الگوریتم های گوگل

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

شناسه به روزرسانی توسط موتور جستجوگر زمین که اطلاعات مستقیمی از گوگل در مورد بروزرسانی برنامه ریزی شده داشت ، ارائه شده است.Google Pigeon نامی رمزگذاری شده است که به یک به روزرسانی الگوریتم برای موتور جستجوی محلی جستجوی گوگل اشاره دارد ،

Google Pigeon درصدد بهبود عوامل رده بندی SERP بر اساس فاصله و موقعیت مکانی بود تا تجربه کاربری بهتری را که ممکن است در جستجوی محصول یا خدمات محلی موجود باشد ، ارائه دهد.

هدف الگوریتم کبوتر گوگل چیست

گوگل ادعا كرد كه الگوریتم كبوتر Google اهداف زیر را دارد:

  1. بر اساس مجاورت ، نتایج محلی را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای این کار ، Google پارامترهای رتبه بندی موقعیت مکانی و فاصله خود را بهبود بخشید.
  2. برای بهبود تجربه جستجوی کلی کاربر. برای فعال کردن این امر ، تغییرات بسیاری مانند تصحیح املا ، مترادف ، تغییرات ، نمودار دانش و غیره ایجاد کرده است.
  3. برای رتبه بندی مشاغل محلی بر اساس نظرات مشتری و محتوای کاربر.
الگوریتم کبوتر چیست

چه انتظاری از کبوتر دارید؟

هنوز زود است بدانید که چگونه این بروزرسانی می تواند بر ترافیک وب سایت شما تأثیر بگذارد. Land Engine Land پیش بینی می کند که “برخی از مشاغل محلی ممکن است متوجه افزایش یا کاهش مراجعه به وب سایت ، منجر و مشاغل ناشی از تغییر شوند.”

الگوریتم کبوتر گوگل چگونه تأثیر خود را بر جستجوی محلی گذاشت؟

از الگوریتم Google Pigeon بعنوان بزرگترین و بهترین الگوریتم جستجوی محلی از زمان بروزرسانی  سال 2012 در ونیز ، مورد حمایت قرار گرفته است.

جستجوهای محلی پس از ظهور الگوریتم Google Pigeon تغییراتی اساسی ایجاد کردند. Google Maps و Google My Business اهداف اصلی بودند. در رده بندی مشاغل محلی ناآرامی های بسیاری رخ داده است. در حقیقت ، چنین تغییری در جستجوی محلی رخ داده است که می توان زمان ها را “قبل از کبوتر” و “پس از کبوتر” طبقه بندی کرد.

با توجه به آنچه تاکنون در مورد کبوتر می دانیم چه کاری می توانم انجام دهم؟

  1. اطمینان حاصل کنید که لیست محلی Google+ خود را ادعا کرده اید و در گروه مناسب قرار دارید. از محتوا و تصاویر کافی تهیه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند به محل کار خود بیایند.
  2. اطمینان حاصل کنید که در سایت های اصلی فهرست مربوط به صنعت خود ثبت شده اید ، زیرا به نظر می رسد اطلاعات بیشتر در نتایج جستجو ظاهر می شوند.
  3. چندین مورد از محبوب ترین اصطلاحات جستجوی خود را جستجو کنید تا ببینید اکنون کدام نوع از نتایج Google را نشان می دهد. آیا هنوز با وب سایت های رقبای خود رقابت می کنید یا اکنون در مقابل چند بازیکن بزرگ مانند Yelp قرار دارید؟ شاید لازم باشد استراتژی آنلاین خود را مجدداً تنظیم کنید.
  4. با توجه به اینکه لیست های محلی شما به اختیار وب سایت شما وابسته تر می شود ، بسیار مهم است که محتوا را در وب سایت خود تهیه کنید ، نظرات بیشتری را در مورد مشتری جمع کنید ، راه هایی برای جذب بک لینک های معتبر پیدا کنید و حتی یک حسابرسی SEO را انجام دهید تا مطمئن شوید وب سایت شما دارای همه موارد اساسی است. بهینه سازی برای رک خوب.

برای نکات اضافی در مورد بهینه سازی ، نکات ما را برای سئو محلی چیست بخوانید !

درمانی برای رتبه بندی قطره ها از Google Pigeon Impact

در صورت افت نرخ رتبه بندی ، فقط کافی است به بازیابی صفحه ، بهینه سازی لینک ها داخلی و بهینه سازی محلی توجه کنید.

برای پیدا کردن علائم تغییرات ، مراجعه و راهنمایی و رانندگی را مرور کنید. پیوندهای شکسته خطای 404 ، شماره تماس و املاء را در فهرست محلی Google بررسی کنید .

سعی کنید اطلاعات مربوط به مخاطب را در پاورقی وب سایت اضافه کنید تا ربات های Google بتوانند هنگام خزیدن ، آن را پیدا کنند.

مزایای به روزرسانی کبوتر گوگل

1. این نتایج نتایج بهتری را برای افرادی که با استفاده از Google Maps یا بستر Google Places جستجو می کنند فراهم می کند.

2. مشاغل محلی که سعی در ایجاد حضور آنلاین خود به صورت ارگانیک دارند ، از این مزیت بهره مند می شوند زیرا Google به سایتهای فهرستهای محلی اقتدار بیشتری و دید بهتر جستجو را داده است. با این حال ، این قابل بحث است زیرا نتایج بسته های محلی CTR مهمی را ارائه می دهد و اکنون در حال کاهش هستند.

3. با بروزرسانی ، Google توانایی خود را در دیدن خطاهای املایی گذشته در جستجوها بهبود داده است. بنابراین نتایج جستجوی یک شرکت با خطاهای املایی با مشکلی در SERP ها روبرو نخواهد شد. همچنین توانایی تشخیص مترادف ها بهبود یافته است.

مزایای به روزرسانی کبوتر گوگل
به روزرسانی کبوتر گوگل

معایب بروزرسانی کبوتر

1. سایت های دایرکتوری قوی تر در مقایسه با وب سایت های ضعیف تجاری شخصی ، قابلیت جستجوی بیشتری را به دست می آورند.

2. سایت های محلی که به SEO زیادی کمک نکرده اند ممکن است با جابجایی گوگل تمرکز به اقتدار ، که مجدداً از بک لینک ها و سئو استفاده می شود ، با یک مارپیچ نزولی روبرو شوند.

3. ممکن است که لیست های فهرست محلی ممکن است بر کل صفحه اول نتایج حاکم باشد ، و فضای کمی را برای دیگران فراهم کند.

الگوریتم کبوتر گوگل به شکلی بزرگ بر جستجوی محلی تأثیر گذاشت.

1. خواستار حضور بیشتر وب ارگانیک

کبوتر با هدف ایجاد نتایج جستجوی محلی از نتایج جستجوی سنتی (SERP ارگانیک) آینه دارد. با انجام این کار ، می خواست تا مشاغل محلی از صدها سیگنال رتبه بندی که به الگوریتم می روند استفاده کنند و از این مزیتها استفاده کنند. برای دستیابی به این هدف ، مشاغل محلی برای حضور در مسابقات در رده بندی باید مجبور به حضور ارگانیک چشمگیر در وب باشند. بنابراین ، الگوریتم کبوتر شیوه انجام جستجوی محلی را با ارج نهادن به نتایج جستجوی ارگانیک مشاغل محلی تغییر داد.

2. باریک کردن شعاع جستجو

الگوریتم شعاع جستجوی محلی را محدود می کند. این توانایی جستجوی گوگل را برای محاسبه فاصله و موقعیت تجاری محلی بهبود داده است. اکنون با الگوریتم Google Pigeon ، مشاغل محلی که در نزدیکی محل فیزیکی جستجوگر قرار داشتند ، مورد حمایت و رتبه اول قرار گرفتند. نتایج جستجو درباره کلمات کلیدی و اطلاعات بیشتر در مورد جغرافیا و موقعیت مکانی کمتر شد.

3. کمتر نتایج بسته نقشه

قبل از راه اندازی الگوریتم Google Pigeon ، هر جستجوی محلی گرا منجر به دستیابی به حداقل 7-10 لیست کسب و کار محلی شد. بعد از الگوریتم گوگل کبوتر ، این بسته نقشه فقط به 3 کاهش یافت. این کاهش اندازه بسته بسیاری از مشاغل محلی را از جستجوی محلی خارج کرد و آنها را به معنای واقعی کلمه نامرئی کرد.

4- تکثیر هرزنامه

یک دست و پا زدن است که هنوز هم با الگوریتم کبوتر گوگل باقی مانده است. پس از راه اندازی الگوریتم Google Pigeon ، بسیاری از لیست های اسپم وارد جستجوی محلی شدند. این امر به دلیل عدم توانایی الگوریتم در تمایز بین نامهای تجاری واقعی و نسخه ویرایش شده برای داشتن کلمات کلیدی تطبیق دقیق است. متأسفانه ، نام اسپم ها به جستجوی محلی رسیدند و افراد معتبر بسیاری از آنها خارج شدند. لازم به ذکر است که گوگل برای رفع این مشکل تلاش می کند.

نکاتی درباره دریافت در نقشه بسته ، حتی با الگوریتم کبوتر گوگل

الگوریتم Google Pigeon باعث افزایش رقابت در بین رتبه های تجاری در جستجوی محلی می شود. با کاهش نتایج نقشه از 7 به 3 ، لیست های تجاری محلی می بایست خواسته های سختگیرانه خود را برای حضور در جستجوی محلی برآورده کند. این امر جستجوی محلی را مرتبط تر و خاص تر کرد.

برای اینکه با رعایت الزامات الگوریتم گوگل کبوتر Google ، در جستجوی محلی کسب و کار خود را نشان دهید ، این کاری است که باید انجام دهید.

1. بر روی دریافت سیگنالهای ارگانیک سنتی برای لیست مشاغل خود تمرکز کنید.

این کار با ایجاد پیوندهای هوشمند ، افزایش قدرت دامنه و انتشار محتوای وب منحصر به فرد انجام می شود.

2. محتوای لیست را به صورت بیش از حد تهیه کنید

همه چیز باید محلی باشد. از بک لینک های محلی ، استناد های محلی و غیره به دست بیاورید تا محتوای لیست مشاغل محلی خود مانند متن ، تصاویر ، فیلم ها و نقشه های آن را متمرکز کنید تا در محلی یا محله خاص خود متمرکز شوید.

3. گزارش لیست اسپم ها

اگر نمی خواهید لیست مشاغلتان از جستجوی محلی خارج شود ، لیست های اسپم را گزارش دهید.

4- سئو خود را تقویت کنید

برای حضور در 3 نتیجه جستجوی بسته Google ، باید SEO لیست کسب و کار محلی خود را تقویت کنید. برای رسیدن به این هدف ، بررسیهای مشتری مطلوب را در Google جمع آوری کرده و لیست های تکراری را حذف کنید.

با استفاده از الگوریتم Google Pigeon ، فهرست کسب و کار خود را در جستجوی محلی قرار دهید.

لیست های محلی کاهش یافته است

مطابق الگوریتم Google Pigeon برای بهبود دقت و نزدیکترین داده به کاربر ، به روزرسانی های Pigeon منجر به کاهش نتایج محلی 7 بسته در فقط 3 لیست شدند.

هدف اصلی بروزرسانی Pigeon SEO این بود که الگوریتم محلی را به الگوریتم وب سنتی وصل کنیم تا میزبان سیگنال های رتبه بندی بتوانند از ورود به الگوریتم وب استفاده کنند.

با افزودن به روزرسانی به الگوریتم وب ، مشاغل محلی به یک حضور وب ارگانیک قوی و رتبه های محلی بهتر اعطا شد .

از این طریق به روزرسانی الگوریتم Google Pigeon ، توانایی گوگل در محاسبه مشاغل محلی را براساس نزدیکی و موقعیت مکانی مناسب بهبود بخشید.

با محدود کردن شعاع جستجو ، مشاغل نزدیک به مکان فیزیکی جستجوگر تضمین شد.

کسانی که از اثر کبوتر با تأثیر منفی روبرو بودند ، بودند

  • مشاغل (- 68٪ در نتایج Google Places)
  • املاک و مستغلات (-63٪ در نتایج Google Places)
  • فیلم ها (-36٪ در نتایج Google Places)
  • بیمه (11٪ در نتایج Google Places)

بخش املاک و مستغلات دارای حداکثر تأثیر منفی بودند.

در بخشهای تجاری زیر حداقل خسارات ناشی از پرس و جوهای سقوط شده توسط آخرین بروزرسانی Pigeon ایجاد شده است.

  • مالی -6.21 درصد
  • مبلمان -3.34 درصد
  • دولت -0.07 درصد

نتایج

به روز رسانی الگوریتم کبوتر عمدتا تحت تاثیر قرار جستجو که در آن محل کاربر حیاتی بود. الگوریتم کبوتر ارتباطی بین الگوریتم محلی و الگوریتم اصلی برقرار کرد. امروزه ، عوامل سنتی بهینه سازی موتور جستجو برای رتبه بندی نتایج محلی استفاده می شود.

منبع :source

مطالب مشابه

الگوریتم برت BERT گوگل چیست چگونه به روز رسانی BERT کار می کند

سئو محلی چیست یک راهنمای ساده برای SEO محلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا