سئو

بهینه سازی برچسب عنوان سایت: تکنیک ها پیشرفته بهینه سازی عنوان

برچسب عنوان HTML نام یک صفحه وب را تعریف می کند و برای توصیف محتوای آن صفحه به روشی مختصر باید مورد استفاده قرار گیرد. برچسب عنوان بخش مهمی از استراتژی SEO داخلی در صفحه است. در اینجا هشت جنبه مهم وجود دارد که باید در هنگام بهینه سازی برچسب های عنوان خود برای جستجو در نظر بگیرید.

برچسب عنوان چیست؟

تگ عنوان یک برچسب HTML را که در بخش سر از هر صفحه وب وجود دارد. این یک نشانه یا زمینه اولیه را در مورد موضوع موضوعی صفحه مربوطه که در آن قرار دارد فراهم می کند.

برچسب عنوان به طور برجسته در صفحات نتایج موتور جستجو (به طور معمول از آن به عنوان پیوند قابل کلیک استفاده می شود) و همچنین در پنجره مرورگر نمایش داده می شود.

به غیر از این دو مکان ، به اندازه سایر محتوای وب در یک صفحه معین (به عنوان مثال ، کپی کردن بدن ، محتوای تصویر و جنبه های دیگر) قابل مشاهده نیست که کاربر بلافاصله هنگام فرود روی صفحه مشاهده می کند.

برچسب های عنوان عنصر بصری نیستند که کاربران در یک صفحه وب مشاهده می کنند ، بنابراین برچسب عنوان گاهی اوقات قابل چشم پوشی است.تبلیغاتادامه خواندن در زیر

در عین حال ، برچسب عنوان به خودی خود تأثیر کمی در رتبه بندی های ارگانیک دارد. هیچ یک از موارد به تنهایی جادویی یا قدرتمند نیست – به ویژه اگر محتوای شما کم کیفیت باشد یا از سئو فنی خود غافل باشید.

در اینجا هشت جنبه مهم وجود دارد که باید در هنگام بهینه سازی برچسب های عنوان خود برای جستجو در نظر بگیرید.

تگ عنوان چیست
تگ عنوان چیست

تکنیک ها پیشرفته بهینه سازی عنوان

  1. کلمات کلیدی زیادی را قرار ندهید: از دیدگاه سئو ، این عمل به معنای پر کردن کلمات کلیدی به منظور دستیابی به رتبه های جستجوی بهتر است. این تکنیک نه تنها کار نخواهد کرد بلکه موتورهای جستجوگر بزرگی مانند Google شما را به خاطر آن مجازات می کنند . از منظر قابلیت استفاده ، حتی اگر صفحه شما قادر به نمایش SERP باشد ، بعید به نظر می رسد که کاربر بر روی آن کلیک کند به همین دلیل ساده به نظر می رسد شما دارای یک صفحه وب هستید که درباره همه چیز بحث می کند. بنابراین ، پر کردن کلمات کلیدی باعث می شود عنوان صفحه شما آماتور به نظر برسد و ارزش کمی برای کاربر نشان دهد.
  2. از کلمات متوقف استفاده نکنید: کلمات متوقف کلماتی هستند که توسط موتورهای جستجو و (گاهی اوقات) کاربران نادیده گرفته می شوند. اینها شامل کلماتی مانند “توسط” ، “آن” و “as” می باشد. تعداد زیادی کلمه متوقف وجود دارد ، بنابراین ارزش دارد در هنگام بهینه سازی برچسب عنوان خود ، آنها را بررسی کنید. از منظر قابلیت استفاده ، توصیه می کنم این روند را با دقت انجام دهید. قضاوت کنید و فقط کلمات بی فایده را حذف کنید که به کاربر در شناسایی محتوای صفحه شما کمک نمی کند. به یاد داشته باشید که برخی از کاربران همچنان در جستجوی جستجوی خود کلمات متوقف را شامل می شوند.
  3. از کاما زیاد استفاده نکنید: در حالیکه کاما ممکن است به نظر برسد که کاربر بتواند محتوای عنوان صفحه شما را اسکن کند ، استفاده از بسیاری از آنها ممکن است باعث شود موتورهای جستجو شما را مجازات کنند زیرا این تفسیر را به عنوان چاشنی کلمات کلیدی تفسیر می کنند. بنابراین توصیه می شود کلمات کلیدی خود را با استفاده از نمادهای hyphen (-) ، لوله (|) یا زیربنایی (_) جدا کنید. بله ، تأکید کنید در حالی که من نماد تأکید را خیلی کاربردی نمی دانم ، از آنجایی که با کمال تعجب ، برخی از “خبرگان” را فراموش کرده اند که موتورهای جستجو از سال 2007 تا کنون مشغول تحت تأثیر قرار دادن امتیازات مانند خواب ها بوده اند!
  4. از شخصیت های خاص استفاده نکنید: موتورهای جستجو تمایل دارند شخصیت های خاص را نادیده بگیرند. به عنوان مثال گوگل نمادهای نگارشی و سایر کاراکترهای ویژه را نادیده نمی گیرد . از طرف دیگر ، ممکن است از شخصیت های ویژه ای برای جلب توجه کاربر استفاده شود ، اگرچه من شخصاً فکر می کنم چنین استراتژی از زمان کاهش اعتبار سایت کمرنگ خواهد شد. بنابراین بهتر است از آنها جلوگیری کنید زیرا ارزش واقعی به کاربر یا سئو اضافه نمی کنند.
  5. از مترادفات بیش از حد استفاده نکنید: درست است که کاربران ممکن است از “خرید” به معنای “خرید” استفاده کنند و برعکس ، بنابراین شما ممکن است تمایل داشته باشید که هر دو را در عنوان خود قرار دهید. متأسفانه ، این باعث می شود هدر رفت شخصیت های ارزشمند در برچسب عنوان شما هزینه شود. خوشبختانه ، موتورهای جستجو مانند Google (از سال 2008) مترادف های بیشتر و بیشتری را تشخیص می دهند . بنابراین ، توصیه من این است که مترادف را فقط درصورتی که فکر می کنید ممکن است کاربران کلمات کلیدی مختلف را جستجو کنند ، قرار دهید. در غیر این صورت ، به رایج ترین کلید واژه بپیوندید.
بهینه سازی برچسب عنوان
بهینه سازی برچسب عنوان

1. متن صفحه در داخل سایت

قبل از نوشتن برچسب عنوان بهینه شده ، باید بدانید که صفحه در سلسله مراتب کلی وب سایت قرار دارد.

عنوان صفحه اصلی بسیار متفاوت از یک پست وبلاگ یا صفحه محصول خواهد بود.

برای وب سایت هایی که تعداد زیادی صفحه دارند ، می توان با برچسب هایی متفاوت از صفحه به صفحه دیگر به چالش کشید. به همین دلیل نقشه برداری از سایت شما و دانستن اینکه هر صفحه در متن موضوع شما متناسب است چقدر مهم است.

هر صفحه ای که شما به سایت عمیق تر می شوید ، خاص تر و خاص تر می توانید باشید.

می توانید کلمات و عبارات را تکرار کنید اما باید هر مرحله به سایت خود بروید با جزئیات بیشتری همراه شوید.تبلیغاتادامه خواندن در زیر

مثال تجارت الکترونیکی از برچسب های عنوان در سطوح مختلف سایت که زمینه مناسبی دارند:

  • صفحه اصلی: هدایای دامادها و هدایای منحصر به فرد مردان توسط The Man Registry
  • صفحه دسته بندی محصولات: مجموعه های BBQ و هدایای ظروف مخصوص دامادها توسط Man Man Registry
  • صفحه محصول: ظروف BBQ سفارشی شده 5 تکه توسط The Man Registry تنظیم شده است

مطلب زیر بخوانید

افزایش رتبه سایت در گوگل

2. ارتباط موضعی در صفحه

مرحله بعدی درک اینکه صفحه در سلسله مراتب وب سایت به طور کلی قرار دارد ، ارزیابی مطالب موجود در صفحه است.

تگ عنوان بیشترین تأثیر را برای موتورهای جستجو و کاربران هنگام معرفی موضوع صفحه دارد و همان کلمات کلیدی مهم در کپی بدن ، ویژگی alt alt ، توضیحات متا ، URL و سایر جنبه های صفحه استفاده می شود.

اگر به نرخ گزاف گویی بالاتر منجر شود و نتوانید اهمیت بیشتری به موضوع صفحه بدهید ، این یک تمرین هدر رفته است که هنگام نوشتن برچسب عنوان ، محتوای صفحه را نادیده بگیرید.

شما باید از کلمات در برچسب عنوان استفاده کنید که در سایر قسمتهای صفحه نیز استفاده می شود تا موضوع را به هم گره بزنید.

فکر می کنید باید با تبلیغات Google خود نتایج بهتری کسب کنید؟
کمپین شما ممکن است از کلاهبرداریهای کلیک رنج ببرد. بررسی کنید که آیا باید از تبلیغات خود در برابر رقبا و رباتها محافظت کنید. راه اندازی ساده امروز یک بررسی رایگان دریافت کنیدشروع آزمایشی رایگانتبلیغات

3. برچسب های منحصر به فرد

برچسب های عنوان تکراری برای جستجوگران یا موتورهای جستجو مفید نیست.

اگر برچسب های تکراری دارید ، آنها را در گزارش های  کنسول جستجوی Google یا Bing Webmaster Tools مشاهده خواهید کرد و غالباً متوجه خواهید شد که موتورهای جستجو تصمیم گرفته اند تا از برچسب عنوان شما چشم پوشی کرده و از مطالب دیگری که در صفحه شما یافتند برای متن لینک آبی استفاده کنند. در SERP.

وقتی چندین صفحه دارای برچسب یکسان هستند ، این برچسب ها برای موتور جستجو بی فایده است.

می توانید از داده های ارائه شده در کنسول جستجوی Google و Bing Webmaster Tools استفاده کنید تا مشکلاتی را پیدا کنید و همچنین تست های خود را از طریق هر تعداد حسابرس در صفحه و ابزارهای خزنده اجرا کنید.

اگر برچسب های تکراری در سایت خود دارید ، نوشتن برچسب های دلخواه را به برنامه اقدام SEO خود اضافه کنید.

4- در صورت امکان از گزینه های پویا استفاده کنید

اگر یک وب سایت بزرگ دارید ، یا یکی از آنها دارای حجم زیادی از داده های پویا – مانند یک وب سایت تجارت الکترونیک – راه هایی را برای کدگذاری برچسب های معنوی پیدا کنید.تبلیغاتادامه خواندن در زیر

اکثر سیستم های مدیریت محتوا و سیستم عامل های وب سایت به طور خودکار برچسب عنوان را برای شروع تولید می کنند.

اگر می خواهید برچسب عنوان پیش فرض را در مقیاس نادیده بگیرید یا سفارشی کنید ، با برنامه نویس خود یا در تنظیمات بستر وب سایت خود کار کنید تا راه هایی برای افزودن جزئیات بیشتر و سفارشی سازی در سطوح مختلف پیدا کنید.

هرچه بیشتر بتوانید صدها یا هزاران برچسب را بصورت دستی مدیریت کنید و مجبور نباشید ، بهتر است.

نمونه ای از یک ساختار پویا می تواند شامل برخی متن استاندارد در تمام برچسب های صفحه محصول باشد اما با نام خاص محصول جمع شده از بانک اطلاعاتی.

به عنوان مثال ، این می تواند “[product_name] هدایای دامادهای مرد ثبت نام باشد.” brackted “product_name” متغیری است که می تواند بخشی از عنوان را با نام محصول واقعی در پایگاه داده جمع کند.

در این حالت ، لازم نیست که همه برچسب های عنوان محصول را به صورت دستی بنویسید و می توانید از بی نظیر بودن آنها اطمینان حاصل کنید. برای مواردی که محصولات مشابه با تغییرات و یا ویژگی هایی مانند رنگ های مختلف دارید – می توانید به روش هایی برای اضافه کردن متغیرهای بیشتر از پایگاه داده نیز نگاه کنید.تبلیغاتادامه خواندن در زیر

5- استفاده از کلید واژه Intent Searcher

همه ما می توانیم با زمانهایی ارتباط برقرار کنیم که واقعاً می خواهیم پاسخی را برای چیزی خاص پیدا کنیم ، اما سایتهای رتبه بندی برتر به یک سؤال متفاوت پاسخ می دهند. همین موضوع در مورد مطالب عالی که بدون توجه به آن رعایت می شود نیز صدق می کند.

دانستن اینکه مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند و چگونه آنها را جستجو می کنند ، برای بهینه سازی برچسب عنوان بسیار مهم است.

اگر نمی دانید هنگام جستجو ، مردم از چه کلمات و عباراتی استفاده می کنند ، می توانید حدس بزنید اشتباه است.

در هنگام بهینه سازی برچسب های عنوان ، از جستجوی کلمات کلیدی پرش نکنید و  آن را نادیده بگیرید.

در دوره فعلی مبتنی بر متن جستجوگرها ، لازم نیست نگران هر نسخه واقعی کلمه کلیدی یا عبارت باشید ، اما همچنین نمی توانید جستجوگر و هدف آنها را نادیده بگیرید.

هدف شما برای برچسب عنوان بهینه شده مطابقت با جملاتی است که شما استفاده می کنید تا زمانی که هدف درک شده تمرکز محتوای صفحه باشد.تبلیغاتادامه خواندن در زیر

6. فراخوان به اقدام در SERP

به یاد داشته باشید که برچسب عنوان به عنوان متن در لینک آبی در صفحه نتایج جستجو (SERP) نشان داده می شود.

این املاک و مستغلات برجسته است و پیام ارائه شده در اینجا تأثیر زیادی بر تصمیم جستجوگر مبنی بر کلیک بر روی سایت شما یا انتقال به نتیجه جستجو بعدی دارد.

تمرکز شما باید در پاسخ به سؤال ، نیاز یا تمایل جستجوگر باشد.

داشتن دید روشنی در مورد صفحه شما و نتیجه مطلوب برای شما و بازدید کننده شما چه نقشی اساسی دارد.

اگر در یک صفحه واحد سعی می کنید اهداف کسب و کار بیش از حد زیادی داشته باشید ، می توانید به اندازه کافی واضح روی آنچه که باید برای اقدام (CTA) انجام شود تمرکز کنید. اگر به نظر شما این واقعیت است ، فکر کنید محتوای خود را به موضوعات و صفحات بیشتری باز کنید.

دقیقاً مانند هنر نوشتن یک عنوان تبلیغی متن محکم PPC ، برچسب عنوان برای دستیابی به کلیک خود باید با هدف جستجوگر مطابقت داشته باشد.تبلیغاتادامه خواندن در زیر

هنگام نوشتن برچسب عنوان خود ، به خاطر داشته باشید که این برچسب توسط گوگل در 70-71 نویسه کوتاه شده است. کاربر هیچ کلمه ای را که از تعداد کاراکترها گذشته باشد ، نمی بیند.

کلمات و اصطلاحات مهم خود را در آنجا به دست آورید. مختصر باشید ، مستقیم باشید و کلمات مهم را در اولویت قرار دهید تا هرچه زودتر در برچسب های عنوان شما ظاهر شود.

به عنوان مثال ، شما ممکن است دارای برچسب عنوان صفحه خانگی با صدای متوسط ​​باشید: “هدایای دامادها و هدایای منحصر به فرد مردان توسط ثبت نام”.

شما می توانید زبان عملی بیشتری مانند “خرید بهترین افراد عروس و هدایای منحصر به فرد مردان در رجیستری” تست کنید.

7. سعی نکنید خیلی سخت باشد

از عناوین تکراری و ناخواسته اجتناب کنید.

در برابر وسوسه استفاده بیش از حد از آن با برچسب عنوان خود مقاومت کنید.

موتورهای جستجو روی متن متمرکز شده اند – نه به معنای واقعی کلمه کلیدی ، فرکانس و تراکم.

کلماتی را انتخاب کنید که در مورد موضوع صفحه و هدف مشخص باشد و در برچسب عنوان با آنها بچسبانید.

می توانید از مناطق با فرم طولانی تر صفحه استفاده کنید تا در این زمینه توضیح داده شود.تبلیغاتادامه خواندن در زیر

یک مثال از برچسب عنوان خطرناک می تواند باشد: “هدایای دامادها ، هدایای دامادها ، هدایای آقایان ، هدایای منحصر به فرد”.

بیش از حد و تکرار کلمات راهی سریع برای پیدا کردن مشکل است.

8. چشم انداز تأثیر عنوان را حفظ کنید

بر اهمیت یا تأثیر برچسب عنوان به تنهایی تأکید نکنید.

اگرچه ممکن است شما از بهینه سازی تمام برچسب های عنوان در سایت خود عیب خاصی داشته باشید ، اما نمی توانید انتظار داشته باشید که برچسب عنوان به تنهایی کلید موفقیت SEO باشد.

بهینه سازی جستجوی کلیدی بسیار مهمتر است.

در بسیاری از موارد ، بهینه سازی برچسب عنوان فقط شروع یا یک نقطه ورود است تا زمانی که در صدر SERP ها باشید – تنظیمات کوچکی انجام می دهید و تجملات طولانی برای وسواس بیشتر از تغییرات جزئی در متن را به دست می آورید تا ببینید چگونه آنها بر رتبه بندی یک موقعیت در یک موقعیت تأثیر می گذارند. زمان.

نتیجه

برچسب عنوان فقط یکی از عناصر بسیاری است که بخشی از یک طرح جامع SEO است.

در خلاء ، برچسب عنوان جزئیات مهمی نیست ، اما کار در زمینه متناسب و همگام سازی با سایر عوامل روی صفحه در یک صفحه واحد و با هماهنگی با تمام صفحات یک وب سایت می تواند عامل موفقیت در به دست آوردن ترافیک بیشتر باشد. .تبلیغاتادامه خواندن در زیر

از طریق تأثیر مستقیم CTA در SERP ها به علامت گذاری آنچه در مورد صفحه است ، برچسب عنوان می تواند مفید باشد.

مشکلات مربوط به برچسب عنوان در یک وب سایت شامل برچسب هایی که وجود ندارد ، خیلی کوتاه ، تکراری ، پر از پر هستند

کلمات تکراری بیش از حد ، یا در غیر این صورت مفید نیستند می توانند سیگنال بد بد و به طور کلی تجربه کاربر بد را نشان دهند.

منبع source

مطالب مشابه

انکر تکست چیست؟ تاثیر انکر تکست بر سئو

کلمات کلیدی LSI چیست و چطور آن ها را پیدا کنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا