بهترین ابزار سئو چیست

بهترین ابزار سئو

آماده هستید بدانید که چه چیزی باعث ایستادگی و شروع به ارتقاء رتبه بندی شما می شود؟ در اینجا تعدادی از ابزارها را لیست می کنیم که به انجام دقیق آن کمک می کنند


پنج نوع بهترین ابزار سئو رایگان

اگر می توانید بدون هزینه کردن پول ، ابزارهای مستحکمی را برای تکمیل فعالیت سئو خود اضافه کنید ، شروع به کار را منطقی می کند.ابتدا بهینه سازی سرعت سایت  را نیز یاد بگیرید

بسیاری از بهترین ابزارهای جستجوگرها رایگان هستند ، و آنها برای یافتن کلمات کلیدی سودآور ، مباحث مربوط به طوفان مغزی ، ارزیابی سایتها و بررسی بک لینکها ، منابع محرمانه باقی می مانند . در اینجا پنج ابزار سئو رایگان ارائه شده است.

بهترین ابزار رایگان سئو

1. کنسول جستجوی Google

کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک روش عالی برای شروع کار با جستجوگرها برای وب مسترهای جدید است. 

حتی اگر در زمینه جستجوگر SEO سرسخت نباشید ، اندازه سایت یا وبلاگ شما هر اندازه باشد ، جستجوی قابل ستایش Google Console (سابق وب مستر سابق) و ابزارهای بی شمار کاربر پسند در زیر کاپوت آن باید اولین مرکز تماس شما باشد. 

مجموعه ابزارها با یک نگاه اطلاعات ارزشمندی در مورد سایت شما به شما می دهند: این سایت می تواند عملکرد سایت شما را ارزیابی کرده و مشکلات احتمالی را برای عیب یابی مشاهده کند (مانند پیوندهای ناخواسته منفی) ، به شما کمک می کند سایت شما از نظر Google مناسب باشد و نمایه سازی سایت شما توسط Google را کنترل کند.

راهنما از طریق انجمن راهنمای وب مستران در دسترس است ، محلی برای مدیر وب سایت برای اتصال و به اشتراک گذاری نکات عیب یابی و عملکرد. از اواخر سال 2020 ، Google ابزار پیوند disavow خود را به Search Console منتقل کرده و همچنین ابزار Content Outdated خود را نیز به روز کرده است.

با استفاده از کنسول جستجوی Google ، می توانید از Google Search Analytics نیز استفاده کنید ، که نشان می دهد عملکرد کلمات کلیدی مناسب شما چگونه است. Google Search Analytics و Google Search Console دست به دست هم می شوند ، بنابراین می توانید مستقیماً از صفحه Analytics شروع کنید.

این یکی از بهترین جستجوگرهای SEO است زیرا زمینه هایی را برای پیشرفت عملی فراهم می کند تا ترافیک ارگانیک شما را بالاتر ببرد.

2. کلمات کلیدی در همه جا

تحقیقات کلید واژه قلب استراتژی های موفق SEO است و کلمات کلیدی همه جا یک افزونه مناسب مرورگر برای Chrome و Firefox است که در مورد روند کلمات کلیدی پرده برمی دارد.

هنگامی که یک کلمه کلیدی بالقوه را تایپ می کنید ، اطلاعاتی درباره حجم جستجو ، رقابت و مقدار CPC ارائه می دهد. داده های مربوط به محبوبیت نمایش داده ها برای تهیه مطالب با رتبه بالا و رضایت مخاطبان شما مفید است.

کلمات کلیدی در همه جا فراتر از گوگل نیز هست – در Bing ، YouTube و سایتهای دیگر نیز فعالیت می کند.

به عنوان یک پسوند و با داده های آموزنده و کاملی ، می توانید تحقیقات سئو خود را با باز کردن یک برگه مرورگر جدید شروع کنید.

3. Screaming Frog SEO Spider (نسخه رایگان)

برای حسابرسی از وب سایت هایی مانند موتورهای جستجو ، Screaming Frog SEO Spider کارآمد و دقیق است. این به عنوان یک خزنده برای حسابرسی استراتژی سئو شما و ارائه مشاوره از دیدگاه یک ربات خدمت می کند.

بازخورد سریع در صفحات شما یکی از جذاب ترین ویژگی های این عنکبوتی است. در زمان واقعی ، سلامت سئو وب سایت شما را تشخیص می دهد.

به عنوان ابزاری به شدت تحلیلی ، در شناسایی عوامل رتبه بندی متعددی که به خزندگان گوگل یا بینگ نگاه می کنند ، کاملاً دقیق است. این تغییر مسیرها ، خطاهای سرور ، پیوندهای شکسته شده ، محتوای تکراری و موانع دیگری که به رتبه بندی شما آسیب می رسانند ، قرار دارد.

Screaming Frog SEO Spider بسیاری از نقاط ضعف را که به TLC نیاز دارند ، نور می کند. اگر توضیحات متا خالی یا تکراری داشته باشید ، توجه شما را به این اشتباهات جلب می کند.

4. WooRank :ورنک نسخه رایگان

WooRank یکی دیگر از برنامه های کاربردی Chrome مفید ، شرایط وب سایت شما در آن است. اگر وب سایت ها نمره موجود را ندارند ، می توانید از WooRank بخواهید یک بازرسی سریع انجام دهد.

WooRank وب سایتها را با معیارهای سئو مانند عملکرد کلمه کلیدی و ساختار محتوا رتبه بندی می کند ، و نشان می دهد که صفحه در حال کم شدن است. همچنین نظرات مثبتی راجع به آنچه شما انجام می دهید گسترش می یابد.

برای بهینه سازی کامل محتوای SEO ، برنامه افزودنی به تأثیر برچسب های عنوان ، عناوین ، پیوندها و موارد دیگر اشاره می کند.

عملکرد شما را در دسته هایی مانند قابلیت استفاده و بهینه سازی موبایل تجزیه می کند ، بنابراین بسیاری از پایه ها را پوشش می دهد که سایر ابزارهای رایگان در ارزیابی آنها ناکام هستند. این یک افزونه جامع است که می توانید از آن استفاده کنید تا رقبا را نیز شناسایی کنید.

5- به عموم مردم پاسخ دهید

اطلاعاتی که در مورد سوالات کاربر وجود دارد می تواند از هدفمندی کلمات کلیدی شما کمک کند و به شما در ایجاد محتوا متناسب با هدف جستجو مشتریان هدف کمک کند .

پاسخ دهید سؤالات توصیفی از جستجویها ، پرس و جوهای مرتبط و مقایسه آنها را به بخش عمومی ترتیب می دهد. سوالات غنی می تواند هدفمند کردن کلمات کلیدی شما و ایجاد محتوا باشد که برای سئو بسیار ارزشمند است.

از آنجا که Google و موتورهای جستجوگرهای متداول توجه زیادی به تجربه کاربر دارند ، رتبه شما با پاسخگویی به نیازهای جستجوگرها بهبود می یابد.

آنچه پاسخ عمومی را به بهترین گروه بندی ابزارهای SEO تبدیل می کند ، توانایی آن برای تبدیل یک جستجوی مختصر و یک کلمه به طیف وسیعی از امکانات است. اگرچه نسخه رایگان محدودیت هایی دارد ، اما بسیار آموزنده است و دید شما را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) تقویت می کند.

علاوه بر این ها باید سایت نقشه xml مناسب باشد

شش ابزار برتر سئو پولی

در حالی که دریافت رایگان هزینه ها سرگرم کننده است ، سرمایه گذاری در ابزارهای پیشرفته می تواند درآمد بیشتر و پیشروهای واجد شرایط را به دنبال داشته باشد. بسیاری از ابزارها دارای قیمت مناسب هستند و حفر کردن در ویژگی های پر هزینه می تواند نمای خوبی از سئوی شما داشته باشد.

چرا سئو گران است لینک ببینید

در اینجا پنج ابزار برتر پرداخت سئو آورده شده است.

1. اچرف Ahrefs

قیمت: از 99 دلار در هر ماه شروع می شود

Ahrefs مورد علاقه طولانی مدت است که به طور گسترده برای SEO استفاده می شود ، و حتی در سال 2020 ، همچنان در ابزارهای بازاریاب با تجربه ظاهر می شود.

Ahrefs دارای مجموعه ای از ابزارها ، از جمله ردیابی رتبه ، نظارت بر وب ، تحقیق در مورد محتوا و کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقابتی و تحقیقات بک لینک است.

با حداقل 16 تریلیون پیوند شناخته شده و خزیدن مداوم ، شاخص آنها گسترده است. بهترین ویژگی پردرآمد آن سایت اکسپلورر است که بک لینک ها را تجزیه و تحلیل کرده و تحقیقات عمیق را گردآوری می کند.

جایزه: در میان منابع آنها ، نوار ابزار SEO رایگان ارائه می دهند که از معیارهای شناخته شده موتورهای جستجو استفاده می کند.

2. Moz Pro موز پرو

قیمت: از 99 دلار در هر ماه شروع می شود

Moz Pro همچنین به عنوان یک ابزار جستجوگرها شناخت زیادی را به دست می آورد زیرا قابلیت های مختلفی را در یک مجموعه همه در یک جمع می کند.

به ویژه برای مشاغل در مقیاس بزرگ ، Moz Pro تعداد قابل توجهی از مؤلفه ها را برای کمک به خط پایین شما فراهم می کند. از خزیدن تا تحقیقات کلمات کلیدی ، مراحل مختلف SEO را برجسته می کند ، و در نظارت بر پیشرفت های کمپین شما ماهر است.

در هر دو جبهه محلی و ملی ، Moz Pro چشم انداز استثنایی از دید دارد. گزارشات آن به شما در اجرای توصیه های معتبر ، پیوند دادن فرصت ها و ملاحظات کیفیت محتوا کمک می کند.

3. سایت Majestic

قیمت: از 49.99 دلار در ماه شروع می شود

Behind Majestic یک نقشه اطلاعاتی پیوندی پیشرفته است که برای درک مکان وب سایت شما در اینترنت مناسب است.

ابزار سئو

Majestic دارای یک کاوشگر سایت ، چک لیست تاریخچه بک لینک و جستجوگر است که صفحه شما را در برنامه بزرگتر امور قرار می دهد.

به خصوص در ایجاد لینک ، می تواند از تصویر بزرگ وب سایت شما عبور کند تا بتوانید تنظیمات مناسب را انجام دهید. این بک لینک بصورت عمده را چک می کند ، و Majestic حتی یک “اعتماد به نفس موضعی” را برای نمایش نزدیکی شما با مقامات صنعت ارائه می دهد. همچنین ، رباتهای آن از طریق دامنهها – حتی رقبا ، که می توانند شما را به یک مدعی مناسب تبدیل کنند – می شوند و داده های دقیقی را برای شکل دادن به استراتژی شما تهیه می کنند.

همچنین یک ابزار جستجوگر ارزان قیمت مقرون به صرفه تر است ، بنابراین می توانید بودجه بازاریابی خود را حفظ کنید.

4. SEMrush

قیمت: از 99.95 دلار در هر ماه شروع می شود

SEMrush یک نرم افزار بازاریابی است که می تواند حضور آنلاین شما را در نگاه موتورهای جستجو تقویت کند. اگر می خواهید میزان ترافیک ارگانیک خود را ببینید ، این منبع دسترسی شما را گسترش می دهد و شیوه سئو شما را با بینش های مبتنی بر واقعیت تجدید می کند.

این امر در مقایسه دامنه ها و رتبه بندی کلمات کلیدی مرتبط با آنها ، که می تواند شما را در اختیار کلمات کلیدی رده بالا قرار دهد ، مهارت دارد.

راه حل های SEMrush بسیاری از تجزیه و تحلیل های فنی را برجسته می کند ، بنابراین می توانید از جایگاه خود در موتورهای جستجو استفاده کنید. نرم افزار آنها شامل 28 ابزار برای تیز کردن استراتژی سئو شماست و آنها در استفاده از کلمات کلیدی از طریق محتوا ، وبلاگ ها و صفحات محصول راهنمایی می کنند.

5. ابزارهای Raven

قیمت: از 79 دلار در ماه شروع می شود

Raven Tools یک حسابرس سایت پیشرو است و توانایی های ردیابی و گزارش دهی را در مقایسه با چندین محصول مشابه متحول کرده است.

Raven Tools سئوی وب سایت شما را در قالب قابل خواندن نشان می دهد. شما می توانید شکاف های استراتژی خود را به موفقیت تبدیل کنید هنگامی که می دانید به کجا نگاه کنید.

چه مشکلی در زمینه تحرک داشته باشید و یا در مورد SEO خارج از صفحه خود تیره و تار باشید ، Raven Tools یک زمان صرفه جویی باورنکردنی است. 17 متریک این روش به وب سایت شما نگاه می کند و به شما امکان می دهد صفحات ، کد ، طراحی و طرح خود را برای Google و موتورهای مرتبط تقویت کنید.

6-انکبوت سئو یا SEO Spider

SEO Spider در اصل در سال 2010 توسط اصطلاحاً “جیغ قورباغه” نامگذاری شد.

یکی از جذاب ترین ویژگی های SEO Spider توانایی آن در جستجوی سریع URL ها و همچنین خزیدن در سایت شما برای بررسی وجود صفحات خراب است. با این کار می توانید با کلیک دستی بر روی هر پیوند ، خطاهای 404 را حذف کنید.  

این ابزار همچنین به شما امکان می دهد صفحات دارای برچسب عنوان از دست رفته ، متا تگ های تکراری ، برچسب هایی با طول اشتباه را بررسی کنید و همچنین تعداد پیوندهای قرار داده شده در هر صفحه را بررسی کنید 

یک نسخه رایگان و پولی از SEO Spider وجود دارد. نسخه رایگان شامل اکثر ویژگی های اساسی مانند هدایت مجدد خزنده است اما این فقط به 500 URL محدود می شود. این باعث می شود نسخه ‘Lite’ SEO Spider فقط برای دامنه های کوچکتر مناسب باشد. نسخه پولی آن 180 دلار در سال است و شامل ویژگی های پیشرفته تر و همچنین پشتیبانی فنی رایگان است.

منبع:source

مطالب مشابه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.