سئو کلاه سفید چیست و تکنیک های SEO White

اگر می خواهید وب سایت شما در نتایج برتر موتورهای جستجو ظاهر شود، باید بهترین تکنیک های سئو کلاه سفید را پیاده سازی کنید.لطفا بعد از مطالعه این مقاله مفهوم بهینه سازی سئو را مطالعه نمایید.

سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید یک استراتژی بازاریابی است که توسط شرکت ها برای بهینه سازی رتبه وب سایت خود در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل یا SERP ها ، طبق دستورالعمل های موتور جستجو استفاده می شود . از هر تکنیک سئو که می خواهید استفاده کنید ، به یاد داشته باشید که باید توسط Google تأیید شود. در صورت عدم رعایت آن ، این تکنیک ها در گروه Black Hat SEO قرار می گیرند. 

سئو کلاه سفید چیست
SEO White

چرا باید به سئو کلاه سفید اهمیت دهید؟

برای آن دسته از صاحبان وب سایت که مزایای بلند مدت را هدف قرار می دهند ، واقعا مفید است. Google دائماً الگوریتم های خود را به روز می کند تا از تکنیک های black hat seo جلوگیری کند. اگر از بهینه سازی کلاه سفید برای بهینه سازی محتوای وب خود استفاده نمی کنید ، دیر یا زود ، وب سایت مطمئناً توسط Google ممنوع خواهد شد. کاربران تاکتیک های black hat seo در معرض خطر دریافت جریمه Google قرار دارند 

جریمه گوگل به شدت رتبه وب سایت و به همین ترتیب میزان بازدید و درآمد حاصل از تبلیغات را کاهش می دهد.

چرا بهترین تکنیک است؟

کسب و کار واقعی SEO White را ترجیح می دهد زیرا می تواند روابط قوی تری با مخاطب ایجاد کند و اعتبار برند آنها را خدشه دار نکند. 

شهرت بهتر: نوشتن محتوای خوب، ایجاد لینک های قوی و ایجاد تجربیات کاربری بهتر شما را به شهرت بهتری سوق می دهد. مردم نسبت به برند شما بیشتر فکر می کنند و احتمالاً از شما خرید می کنند – یا به شما وفادار می مانند. کار با کیفیت و قابل اعتمادتر می باشد.

تکنیک های سئو SEO White

اگر می خواهید یک وب سایت پایدار ایجاد کنید که بازدهی طولانی مدت از سرمایه شما را فراهم کند ، برای گسترش کار به دنبال روش های سئو کلاه سفید باشید . در اینجا برخی از تکنیک های آزمایش شده توسط زمان وجود دارد که متخصصان هنگام صحبت در مورد  SEO White  بر آنها تأکید می کنند .

تکنیک های سئو کلاه سفید

بر بهبود تجربه کاربر تمرکز کنید

بهترین راه برای ارائه خدمات درجه یک به کاربر احیای مجدد UX یا طراحی وب است. برای آن دسته از دارندگان که وقت طراحی وب سایت خود را ندارند ، استخدام یک طراح وب حرفه ای توصیه می شود. همچنین ، عامل ناوبری سایت را تحت نظر داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که کاربر مرور سایت را آسان می کند.

وقت خود را برای تحقیق مناسب کلمات کلیدی سرمایه گذاری کنید

استفاده از کلمات کلیدی مناسب و از نظر اخلاقی نیز یکی از تاکتیک های اصلی می باشد، برای بررسی اینکه کدام کلمات دارای رتبه بالاتری در حوزه کسب و کار شما هستند می توانید از ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. اگر می خواهید تحقیقات کلمات کلیدی وب سایت شما توسط متخصصان انجام شود ، یک سرویس SEO معتبر انتخاب کنید که به دنبال آن بازخورد کاربر درجه یک باشد.

محتوا باید از کیفیت عالی برخوردار باشد

هنگام بحث در مورد تکنیک های سئو کلاه سفید ، باید در مورد بهینه سازی محتوا صحبت کنید.سئو On-Page SEO، که شامل ایجاد محتوای با کیفیت بالا و توضیحات متا موثر است ، می تواند ترافیک قابل توجهی را به صفحات وب شما وارد کند. روش دیگر استفاده از سئو کلاه سفید از طریق محتوا نوشتن مطالب اصلی به روشی است که کاربر را در مورد پیام شما متقاعد می کند.

سئو محلی چیست

هرچند به سادگی نوشتن محتوای مرتبط “خوب” نیست. موتور جستجوی Google محتوای سایت شما را براساس طیف وسیعی از سیگنال های مختلف ارزیابی می کند که شامل…

  • طول
  • موضوع
  • توزیع کلمات کلیدی
  • پیوندها

شما باید هر زمان که یک محتوا ایجاد می کنید از قبل برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات کافی برای پر کردن مقاله خود با اطلاعات ارزشمند دارید. 

کاربر را راضی کنید

موتور جستجوی گوگل مدتهاست که در ارائه نتایج جستجو که با انگیزه های جستجوگران مطابقت بیشتری دارد ، وسواس داشته است ، ماموریتی که “قصد کاربر” نامیده می شود. این تقریباً به همان اندازه از سئو کلاه White استفاده می شود.

هر بروزرسانی در مورد ایجاد تعداد و دقت عواملی است که در حدس زدن قصد کاربر انجام می شود. اکنون ، هزاران سیگنال از این دست وجود دارد و آنها برای اختصاص دادن سایت شما در دنیای آنلاین به ورودی زیادی احتیاج ندارند.

البته ، همه بهترین نکات نوشتن سئو به معیارهای بی انتها مانند محتوا و قصد کاربر بستگی ندارند. برخی از عوامل رتبه بندی جستجو در چند سال گذشته تغییرات زیادی کرده اند ، از جمله اهمیت تلفن همراه.

تمرکز بر روی تلفن همراه

اگر روی ترویج رویکرد اول موبایل تمرکز کنید، این امکان را برای کسب و کار شما فراهم می کند تا به مخاطبان مربوطه دسترسی پیدا کند.

از آنجایی که امروزه بیشتر مخاطبان آنلاین روی موبایل هستند، شما باید یک سایت ریسپانسیو برای موبایل بسازید که بازدیدکنندگان سایت شما به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، باید مطمئن شوید که سرعت بارگذاری سایت تلفن همراه خوب است و تمام عناصر صفحه شما به درستی هنگام باز شدن در دستگاه های تلفن همراه بارگیری می شوند.

معمولاً جستجوهای موبایل و محلی به هم مرتبط هستند. وب سایت های تجارت الکترونیک عمدتاً از این رویکرد سود می برند.

ایجاد روابط قوی

سئو کلاه سفید همه چیز در مورد ایجاد محتوای اصلی، مرتبط و با کیفیت برای مخاطب است. بدیهی است که شما نمی خواهید در رسانه های دیجیتال شهرت بدی ایجاد کنید. بنابراین رعایت قوانین و مقررات در حین انجام seo الزامی است.

ادعای لیست مشاغل محلی خود (GMB)

ارائه SERP های محلی مرتبط فقط یکی دیگر از راه هایی است که الگوریتم Google سعی در مطابقت با هدف کاربر دارد. به طور طبیعی ، کاربرانی که به دنبال خدمات خانگی ، رستوران ها یا برخی از تفریحات در فضای باز هستند ، نمی خواهند نتایج جستجوی صدها مایل دورتر را ببینند.

اولویت بندی جستجوگران محلی برای بیشتر صفحات وب و مشاغل یک فرصت مهم است زیرا این فرصت را به آنها می دهد تا بزرگترین ماهی در یک استخر بسیار کوچکتر باشند. این موفقیت را بسیار بیشتر قابل دستیابی می کند. بهترین راه برای استفاده از این جستجوها ادعای صفحه GMB برای شرکت شما است.

ایجاد لینک زمانی اتفاق می افتد که وب سایت های دیگر دارای پیوندهای هدایت مجدد به صفحه شما هستند و در نتیجه بازدیدکننده وب سایت شما را افزایش می دهند. Google برای جلوگیری از رقیق شدن کیفیت صفحه ، به شدت از استفاده از لینک پیوند توصیه می کند. خدمات لینک سازی به شما کمک می کند پیوندهای عالی را برای دسترسی به سایت خود پیدا کنید و ترافیک صفحه را بهبود ببخشید.

لینک سازی داخلی بخشی از کلاه سفید
لینک سازی داخلی بخشی مهم

تفاوت های عمده بین سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید

-تفاوت عمده  در کیفیت محتوا نهفته است.

-black hat seo به یکپارچگی و کیفیت اهمیتی نمی دهد. این به شدت از استراتژی های هرزنامه فقط برای افزایش کلیک وب سایت استفاده می کند. معمولاً توسط افرادی که به دنبال کسب درآمد سریع هستند، استفاده می شود، هیچ چیز خوبی از عدم استراتژی سئو کلاه حاصل نمی شود.

-استراتژی های white hat SEO ، در مورد محتوای با کیفیت می باشد. محتوا به گونه ای استراتژیک نوشته شده است که به آنچه الگوریتم های موتورهای جستجو به دنبال آن هستند پاسخ می دهد، اما ارزش زیادی برای خوانندگان انسانی فراهم می کند.

-SEO کلاه سیاه به یکپارچگی سایت اهمیتی نمی دهد زیرا بر اهداف و مزایای کوتاه مدت تمرکز دارد. هر کاری که می تواند برای افزایش ترافیک و دریافت کلیک انجام می دهد. این به آینده سایت یا برند مربوط نمی شود. احتمالاً جهش های سریع رتبه بندی را خواهید دید، اما آنها پایدار نیستند. می توانید الگوریتم رقص گوگل یا Google Dance را مطالعه نمایید.

-white hat SEO یک استراتژی بلندمدت است که به شدت بر ایجاد اعتبار و یکپارچگی سایت متکی است. هرگز نمی‌خواهد به‌عنوان هرزنامه علامت‌گذاری شود، زیرا می‌خواهد الگوریتم‌های موتور جستجو ترافیک را برای مدت طولانی به سمت خود هدایت کنند.

هنگامی که صحبت از انجام SEO White می شود، مواردی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید:

– از استفاده از تکنیک های کلاه سیاه یا لینک های اسپم به منظور افزایش رتبه خودداری کنید. این شامل هیچ نظر زیر، بدون پیوند متقابل، و هیچ مزرعه پیوند نیست. این تکنیک ها نه تنها می توانند باعث جریمه شدن سایت شما توسط گوگل شوند، بلکه بر خلاف قوانین بهترین شیوه های سئو کلاه سفید هستند.

ابزارهای SEO Black hat اغلب از پراکسی‌هایی استفاده می‌کنند که به نظر می‌رسد چندین نفر در حال بازدید از یک وب‌سایت هستند، در حالی که در واقع فقط یک رایانه همه آنها را به طور هم‌زمان می‌خزند که باعث افزایش بار ترافیک روی سرورها می‌شود و در نتیجه برای مشتریان واقعی که به خدمات آنها نیاز دارند، زمان از کار افتادن می‌رود. اگر تا به حال از نرم‌افزار پروکسی استفاده کرده‌اید، احتمالاً دستگاه شما با هزاران مورد، خرید لینک از وب‌سایت‌های دیگر و پر کردن  کلمات کلیدی علامت‌گذاری شده است. (source: منبع )

نتیجه

SEO کلاه سفید (که بعضاً به عنوان SEO اخلاقی شناخته می شود) به طور کلی به عنوان یک سرمایه گذاری طولانی مدت در یک وب سایت شناخته می شود ، و اگرچه ممکن است طولانی تر طول بکشد تا رتبه بندی اولیه افزایش یابد ، اما نتایج رتبه بندی جستجو مدت زیادی طول می کشد. سئو کلاه سفید اگر به درستی انجام شود بسیار مفید است. اما در غیر این صورت، سایت ما می تواند توسط موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، بایدو، یاندکس و یاهو در هر زمان جریمه شود. این اتفاق خوبی نیست، بنابراین باید از همان ابتدا به انجام آن فکر کنید.

منبع :source

مطالب مشابه

Google Analytics برای بهبود سئو

انواع سئو سایت چیست

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. بستگی به حوزه داره . تا حدی هم به سئو کار داره ، ولی سخت ترین موارد می شه با یک سال تا یک سالی ونیم در صورتی که مطلب جذاب باشه به راحتی آورد ( میاد )صفحه 1 گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *