگان است ، اما هر توسعه دهنده ای Elance می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

بسته بندی کردن آن

به عنوان سئو ، ما غالباً درگیر پیوندهای فرود هستیم که در حال ایجاد سیگنالهای صفحه هستند تا نگرانی در مورد کارهای اساسی سئو داشته باشیم.

از آنجا که Google همچنان به افزایش رتبه بندی کیفیت الگوریتم خود ادامه می دهد ، این موارد قابل توجه نیست.

به جزئیات توجه کنید – آنها در دراز مدت پرداخت می کنند.

منبع :source

مطالب مشابه


آموزش سئو وردپرس

آموزش بهینه سازی سایت برای موبایل ومزایای آن

بهترین ابزار سئو چیست

بهبود رتبه الکسا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا