سئو کلاه سفید چیست و تکنیک های SEO White

 در مورد سئو کلاه سفید هنوز محتوا یکی از اصلی ترین عوامل محرک است ، اما با به روزرسانی مداوم الگوریتم ، استراتژی های در حال پیشرفت و نیازهای مداوم کاربر ، آیا هنوز. محتوا برای سئو کلاه سفید کافی است.لطفا بعد از مطالعه این مقاله مفهوم بهینه سازی سئو را مطالعه نمایید.

سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید یک استراتژی بازاریابی است که توسط شرکت ها برای بهینه سازی رتبه وب سایت خود در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل یا SERP ها ، طبق دستورالعمل های موتور جستجو استفاده می شود که به آن سئو کلاه سفید گوییم . از هر تکنیک سئو که می خواهید درخواست کنید ، به یاد داشته باشید که باید توسط Google تأیید شود. در صورت عدم رعایت آن ، این تکنیک ها در گروه SEO کلاه سیاه قرار می گیرند. 

سئو کلاه سفید چیست
کلاه سفید Seo

چرا باید به سئو کلاه سفید اهمیت دهید؟

برای آن دسته از صاحبان وب سایت که مزایای بلند مدت را هدف قرار می دهند ، استفاده از تکنیک های سئو کلاه محتاطانه ای است. Google دائماً الگوریتم های خود را به روز می کند تا از تکنیک های سئو کلاه سیاه جلوگیری کند. اگر از بهینه سازی کلاه سفید برای بهینه سازی محتوای وب خود استفاده نمی کنید ، دیر یا زود ، وب سایت مطمئناً توسط Google ممنوع خواهد شد. کاربران تاکتیک های SEO کلاه سیاه در معرض خطر دریافت جریمه Google قرار دارند 

جریمه گوگل به شدت رتبه وب سایت و به همین ترتیب میزان بازدید و درآمد حاصل از تبلیغات را کاهش می دهد. به طور خلاصه ، هر توسعه دهنده محتوای وب باید بداند به جای متوسل شدن به روش های کلاه سیاه غیر اخلاقی ، سئو کلاه سفید چیست و آن را عاقلانه اجرا کند.

چرا کلاه سفید بهترین تکنیک است؟

گذشته از آنچه در بالا ذکر شد ، سایتهایی که در طولانی مدت عملکرد بهتری خواهند داشت. اگرچه رتبه بندی سایت نسبت به استفاده از سایر تکنیک های اخلاقی کمتر طول می کشد ، اما به محض رتبه بندی سایت ، نتایج طولانی مدت در نتیجه سایت ایجاد می شود.

تکنیک های سئو SEO White

اگر می خواهید یک وب سایت پایدار ایجاد کنید که بازدهی طولانی مدت از سرمایه شما را فراهم کند ، برای گسترش کار به دنبال روش های سئو کلاه سفید باشید . در اینجا برخی از تکنیک های آزمایش شده توسط زمان وجود دارد که متخصصان هنگام صحبت در مورد SEO کلاه سفید بر آنها تأکید می کنند .

تکنیک های سئو کلاه سفید

بر بهبود تجربه کاربر تمرکز کنید

بهترین راه برای ارائه خدمات درجه یک به کاربر احیای مجدد UX یا طراحی وب است. برای آن دسته از دارندگان که وقت طراحی وب سایت خود را ندارند ، استخدام یک طراح وب حرفه ای توصیه می شود. همچنین ، عامل ناوبری سایت را تحت نظر داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که کاربر مرور سایت را آسان می کند.

وقت خود را برای تحقیق مناسب کلمات کلیدی سرمایه گذاری کنید

استفاده از کلمات کلیدی مناسب و از نظر اخلاقی نیز یکی از تاکتیک های اصلی تکنیک های سئو کلاه سفید است. برای بررسی اینکه کدام کلمات دارای رتبه بالاتری در حوزه کسب و کار شما هستند می توانید از ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. اگر می خواهید تحقیقات کلمات کلیدی وب سایت شما توسط متخصصان انجام شود ، یک سرویس SEO معتبر انتخاب کنید که به دنبال آن بازخورد کاربر درجه یک باشد.

محتوا باید از کیفیت برتر برخوردار باشد

هنگام بحث در مورد تکنیک های سئو کلاه سفید ، باید در مورد بهینه سازی محتوا صحبت کنید.سئو On-Page SEO، که شامل ایجاد محتوای با کیفیت بالا و توضیحات متا موثر است ، می تواند ترافیک قابل توجهی را به صفحات وب شما وارد کند. روش دیگر استفاده از سئو کلاه سفید از طریق محتوا نوشتن مطالب اصلی به روشی است که کاربر را در مورد پیام شما متقاعد می کند.

سئو محلی چیست

هرچند به سادگی نوشتن محتوای مرتبط “خوب” نیست. موتور جستجوی Google محتوای سایت شما را براساس طیف وسیعی از سیگنال های مختلف ارزیابی می کند که شامل…

  • طول
  • موضوع
  • توزیع کلمات کلیدی
  • پیوندها (و مجریان آنها)
  • سن

روش درست برای نوشتن محتوا این است که مطمئن شوید متناسب با آن ، طولانی ، مرتبط و دارای منابع مناسبی است. ابزاری مانند Surfer برای ارائه تجزیه و تحلیل سریع مشخصات ایده آل برای برنامه ریزی مقاله مناسب است.

شما باید هر زمان که یک محتوا ایجاد می کنید از قبل برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات کافی برای پر کردن مقاله خود با اطلاعات ارزشمند دارید. و این در مورد SEO کلاه سیاه و سفید صدق می کند.

کاربر را راضی کنید

موتور جستجوی گوگل مدتهاست که در ارائه نتایج جستجو که با انگیزه های جستجوگران مطابقت بیشتری دارد ، وسواس داشته است ، ماموریتی که “قصد کاربر” نامیده می شود. این تقریباً به همان اندازه از SEO کلاه سفید استفاده می شود.

هر بروزرسانی در مورد ایجاد تعداد و دقت عواملی است که در حدس زدن قصد کاربر انجام می شود. اکنون ، هزاران سیگنال از این دست وجود دارد و آنها برای اختصاص دادن سایت شما در دنیای آنلاین به ورودی زیادی احتیاج ندارند.

همه کارهایی که شما انجام می دهید ، از محتوای شما تا طرح سایت و تصاویر شما ، باید بر اساس منطبق بر هدف کاربرانی باشد که از طریق موتورهای جستجوی آنلاین به سایت شما می روند.

البته ، همه بهترین نکات نوشتن سئو به معیارهای بی انتها مانند محتوا و قصد کاربر بستگی ندارند. برخی از عوامل رتبه بندی جستجو در چند سال گذشته تغییرات زیادی کرده اند ، از جمله اهمیت تلفن همراه.

تمرکز بر روی تلفن همراه

اگر سایت خود را به روز نکرده اید تا ابتدا روی کیفیت موبایل تمرکز کنید ، عقب می افتید. موتور جستجوی گوگل ابتدا تأکید بر نتایج جستجوی تلفن همراه را در سال 2016 آغاز کرد ، زمانی که آنها یک برچسب سازگار با موبایل را برای هدایت جستجوگران به سمت محتوایی که به راحتی در دستگاه های تلفن خوانده می شود ، اعلام کردند.

علاوه بر این ، با تمرکز بر روی کاربران تلفن همراه ، مخاطبان دیگری نیز وجود دارند که نیاز به توجه ویژه دارند. اهمیت فزاینده قصد محلی باعث شده است که شما از لیست Google برای کسب و کار من محافظت کنید.

ادعای لیست مشاغل محلی خود (GMB)

ارائه SERP های محلی مرتبط فقط یکی دیگر از راه هایی است که الگوریتم Google سعی در مطابقت با هدف کاربر دارد. به طور طبیعی ، کاربرانی که به دنبال خدمات خانگی ، رستوران ها یا برخی از تفریحات در فضای باز هستند ، نمی خواهند نتایج جستجوی صدها مایل دورتر را ببینند.

این ممکن است جستجوهای بسیار بیشتری از آنچه فکر می کنید باشد. تحقیقات اخیر نشان داده است که 82٪ از خریداران تلفن های هوشمند جستجوی “نزدیک من” را انجام داده اند .

اولویت بندی جستجوگران محلی برای بیشتر صفحات وب و مشاغل یک فرصت مهم است زیرا این فرصت را به آنها می دهد تا بزرگترین ماهی در یک استخر بسیار کوچکتر باشند. این موفقیت را بسیار بیشتر قابل دستیابی می کند. بهترین راه برای استفاده از این جستجوها ادعای صفحه GMB برای شرکت شما است.

ایجاد لینک زمانی اتفاق می افتد که وب سایت های دیگر دارای پیوندهای هدایت مجدد به صفحه شما هستند و در نتیجه بازدیدکننده وب سایت شما را افزایش می دهند. Google برای جلوگیری از رقیق شدن کیفیت صفحه ، به شدت از استفاده از لینک پیوند توصیه می کند. خدمات لینک سازی به شما کمک می کند پیوندهای عالی را برای دسترسی به سایت خود پیدا کنید و ترافیک صفحه را بهبود ببخشید.

لینک سازی داخلی بخشی از کلاه سفید
لینک سازی داخلی بخش مهم کلاه سفید

با سئو کلاه سفید در آینده ثابت باشید

نکته قابل توجه در مورد استفاده از SEO کلاه سفید این است که تکنیک هایی که ما از آن استفاده می کنیم ضد آینده هستند. اکثر تاکتیک های SEO کلاه سیاه در طولانی مدت گرفتار می شوند ، حتی وقتی موتورهای جستجو دقیقاً نحوه کار آنها را نمی فهمند. آنها فقط بر اساس نتایج جستجو که منطقی نیست ، می توانند SEO کلاه سیاه را بگیرند و از آنجا ، فقط باید عقب بروند.

آیا ارزش این را دارد که روی کلاه سیاه یا خاکستری شانس ببندیم؟

کلاه سفید (SEO) بدون شک وقت گیرترین و ماهرانه ترین روش است که نوید نتایج سریع را نمی دهد مانند سایر اقدامات کمتر اخلاقی. با این حال ، هنگامی که رتبه خوبی ایجاد شد ، احتمالاً به همین ترتیب باقی خواهد ماند ، بنابراین کلاه سفید پایدارترین است.

پیوندها و کلمات کلیدی همچنان مفیدترین جنبه سئو کلاه سفید هستند ، اما این کار به زمان و مهارت نیاز دارد ، بنابراین استفاده از یک کلاه سیاه یا خاکستری معمولاً وسوسه انگیز است. با این حال ، در دراز مدت ، اگرچه ممکن است سایت در ابتدا چیدمان خوبی داشته باشد ، اما بعید به نظر می رسد که این وضعیت ادامه یابد و این احتمال وجود دارد که سایت جریمه شده باشد و هرگز بازیابی نشود.

نتیجه

SEO کلاه سفید (که بعضاً به عنوان SEO اخلاقی شناخته می شود) به طور کلی به عنوان یک سرمایه گذاری طولانی مدت در یک وب سایت شناخته می شود ، و اگرچه ممکن است طولانی تر طول بکشد تا رتبه بندی اولیه افزایش یابد ، اما نتایج رتبه بندی جستجو مدت زیادی طول می کشد. هر عمل سئو که به طریقی به بازدید کننده سایت کمک کند ، به طور کلی نتیجه بهتری به شما می دهد. 

منبع :source

مطالب مشابه

Google Analytics برای بهبود سئو

انواع سئو سایت چیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *