الگوریتم کبوتر گوگل چیست

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه گوگل هنگام جستجوی یک کسب و کار به شما اطمینان می دهد که نتایج را در منطقه محلی خود پیدا می کنید؟ یا به دنبال هر چیزی برای آن موضوع هستید. این پست برای شماست اگر می خواهید بدانید.

هنگام تطبیق مکان کاربر و پرس و جوهای جستجو با نتایج خاصی که کاربر مستقیماً مرتبط می‌بیند، Google از الگوریتمی به نام Pigeon استفاده می‌کند.

الگوریتم کبوتر گوگل درصدد (تلاش ) بهبود عوامل رده بندی SERP بر اساس فاصله و موقعیت مکانی بود تا تجربه کاربری بهتری را که ممکن است در جستجوی محصول یا خدمات محلی موجود باشد ، ارائه دهد.

هدف الگوریتم کبوتر گوگل چیست

گوگل ادعا كرد كه الگوریتم كبوتر Google اهداف زیر را دارد:

  1. بر اساس مجاورت ، نتایج محلی را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای این کار ، Google پارامترهای رتبه بندی موقعیت مکانی و فاصله خود را بهبود بخشید.
  2. برای بهبود تجربه جستجوی کلی کاربر. برای فعال کردن این امر ، تغییرات بسیاری مانند تصحیح املا ، مترادف ، تغییرات ، نمودار دانش و غیره ایجاد کرده است.
  3. برای رتبه بندی مشاغل محلی بر اساس نظرات مشتری و محتوای کاربر.
الگوریتم کبوتر چیست
کبوتر گوگل

چه انتظاری از google pigeon دارید؟

هنوز زود است بدانید که چگونه این بروزرسانی می تواند بر ترافیک وب سایت شما تأثیر بگذارد. Engine Land پیش بینی می کند که “برخی از مشاغل محلی ممکن است متوجه افزایش یا کاهش مراجعه به وب سایت ، منجر و مشاغل ناشی از تغییر شوند.”

در جستجوی جدید، فاصله تأثیر می گذارد:

تکنیک به روز رسانی کبوتر برای ارائه نتایج محلی با ترکیب موقعیت و فاصله طراحی شده است. حتی زمانی که کلمه کلیدی برای یک مکان خاص است، فاکتور فاصله می تواند بر نتایج نمایش داده شده تأثیر بگذارد. جستجو با هدف جغرافیایی و مکان خاص است. این نسل جدید سئوی محلی است.

الگوریتم کبوتر گوگل چگونه تأثیر خود را بر جستجوی محلی گذاشت؟

از الگوریتم Google Pigeon بعنوان بزرگترین و بهترین الگوریتم جستجوی محلی از زمان بروزرسانی  سال 2012 در ونیز ، مورد حمایت قرار گرفته است.

جستجوهای محلی پس از ظهور الگوریتم Google Pigeon تغییراتی اساسی ایجاد کردند. Google Maps و Google My Business اهداف اصلی بودند. در رده بندی مشاغل محلی ناآرامی های بسیاری رخ داده است.

تاثیر الگوریتم کبوتر

با توجه به آنچه تاکنون در مورد کبوتر می دانیم چه کاری می توانم انجام دهم؟

  1. اطمینان حاصل کنید که لیست محلی Google+ خود را ادعا کرده اید و در گروه مناسب قرار دارید. از محتوا و تصاویر کافی تهیه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند به محل کار خود بیایند.
  2. اطمینان حاصل کنید که در سایت های اصلی فهرست مربوط به صنعت خود ثبت شده اید ، زیرا به نظر می رسد اطلاعات بیشتر در نتایج جستجو ظاهر می شوند.
  3. چندین مورد از محبوب ترین اصطلاحات جستجوی خود را جستجو کنید تا ببینید اکنون کدام نوع از نتایج Google را نشان می دهد. آیا هنوز با وب سایت های رقبای خود رقابت می کنید یا اکنون در مقابل چند بازیکن بزرگ مانند Yelp قرار دارید؟ شاید لازم باشد استراتژی آنلاین خود را مجدداً تنظیم کنید.
  4. با توجه به اینکه لیست های محلی شما به اختیار وب سایت شما وابسته تر می شود ، بسیار مهم است که محتوا را در وب سایت خود تهیه کنید ، نظرات بیشتری را در مورد مشتری جمع کنید ، راه هایی برای جذب بک لینک های معتبر پیدا کنید و حتی یک حسابرسی SEO را انجام دهید تا مطمئن شوید وب سایت شما دارای همه موارد اساسی است. بهینه سازی برای رک خوب.

برای نکات اضافی در مورد بهینه سازی ، نکات ما را برای سئو محلی چیست بخوانید !

راه حل برای افت رتبه بندی الگوریتم کبوتر گوگل

در صورت افت نرخ رتبه بندی ، فقط کافی است به بازیابی صفحه ، بهینه سازی لینک ها داخلی و بهینه سازی محلی توجه کنید.

برای پیدا کردن علائم تغییرات ، مراجعه و راهنمایی و رانندگی را مرور کنید. پیوندهای شکسته خطای 404 ، شماره تماس و املاء را در فهرست محلی Google بررسی کنید .

سعی کنید اطلاعات مربوط به مخاطب را در پاورقی وب سایت اضافه کنید تا ربات های Google بتوانند هنگام خزیدن ، آن را پیدا کنند.

مزایای به روزرسانی کبوتر گوگل

1. این نتایج نتایج بهتری را برای افرادی که با استفاده از Google Maps یا بستر Google Places جستجو می کنند فراهم می کند.

2. مشاغل محلی که سعی در ایجاد حضور آنلاین خود به صورت ارگانیک دارند ، از این مزیت بهره مند می شوند زیرا Google به سایتهای فهرستهای محلی اقتدار بیشتری و دید بهتر جستجو را داده است. با این حال ، این قابل بحث است زیرا نتایج بسته های محلی CTR مهمی را ارائه می دهد و اکنون در حال کاهش هستند.

3. با بروزرسانی ، Google توانایی خود را در دیدن خطاهای املایی گذشته در جستجوها بهبود داده است. بنابراین نتایج جستجوی یک شرکت با خطاهای املایی با مشکلی در SERP ها روبرو نخواهد شد. همچنین توانایی تشخیص مترادف ها بهبود یافته است.

مزایای به روزرسانی کبوتر گوگل
به روزرسانی کبوتر گوگل

معایب بروزرسانی کبوتر

1. سایت های دایرکتوری قوی تر در مقایسه با وب سایت های ضعیف تجاری شخصی ، قابلیت جستجوی بیشتری را به دست می آورند.

2. سایت های محلی که به سئو زیادی کمک نکرده اند ممکن است با جابجایی گوگل تمرکز به اقتدار ، که مجدداً از بک لینک ها و سئو استفاده می شود ، با یک مارپیچ نزولی روبرو شوند.

3. ممکن است که لیست های فهرست محلی ممکن است بر کل صفحه اول نتایج حاکم باشد ، و فضای کمی را برای دیگران فراهم کند.

الگوریتم کبوتر گوگل به شکلی بزرگ بر جستجوی محلی تأثیر گذاشت.

1. خواستار حضور بیشتر وب ارگانیک

کبوتر با هدف ایجاد تغییرات نتایج جستجوی محلی از نتایج جستجوی سنتی (SERP ارگانیک) دارد. با انجام این کار ، می خواست تا مشاغل محلی از صدها سیگنال رتبه بندی که به الگوریتم می روند استفاده کنند و از این مزیتها استفاده کنند. برای دستیابی به این هدف ، مشاغل محلی برای حضور در مسابقات در رده بندی باید مجبور به حضور ارگانیک چشمگیر در وب باشند. 

2. باریک کردن شعاع جستجو

الگوریتم شعاع جستجوی محلی را محدود می کند. این توانایی جستجوی گوگل را برای محاسبه فاصله و موقعیت تجاری محلی بهبود داده است. اکنون با الگوریتم Google Pigeon ، مشاغل محلی که در نزدیکی محل فیزیکی جستجوگر قرار داشتند ، مورد حمایت و رتبه اول قرار گرفتند. نتایج جستجو درباره کلمات کلیدی و اطلاعات بیشتر در مورد جغرافیا و موقعیت مکانی کمتر شد.

3.تعداد کمتر نتایج در سرچ اولیه

قبل از راه اندازی الگوریتم Google Pigeon ، هر جستجوی محلی گرا منجر به دستیابی به حداقل 7-10 لیست کسب و کار محلی شد. بعد از الگوریتم گوگل کبوتر ، این بسته نقشه فقط به 3 کاهش یافت. این کاهش اندازه بسته بسیاری از مشاغل محلی را از جستجوی محلی خارج کرد و آنها را به معنای واقعی کلمه نامرئی کرد.

4- تکثیر هرزنامه

یک دست و پا زدن است که هنوز هم با الگوریتم کبوتر گوگل باقی مانده است. پس از راه اندازی الگوریتم Google Pigeon ، بسیاری از لیست های اسپم وارد جستجوی محلی شدند. این امر به دلیل عدم توانایی الگوریتم در تمایز بین نامهای تجاری واقعی و نسخه ویرایش شده برای داشتن کلمات کلیدی تطبیق دقیق است. متأسفانه ، نام اسپم ها به جستجوی محلی رسیدند و افراد معتبر بسیاری از آنها خارج شدند. لازم به ذکر است که گوگل برای رفع این مشکل تلاش می کند.

نکاتی درباره بهبود در نقشه محلی ، حتی با الگوریتم کبوتر گوگل

الگوریتم Google Pigeon باعث افزایش رقابت در بین رتبه های تجاری در جستجوی محلی می شود. با کاهش نتایج نقشه از 7 به 3 ، لیست های تجاری محلی می بایست خواسته های سختگیرانه خود را برای حضور در جستجوی محلی برآورده کند. این امر جستجوی محلی را مرتبط تر و خاص تر کرد.

برای اینکه با رعایت الزامات الگوریتم گوگل کبوتر Google ، در جستجوی محلی کسب و کار خود را نشان دهید ، این کاری است که باید انجام دهید.

بهبود  حتی با الگوریتم کبوتر گوگل

1. بر روی دریافت سیگنالهای ارگانیک سنتی برای لیست مشاغل خود تمرکز کنید.

این کار با ایجاد پیوندهای هوشمند ، افزایش قدرت دامنه و انتشار محتوای وب منحصر به فرد انجام می شود.

2. محتوای لیست را به صورت محلی انجام دهید

همه چیز باید محلی باشد. از بک لینک های محلی ، استناد های محلی و غیره به دست بیاورید تا محتوای لیست مشاغل محلی خود مانند متن ، تصاویر ، فیلم ها و نقشه های آن را متمرکز کنید تا در محلی یا محله خاص خود متمرکز شوید.

3. گزارش لیست اسپم ها

اگر نمی خواهید لیست مشاغلتان از جستجوی محلی خارج شود ، لیست های اسپم را گزارش دهید.

4- سئو خود را تقویت کنید

برای حضور در 3 نتیجه جستجوی بسته Google ، باید SEO لیست کسب و کار محلی خود را تقویت کنید. برای رسیدن به این هدف ، بررسیهای مشتری مطلوب را در Google جمع آوری کرده و لیست های تکراری را حذف کنید.

با استفاده از الگوریتم Google Pigeon ، فهرست کسب و کار خود را در جستجوی محلی قرار دهید.

5-بر محتوای خاص شهر یا منطقه تمرکز کنید

تصاویر ، ویدئو یا محتوای نوشتاری ایجاد کنید که شما را با یک منطقه خاص مرتبط کند ، خواه این شهر باشد ، ایالت یا منطقه. این امر اقتدار شما را در جستجوهای محلی تقویت می کند.

یک صفحه Google برای کسب و کار خود ثبت نام کنید

به احتمال زیاد ، شما یک صفحه Google برای کسب و کار دارید ، حتی اگر ثبت نام در آن را به خاطر ندارید. Google برای کسب و کار من اطلاعات کسب و کار شما را نمایه می کند تا در جستجوی Google ، Maps و موارد دیگر سازگار باشد. پس از دریافت صفحه خود ، آن را بهینه کنید تا Google تمام اطلاعات لازم را برای دیدن اینکه شما یک مشاغل محلی قانونی هستید ، داشته باشد.

نتایج

الگوریتم کبوتر گوگل با کاهش تکرار بین نتایج صفحه ارگانیک و ادغام شده کار می کند. Google Pigeon به شما امکان می دهد دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید بر اساس موقعیت مکانی خود پیدا کنید. هدف آن ارائه نتایج جستجوی مفید، مرتبط و دقیق تر برای جستجوهای محلی است.

منبع :source

مطالب مشابه

الگوریتم برت BERT گوگل چیست چگونه به روز رسانی BERT کار می کند

سئو محلی چیست یک راهنمای ساده برای SEO محلی

بالا بردن سایت در سرچ گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.